![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Tommy - ON3TD" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > , Het heeft misschien niet direct echt veel met radio te maken buiten dat de > artiesten hun nummers er op gedraaid worden maar na al het gezever over 0110 > wil ik jullie dit zeker niet onthouden. > Zeg wat je wil, die mannen van Woestijnvis zijn extreem GENIAAL > > http://www.myspace.com/sms0110 > > Tommy > Er zijn extreem-rechtse organistaties zoals blood & honour die een tegenpool vormen voor het extreem-linkse beleid dat Vlaanderen de laatste jaren kende. Niet zo onlogisch, is een normale reactie op de extreem-linkse politieke dictatuur die dit land al jaren kent. En het wordt met de dag nog erger met hun politiek correcte coalities om het VB toch maar van de macht te houden. Dictatuur resulteert in revolutie. Zowel links als rechts. Ken je geschiedenis! Blood & honour is slechts het topje van de ijsberg als het op een tegenpool aankomt. http://www.bhvlaanderen.com/ Je kunt stellen dat blood & honour een extreem-rechtse organisatie is voor verdraagzaamheid tegen de extreem-linkse onverdraagzaamheid. 0110 is een extreem-links concert voor verdraagzaamheid, tegen de onverdraagzaamheid van extreem rechts. Snap je? Maar wie zaait hier nu uiteindelijk haat? En wie is begonnen? Uiteraard de tering linkie winkies met hun extreem links beleid en dito concertjes. Men mag hier dan een heksenjacht maken op al wie rechts en extreem-rechts is, maar voor elke extreem-rechtse staan er 10 anderen direct opnieuw op. Dat is ook zo met terrorisme. 1 terrorist vangen is 10 anderen in de plaats. Je mag dan wel iemand inrekenen zoals die paar van blood & honour maar het gedachtegoed van meer dan 1 miljoen Vlamingen kan je niet afnemen. Een rechts tot extreem-rechts gedachtegoed dat zegt: stop aan de extreem linkse politieke dictatuur waar wij nu al enkele jaren hier in dit land in leven. Vroeg of laat is dat hier revolutie en komt de bevolking in opstand tegen al die PC linkiewinkies die Vlaanderen nu al jaren besturen. Vanmorgen hoorde ik één van de verdachten en zei dat ze slechts een paar mensen hadden gepakt maar zeker nog niet de hele organisatie, laat staan dé kopstukken, en dat ze zeker de komende dagen van zich zouden laten horen (aanslagen tegen linkse politici ...?). Ze kunnen dan wel een paar extreem-rechtse leden gepakt hebben, maar de weergoden zullen op 1 10 moeilijker in te rekenen zijn. Op 1 oktober voel ik al in mijn kleine teen dat het zodanig zal stormen en de regen met bakken uit de lucht zal vallen dat ze met hun extreem links tentje en gedrogeerd gezwets en al naar één van hun beloofde landen (cuba, china, noord-korea) zullen gepiloteerd worden, alwaar Barman, Laura Links en de andere zingende linkie winkies zullen getrakteerd worden op elk 74 maagden en het zalige extreem linkse paradijs. Geweld is niet dé oplossing voor revolutie, maar soms laat het politieke beleid geen andere keuze. Zie al die landen waar de bevolking de voorbije eeuwen in opstand kwam. Vlaanderen is daar ook niet meer ver van verwijderd. Misschien waren die aanslagen al voor 0110 gepland? Wie zal het zeggen? We kunnen er eens om lachen, maar dat politieke klotebeleid van de laatste jaren is helemaal niet meer om mee te lachen, want extreme splinterbewegingen zijn enkel en alleen het resultaat van extreem links politiek beleid en het uitsluiten of liquideren van het rechtse gedachtegoed in Vlaanderen. Vlaanderen, verenig u, revolutie NU! Wij pikken het beleid van al die linkse zakkenvullers met hun muilkorvende centrumke CGKR niet meer langer. In wat voor een apenland leven wij hier eigenlijk nog? Waar vrijheid van meningsuiting definitief tot het verleden behoort. Als ge hier uw gedacht niet meer moogt zeggen, awel, dan resulteert dat in terreur. We gaan nog wat meemaken de komende jaren als dat hier zo voort blijft gaan! Ik heb dat overigens ooit voorspeld dat het vroeg of laat zou eindigen met extreem-rechtse terreur. Lap, het is al van dat. Tja, ze vragen er ook om hé. Koen |
![]() |
#2 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik heb dat overigens ooit voorspeld dat het vroeg of laat zou eindigen met > extreem-rechtse terreur. Lap, het is al van dat. Tja, ze vragen er ook om > hé. > > Koen Het grappige is dat de meeste van die neo-zakjes of verbonden zijn met het VB, of lid zijn van het VB of geïnspireerd zijn door het VB of, zoals de meeste, het alledrie tegelijk zijn... En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen aanwakkert.... Simpele kloot... Tommy |
