![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Dirk V.: "Het wordt hoog tijd dat we, zoals Joseph Pearce aan Piet de
Moor schreef, weerwerk gaan bieden aan de talloze malcontenten ‘die hun ongekende welvaart en welzijn en hun ongekende vrijheid minder belangrijk vinden dan hun ontevredenheid.’" Inderdaad, onbegrijpelijk waar de Vlamingen zo over blijven doorzeuren, waarbij ze het vertikken om net over de grenzen te kijken om te zien hoe het de buurlanden vergaat. Op driekwart van deze aardkloot eten de mensen ZAND en is er nauwelijks drinkbaar water te verkrijgen. Vandaag mag dat Klagend en Zagend schorremorrie weer naar de stembus. Vetgevreten, zot- en zatgezopen, even zijn drie TV's en vijf radio's de knop omgedraaid, nog even de PC van dochterlief en de laptop van zijn zoon opgezet zodat ze kunnen blijven doorbunkeren op hun games en dochterlief de virtuele prostituée kan uithangen met de halve mannelijke wereldbevolking, de kat en den hond nog ne schop gegeven, en het is weer zover: KIEZEN. Jan Klaag: "Gotverdommese, verdommese verdommese toch, na moettekik toch weeral gon kiezen zekers?" Op een zondag nog wel, stel je voor zeg. Statistieken hebben aangetoond dat als het regent op een stemdag, het VB gegarandeerd 2 tot 3% meer stemmen haalt (ik kijk nu even snel naar buiten... het is nog droog... maar ze zeggen dat het gaat regenen?... paniek....) Jan Klaag, ongeschoren, in zijn stinkende trainingsbroek en afgelebberde T-shirt met een vlaams leeuwke erop en waar nog de sporen op te zien zijn van wat hij de laatste 3 weken heeft gegeten, sloft op zijn geruite sloefen naar buiten. Geeuwend slaat hij vol koleire zijn voordeur dicht. "Godverdoemme zeg, het is nog mor 12 uur en nu moettekik al buiten zeg... godverdoemme toch". Ineens bedenkt Jan Klaag datt'm zijn sleutels heeft binnen laten liggen op het TV-tafeltje. Vol koleire terug naar de veurdeur "Eeei Marie!!? goeit maain sleutels is nor beneje!?" Mie Klaag, die al drie dagen met haar krulspelden rondsloeft in het huis van de familie ZAAG-KLAAG, laat een flinke scheet waarvan haar Yorkshire Terrier even nie goed van was. "Godverdoemme toch, die Jan eei... die verget na is alles!" en smijt vol koleire de sleutels door het venster, Jan pakt er just naast en ze vallen bijna in een rioolputteke. Ondertussen is het beginnen regenen. "Godverdoemmese toch, in dees weer moettekik gon stemmen... " Aan het stemlokaal aangekomen ziet hij tot zijn afgrijzen een lange rij aanschuiven. "Godverdoemme, is't na gedoan zeg!? Dees is de leste keer dakkik gon stemmen.... ik stem op het Vloms Blok en dat ze daarna hunne plan mor trekken" Veel stemgenot vandaag. |
![]() |
#2 |
|
![]() De echte problemen aanpakken en vb heeft nog 0%
Vb mee in het besturen en vb heeft nog 0% -- :: -- |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 08 Oct 2006 07:18:34 +0200, "Frank --::-- "
<invalid.invalid@invalid> wrote: > >De echte problemen aanpakken en vb heeft nog 0% >Vb mee in het besturen en vb heeft nog 0% >-- :: -- Ik denk dat het èchte probleem in jouw hoofd zit. |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 08 Oct 2006 07:28:15 +0200, thePiano <[email protected]> wrote:
>On Sun, 08 Oct 2006 07:18:34 +0200, "Frank --::-- " ><invalid.invalid@invalid> wrote: > >> >>De echte problemen aanpakken en vb heeft nog 0% >>Vb mee in het besturen en vb heeft nog 0% >>-- :: -- > > >Ik denk dat het èchte probleem in jouw hoofd zit. Dat nu net jij zo'n opmerking maakt. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Dissonant Piano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 08 Oct 2006 07:28:15 +0200, thePiano <[email protected]> wrote: > >>On Sun, 08 Oct 2006 07:18:34 +0200, "Frank --::-- " >><invalid.invalid@invalid> wrote: >> >>> >>>De echte problemen aanpakken en vb heeft nog 0% >>>Vb mee in het besturen en vb heeft nog 0% Bij de waarzegster geweest zeker >>>-- :: -- >> >> >>Ik denk dat het èchte probleem in jouw hoofd zit. > > Dat nu net jij zo'n opmerking maakt. Dacht ik ook,er klopt iets niet -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 174 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#6 |
|
![]() On Sun, 08 Oct 2006 07:12:31 GMT, "MoN" <[email protected]> wrote:
>Dacht ik ook,er klopt iets niet Dat Klopt als een Blokker, Mon. :) |