![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik iets leuks hoor, post ik het in dit topic. U ook?
Eerste opmerking, sluikstorten streng bestraffen maar niet raken aan de prijzen van de vuilniszakken en niet voor meer vuilbakken in 't stad zorgen?? Tweede opmerking, de 'probleemwijken' helpen door te gaan zien wat de problemen zijn ![]() Derde opmerking, fier zijn op het overmaken van dossiers aan dienst vreemdelingenzaken, sterk. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb mij speciaal geregistreerd om hier te reageren.
Mijn eerste bericht: Nu ben ik het zeker, wat een onvolwassen, tot agressieve coalitie is dat daar in Antwerpen, moeten die samenwerken, de enige die daar manieren heeft is Filip Dewinter. Ik geloof in het programma, en mijn stem heb je |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Privé bewakingsdiensten, repressie is de oplossing, yihaa... NOT.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() En dan waren wij weeral niet uitgenodigd met onze doordravende programmapunten :
- Overkoepeling van de Groenplaats met zonnepanelen - Mini monorail (zoals in Bobbejaanland) van Kaaien naar Astridplein - Invoering van varkens in sommige wijken om vuilnis te verwerken - Heraanleg noodbrug nu over de Schelde - Openbaar vervoer met trapkarretjes om obesiteit bij de jeugd tegen te gaan - Landingsplaats voor zeppelins in het hart van de stad op het Astridplein - Eerste pint gratis in alle cafés. Nog meer weten :http://www.totoffclowns.be |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() 't Is al gedaan. Debatten op TV, het is me wat...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() laat het Vlaams belang toch meebesturen, wie zijn de partijen toch om met dat cordon het VB uit te sluiten (1000000 kiezers, ik zou niet durven) Laat de kiezer kiezen, luister naar zijn stem en straf af indien niet goed.
Dan is alles gedaan. Waarom toch? Ik ben ook een Vlaming en ik vind er niks verkeerd aan aan die slogan "eigen volk eerst". aanpassen of wegwezen, dat is toch maar normaal, je komt bij ons, pas u aan aan onze wetten, doe je dit ok welkom, doe je dit niet dan ben je hier niet welkom. Weet je hier in Gent, schiet mij niet af omdat ik dit zeg, ik heb schrik dat hier morgen een moskee voor mijn deur staat. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht al dat heel die coalitie slippendragers waren. Nu ben ik zeker. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() degene die er het meest positief uitkwam was freya piryns.
steeds beheerst, inhoudelijk en to the point. in schril contrast met het platte populisme van de anderen, dewinter op kop. een sterke aanwinst voor groen! Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 oktober 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En FDW: "Natuurlijk, want alles wat het VB voorstelt is slecht.. bla bla bla.. ik mocht enkel maar 1 puntje opsommen.. bla bla *huil* *huil*" .. Van gebrek aan argumentatie gesproken.. ![]() En ik denk dat het meisje dat achter Janssens de hele tijd heftig "nee" schudde en met haar ogen aan het rollen was, haar pillekes was vergeten te pakken.. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de oplossing voor de onveiligheid volgens het VB: rijken die privé-bewakingsdiensten inhuren om hun wijk te zuiveren van armen, 'marginalen', etc. voor de rest een heel sociale arbeiderspartij hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder heulde ze lekker mee met een coalitie die groen 'misschien' zal laten meespelen. Anders gezegd : we nemen jullie erbij als we niet genoeg zetels halen. Fijne motivatie. Om je rot te lachen. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() en wat is nu de bedreiging van een moskee,het is een huis van gebed.Dat doet dus geen pijn aan niemand. Een kerk ook niet Welk gebedshuis dan ook, het is onschuldig.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie na dit debat nog op het VB stemt is gewoon dom. Van haalbare oplossingen voor de problemen die ze aanhalen hebben ze nog nooit gehoord. Op linkeroever zeggen ze A, op rechteroever zeggen ze B. Dat voorbeeld van die privé-bewakingsfirma's was om je te bescheuren.
Het VB is een partij voor de verzuurde mensen, voor de marginalen, voor de anti-alles-mensen, voor mensen die enkel slogans snappen en intellectueel niet in staat zijn om genuanceerd (lees: realistisch) te denken. Mensen met een beetje VERSTAND weten wel beter. Door het VB krijgt Vlaanderen een slechte naam, wordt het (democratisch en gerechtvaardigd) vlaams-nationalisme besmeurd, krijgen steeds meer mensen een afkeer van Vlaamse symbolen (ik merk dat zelfs in mijn omgeving), gaan Vlamingen zich schamen om zich nog Vlaming te noemen. Het Vlaams Blok/Vlaams Belang is het allerslechtste dat Vlaanderen ooit is overkomen. Domme Vlaming! |
![]() |