![]() |
#3 |
|
![]() "Tommy - ON3TD" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... > > Ik heb dat overigens ooit voorspeld dat het vroeg of laat zou eindigen met > > extreem-rechtse terreur. Lap, het is al van dat. Tja, ze vragen er ook om > > hé. > > > > Koen > > Het grappige is dat de meeste van die neo-zakjes of verbonden zijn met het > VB, of lid zijn van het VB of geïnspireerd zijn door het VB of, zoals de > meeste, het alledrie tegelijk zijn... > > En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... > Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen > aanwakkert.... > > Simpele kloot... > > Tommy > > Niet akkoord. Het VB is de enige rechtse partij geworden in dit land. Dan is het ook maar logisch dat voor extreem-rechts er geen andere keuze is dan voor het VB te kiezen. Dankzij de ondemocratische kiesdrempel van 5% en het cordon heeft het VB elke rechtse kiezer (ook de extreem-rechtse) naar zich toegetrokken omdat ze een monopolie op rechts heeft. Een monopolie dat niet gecreëerd werd door het VB zelf, maar de zelfverklaarde democratische partijen. Ze hebben na al die jaren het omgekeerde bereikt van wat ze wilden bereiken. In plaats van het VB kleiner te maken, hebben ze het alleen maar groter gemaakt door hun eigen steun. Cordon, 5% kiesdrempel en het extreem linkse beleid zijn de voornaamste redenen voor het rechtse monopolie van het VB. Ondemocatische situatie die onze zelfverklaarde democraten de voorbije jaren zelf hebben gecreëerd. Het VB dus niet iets verwijten waar ze zelf niet de oorzaak van is. Het VB wordt maar al te graag alle zonden van de wereld in de schoenen geschoven terwijl ze tot nu toe voor niets de politieke verantwoordelijkheid dienen te dragen. Koen |
![]() |
#4 |
|
![]() Tommy - ON3TD <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... > > Ik heb dat overigens ooit voorspeld dat het vroeg of laat zou eindigen met > > extreem-rechtse terreur. Lap, het is al van dat. Tja, ze vragen er ook om > > hé. > > > > Koen > > Het grappige is dat de meeste van die neo-zakjes of verbonden zijn met het > VB, of lid zijn van het VB of geïnspireerd zijn door het VB of, zoals de > meeste, het alledrie tegelijk zijn... > > En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... > Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen > aanwakkert.... > > Simpele kloot... > > Tommy > > Jij neemt je droom ook voor werkelijkheid, leer eens volwassen worden. WT |
![]() |
#5 |
|
![]() "Tommy - ON3TD" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... >> Ik heb dat overigens ooit voorspeld dat het vroeg of laat zou eindigen >> met >> extreem-rechtse terreur. Lap, het is al van dat. Tja, ze vragen er ook om >> hé. >> >> Koen > > Het grappige is dat de meeste van die neo-zakjes of verbonden zijn met het > VB, of lid zijn van het VB of geïnspireerd zijn door het VB of, zoals de > meeste, het alledrie tegelijk zijn... > > En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... > Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen > aanwakkert.... > en wie was het 30 jaar geleden ? De stjeeven, de sossen of de pest voor vlaanderen. Vergeten we de PvdA ook maar niet. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#6 |
|
![]() Tommy - ON3TD schreef:
> "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... > >>Ik heb dat overigens ooit voorspeld dat het vroeg of laat zou eindigen met >>extreem-rechtse terreur. Lap, het is al van dat. Tja, ze vragen er ook om >>hé. >> >>Koen > > > Het grappige is dat de meeste van die neo-zakjes of verbonden zijn met het > VB, of lid zijn van het VB of geïnspireerd zijn door het VB of, zoals de > meeste, het alledrie tegelijk zijn... Een opmerkelijke uitspraak, één die zelfs de meest extreem-linkse en bewindsgetrouwe journalisten niet in de mond durven nemen. Ik neem derhalve aan dat ge daarvoor onverwijld harde bewijzen kunt produceren. (Let wel: met het woordje "onverwijld" heb ik u een handige uitwijkmogelijkheid geboden, zodat ge, in uw eigen ogen tenminste, geen gezichtsverlies hoeft te lijden indien de "bewijzen" méér dan twaalf maanden op zich gaan laten wachten) > En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... > Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen > aanwakkert.... Dat is een zinledige opmerking, een aaneenschakeling van onderling niet verbonden woordjes. Ik zou ook hier naar bewijzen vragen, ware het niet dat het 200% zeker is dat ge er geen hebt. De bovenstaande zin is, m.a.w., een haataanwakkerende kreet tegen de kiezers van het Vlaams Belang. > Simpele kloot... Eerst bewijzen laten zien, dan met kloten, simpele of gecompliceerde, afkomen. -- Karel "de Jazz" Jansens "How can we dance when our earth is turning "How do we sleep when our beds are burning" (Midnight Oil - Beds Are Burning) http://www.youtube.com/watch?v=b7Qn4uGh57Y Comment: Invaders aren't always white... |
![]() |
#7 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >> > en wie was het 30 jaar geleden ? > De stjeeven, de sossen of de pest voor vlaanderen. > Vergeten we de PvdA ook maar niet. > Het gaat er niet om wie het dertig, zestig of honderd jaar geleden waren. Het gaat erom wie het NU is. Het is niet omdat uw buurman 20 jaar geleden een overval pleegde, dat jij er vandaag ook één moet plegen. Voor de beweringen die een nul als Godderis hierboven doet heb ik maar één besluit : Die zot moet uit de maatschappij gehaald, geinterneerd en behandeld worden, want hij is compleet geschift. Ondertussen zijn jullie paaiende en schuldafwimpelende theorieen over de pistonnekesgeweren en wc ontstopper naar het rijk der fabelen verwezen. De opgepakte extreem rechtse militie beschikte wel degelijk over behoorlijk gesofisticeerd wapentuig. Het waren geen groepje scoutswelpjes, zoals jullie willen laten blijken. Het is ordinair crapuul dat de maatschappij wilde destabiliseren. Gekken die zoiets willen goedpraten mogen trots zijn op zichzelf. |
![]() |
#8 |
|
![]() "Willem" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >>> >> en wie was het 30 jaar geleden ? >> De stjeeven, de sossen of de pest voor vlaanderen. >> Vergeten we de PvdA ook maar niet. >> > > Het gaat er niet om wie het dertig, zestig of honderd jaar geleden waren. > Het gaat erom wie het NU is. > Het is niet omdat uw buurman 20 jaar geleden een overval pleegde, dat jij > er vandaag ook één moet plegen. > > Voor de beweringen die een nul als Godderis hierboven doet heb ik maar één > besluit : Die zot moet uit de maatschappij gehaald, geinterneerd en > behandeld worden, want hij is compleet geschift. > > Ondertussen zijn jullie paaiende en schuldafwimpelende theorieen over de > pistonnekesgeweren en wc ontstopper naar het rijk der fabelen verwezen. > > De opgepakte extreem rechtse militie beschikte wel degelijk over > behoorlijk gesofisticeerd wapentuig. > Het waren geen groepje scoutswelpjes, zoals jullie willen laten blijken. > Het is ordinair crapuul dat de maatschappij wilde destabiliseren. > Gekken die zoiets willen goedpraten mogen trots zijn op zichzelf. > En dan nu de argumenten? Of is dat teveel gevraagd voor een op hol geslagen rund? koen |
![]() |
#9 |
|
![]() "Willem" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >>> >> en wie was het 30 jaar geleden ? >> De stjeeven, de sossen of de pest voor vlaanderen. >> Vergeten we de PvdA ook maar niet. >> > > Het gaat er niet om wie het dertig, zestig of honderd jaar geleden waren. > Het gaat erom wie het NU is. > Het is niet omdat uw buurman 20 jaar geleden een overval pleegde, dat jij > er vandaag ook één moet plegen. > > Voor de beweringen die een nul als Godderis hierboven doet heb ik maar één > besluit : Die zot moet uit de maatschappij gehaald, geinterneerd en > behandeld worden, want hij is compleet geschift. > > Ondertussen zijn jullie paaiende en schuldafwimpelende theorieen over de > pistonnekesgeweren en wc ontstopper naar het rijk der fabelen verwezen. > > De opgepakte extreem rechtse militie beschikte wel degelijk over > behoorlijk gesofisticeerd wapentuig. > Het waren geen groepje scoutswelpjes, zoals jullie willen laten blijken. > Het is ordinair crapuul dat de maatschappij wilde destabiliseren. > Gekken die zoiets willen goedpraten mogen trots zijn op zichzelf. Niemand spreekt iets goed, maar de waarheid heeft ook zijn rechten, en ik moet hier nog de eerste tegenkomen welke reeds een inzicht in het dosier heeft gehad. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#10 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Niemand spreekt iets goed, maar de waarheid heeft ook zijn rechten, > en ik moet hier nog de eerste tegenkomen welke reeds een inzicht > in het dosier heeft gehad. Heb jij dan al inzicht gehad in andere zaken, waar rechts wel overwint, en waar je het vast wel eens over zal gehad hebben? Jullie blijven er toch in slagen alles waar een rechts reukje aan zit te minimaliseren en jullie vervolgens in jullie o zo favoriete slachtofferrol te wentelen... Man man man, door die attitude gaat de maatschappij naar de kloten. |
![]() |
#11 |
|
![]() "Hooch" <hooch@(@)yucom.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Niemand spreekt iets goed, maar de waarheid heeft ook zijn rechten, >> en ik moet hier nog de eerste tegenkomen welke reeds een inzicht >> in het dosier heeft gehad. > > Heb jij dan al inzicht gehad in andere zaken, waar rechts wel overwint, en > waar je het vast wel eens over zal gehad hebben? > > Jullie blijven er toch in slagen alles waar een rechts reukje aan zit te > minimaliseren en jullie vervolgens in jullie o zo favoriete slachtofferrol > te wentelen... Wie zegt dat die rechts zijn, ik zeg je dat het slinkse honden zijn. Mijn woord is evengoed als dat van een andere. > > Man man man, door die attitude gaat de maatschappij naar de kloten. > |
![]() |
#12 |
|
![]() Hooch schreef:
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Niemand spreekt iets goed, maar de waarheid heeft ook zijn rechten, >> en ik moet hier nog de eerste tegenkomen welke reeds een inzicht >> in het dosier heeft gehad. > > Heb jij dan al inzicht gehad in andere zaken, waar rechts wel overwint, en > waar je het vast wel eens over zal gehad hebben? > > Jullie blijven er toch in slagen alles waar een rechts reukje aan zit te > minimaliseren en jullie vervolgens in jullie o zo favoriete slachtofferrol > te wentelen... > > > Man man man, door die attitude gaat de maatschappij naar de kloten. > > Ja dat zien we dagelijks hoe de (s)linkse jongens hun wandaden minimaliseren, ze proberen het zelfs zo te draaien dat het lijkt alsof ze iets goed gedaan hebben. Inderdaad die attitude draait de maatschappij in de vernieling. -- A lawyer is a person who writes a 10,000 words documents and calls it a "brief". |
![]() |
#13 |
|
![]() On Sat, 09 Sep 2006 15:29:22 +0200, Karel Jansens
<[email protected]> wrote: >> En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... >> Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen >> aanwakkert.... > >Dat is een zinledige opmerking, een aaneenschakeling van onderling niet >verbonden woordjes. Ik zou ook hier naar bewijzen vragen, ware het niet >dat het 200% zeker is dat ge er geen hebt. De bovenstaande zin is, >m.a.w., een haataanwakkerende kreet tegen de kiezers van het Vlaams Belang. Waarom is een uitspraak tegen het VB altijd een uitspraak tegen de kiezers ? Da's propagandataal die je zelf niet eens gelooft volgens mij. Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. Ze zeggen er zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk wordt het niet echt afgewezen. Da's het FDW kantje waar ze niet goed vanaf geraken. Anne |
![]() |
#14 |
|
![]() Anne schreef:
> Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze > groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. URL? > Ze zeggen er > zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk > wordt het niet echt afgewezen. Je kletst uit je nek. Ik heb eerder deze week nog uit een artikel in de GVA geciteerd waar de VB-voorzitter dergelijk domme groupuscules overduidelijk afwijst. Google de referentie rustig op. H.M. |
![]() |
#15 |
|
![]() "Anne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 09 Sep 2006 15:29:22 +0200, Karel Jansens > <[email protected]> wrote: > > >>> En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... >>> Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen >>> aanwakkert.... >> >>Dat is een zinledige opmerking, een aaneenschakeling van onderling niet >>verbonden woordjes. Ik zou ook hier naar bewijzen vragen, ware het niet >>dat het 200% zeker is dat ge er geen hebt. De bovenstaande zin is, >>m.a.w., een haataanwakkerende kreet tegen de kiezers van het Vlaams >>Belang. > > Waarom is een uitspraak tegen het VB altijd een uitspraak tegen de > kiezers ? Da's propagandataal die je zelf niet eens gelooft volgens > mij. > > Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze > groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. Ze zeggen er > zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk > wordt het niet echt afgewezen. Da's het FDW kantje waar ze niet goed > vanaf geraken. > Wie zich aangetrokken voelt tot kinderen is een pedo ? Dan zijn vele vaders pedo. Ook volgens uw redenering hé -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#16 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > Anne schreef: > >> Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze >> groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. > > URL? > >> Ze zeggen er >> zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk >> wordt het niet echt afgewezen. > > Je kletst uit je nek. Ik heb eerder deze week nog uit een artikel in de > GVA geciteerd waar de VB-voorzitter dergelijk domme groupuscules > overduidelijk afwijst. Google de referentie rustig op. > Niet opwinden Hugo, slinks kan niet anders dan liegen en bedriegen. Slinksen zijn zo geboren, zelf kunnen ze er niets voor ;-) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#17 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Anne" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 09 Sep 2006 15:29:22 +0200, Karel Jansens >> <[email protected]> wrote: >> >> >>>> En DAAR ben jij en al die andere sullen blind voor.... >>>> Het VB is DE partij die de haat in extreem rechtse groeperingen >>>> aanwakkert.... >>> >>>Dat is een zinledige opmerking, een aaneenschakeling van onderling niet >>>verbonden woordjes. Ik zou ook hier naar bewijzen vragen, ware het niet >>>dat het 200% zeker is dat ge er geen hebt. De bovenstaande zin is, >>>m.a.w., een haataanwakkerende kreet tegen de kiezers van het Vlaams >>>Belang. >> >> Waarom is een uitspraak tegen het VB altijd een uitspraak tegen de >> kiezers ? Da's propagandataal die je zelf niet eens gelooft volgens >> mij. >> >> Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze >> groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. Ze zeggen er >> zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk >> wordt het niet echt afgewezen. Da's het FDW kantje waar ze niet goed >> vanaf geraken. >> > Wie zich aangetrokken voelt tot kinderen is een pedo ? > Dan zijn vele vaders pedo. > Ook volgens uw redenering hé > > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ > http://www.snowleopard.org/ > > Elke vader die zijn eigen kind graag ziet, het af en toe een zoen geeft als teken van liefde voor zijn kind, het in badje wast, er mee gaat wandelen, ..... is een pedo. Geen twijfel mogelijk. Bij deze zijn alle vaders pedo. Want welke vader ziet zijn eigen kinderen niet graag? Man toch, wat kan links toch een potje lullen, en het probleem is dat ze het zelf nog geloven ook. Koen |
![]() |
#18 |
|
![]() On 9 Sep 2006 17:49:31 -0700, [email protected] wrote:
>Anne schreef: > >> Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze >> groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. > >URL? Kijk. Dat is nieuw. Als het niet op tinternet staat, bestaat het niet. > Ze zeggen er >> zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk >> wordt het niet echt afgewezen. > >Je kletst uit je nek. Ik heb eerder deze week nog uit een artikel in de >GVA geciteerd waar de VB-voorzitter dergelijk domme groupuscules >overduidelijk afwijst. Google de referentie rustig op. Dat is pas een bewijs:-)))))))))) FYI: een paar weken na het wandelingetje van Van Temsche publiceerde Humo een lijstje met niet al te frisse figuren met hun directe link naar het VB. Edoch, pech, er bestaat geen url van, en Van Hecke heeft het ontkend. (al zei hij toen ook al dat dergelijke groupuscules weg moesten:-)) Tijd voor een follow up? > >H.M. |
![]() |
#19 |
|
![]() [email protected] wrote:
> Anne schreef: > > >>Zelfs de VB top zelf heeft in het verleden al toegegeven dat deze >>groeperingen zich aangetrokken voelen tot de partij. > > > URL? Het VB is zo slim geweest daarover niets op de site te publiceren. Maar ik ben het ook niet vergeten. >>Ze zeggen er >>zelfs bij dat dat soort niet welkom is in het VB, maar in de praktijk >>wordt het niet echt afgewezen. > > Je kletst uit je nek. Ik heb eerder deze week nog uit een artikel in de > GVA geciteerd waar de VB-voorzitter dergelijk domme groupuscules > overduidelijk afwijst. Google de referentie rustig op. Inderdaad, in het verleden hebben ze er dus ook al afstand van genomen, maar toen zeiden ze er wel degelijk bij dat die groeperingen tegen het Vlaams Belang aanschurken. herbo |
![]() |
#20 |
|
![]() luc.vd schreef:
> Kijk. Dat is nieuw. Als het niet op tinternet staat, bestaat het niet. Yap, zo is dat Loekie. J'internette, donc je suis. Allee komaan, geef de URL van je rechtse hersenkwab eens door. http://tinyurl... of zoiets? ;-) Maar je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk een referentie, papier of URL. De Humo heb ik niet, maar ik kan die altijd bij de kapper lezen waar ik, zoals je wellicht vermoedt, elke twee weken passeer :-) H.M. |