![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Chirac blokkeerde een scherpere veroordeling van de anti-joodse uitspraken van de Maleisische president ... Straks gaat hij weer handjes schudden en kussen met die vent, let maar op ... Louis Michel heeft volgens mij zijn ticket naar Maleisie ook al geboekt ...
Chirac blokkeert veroordeling Mahathirs speech in EU-slotverklaring ... De Europese ministers van Buitenlandse Zaken hadden enkele korte zinnen over Mahathirs redevoering opgenomen in een ontwerp voor de slotverklaring. ,,Zijn onaanvaardbare uitspraken hinderen onze inspanningen voor meer harmonie tussen etnische en religieuze groeperingen, en zijn niet op hun plaats in een beschaafde wereld. Zulke onjuiste en antisemitische opmerkingen zijn even beledigend voor moslims als voor anderen'', zo luidde de voorgestelde tekst die door Chirac werd tegengehouden. http://www.standaard.be/nieuws/buite...LF17102003_003 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zullen links en de islamofielen weer oorverdovend zwijgen over wat hun extreemrechtse reactionaire anti-semitische vriendjes allemaal uit hun nek slagen. Ik denk dat we niet ver van de waarheid zitten als we aannemen dat de doorsnee moslims, ook die hier bij ons verblijven, in grote lijnen hetzelfde denken als wat deze "gematigde" moslimleider op de Conferentie van Islamitische Landen zijn gehoor te vertellen had. BTW : The official theme for the 10th Islamic Summit is "[size=5]Knowledge and Morality for the Progress of Ummah[/size]". http://www.oicnetworks.com/summit/thesummit.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Om eerlijk te zijn, toen ik dieje gast hoorde spreken moest ik aan extreem-rechts denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat dat van alle tijden is. Extreem is extreem, links, rechts of religieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Mijn gedacht ... de Fransen zijn een bende verraders, altijd geweest en nu, onder leiding van de Jacques zeker ...
Boycott France Effectively General Info This page is intended for those who are most serious about boycotting France. 1) Dump all of your French stocks. 2) Stop buying all French wine. 3) Stop buying all French cheese. 4) Stop buying products that are made, bottled or otherwise manufactured in France. 5) Make sure our government does not award defense contracts to French companies. 6) Do not travel to France for any reason. This page is growing and evolving. We'll be adding more information very soon! Products Made in France Grey Goose Vodka Champagne (All champagne is made in France) Roquefort Cheese (All Roquefort cheese is made in France) Waterman Writing Instruments Normandy Butter Princess House Crystal Cognac (All cognac is made in France) Phyto Hair Care Products Lorina Beverages Perrier Sparkling Water Evian Bottled Water Grand Marnier Liqueur Evian Bottled Water Bourgeat Cookware Erector Sets French Stocks If you own French stocks, you better get rid of them, and fast! Many French companies have gambled their future with Saddam Hussein. Now that Saddam is out of power, French contracts with Iraqi will no longer be honored. Following is a list of French stocks. If you own any of these stocks, sell them. Company EX SYMB ALCATEL ALSTOM ASSURANCE GENERALE FRANCES AXA BANQUE NATIONALE DE PARIS BOUYGUES OFFSHORE S.A. BUSINESS OBJECTS S.A. CANAL PLUS CIMENTS FRANCAIS CLARINS CLUB MEDITERRANEE NYSE NYSE 144A NYSE 144A NYSE NAS OTC OTC OTC OTC ACRFY ALA ALS AGF144A AXA BNPPYP BWG BOBJY CNPLY CIMFY CRASY COFLEXIP COMPAGNIE DE SUEZ COMPAGNIE GEN. DE GEOPHYS. COMPAGNIE GENERALE DES EAUX DASSAULT SYSTEMES S.A. DIFFUSION INTERNATIONALE EDAP TECHNOMED S.A. ELF AQUITAINE FIAT FRANCE S.A. (FFSA) FLAMEL TECHNOLOGIES S.A. NAS OTC NYSE OTC NAS OTC NAS NYSE OTC NAS CLMDY CXIPY CSUZY GGY CGDEY DASTY DFUBY EDAPY ELF FFSAY FRANCE TELECOM FRANCE TELECOM (ADBR) GENSET GROUPE AB GROUPE DANONE ILOG SA L'AIR LIQUIDE L'OREAL LAFARGE COPPEE S.A. LAGARDERE GROUPE S.C.A. NYSE 144A NAS NYSE NYSE NAS OTC OTC OTC OTC FLMLY FTE FTENPB GENXY ABG DA ILOG AIQUY LORLY LFGEY LOUIS DREYFUS CITRUS S.A. LVMH PECHINEY PERNOD RICARD S.A. PEUGEOT CITROEN S.A. RENAULT 144A RHODIA RHONE POULENC S.A. SERIES A RHONE-POULENC "PSSA" ADRS ROUSSEL-UCLAF S.A. 144A NAS NYSE OTC OTC 144A NYSE NYSE NYSE 144A LGDDY DYRPP LVMHY PY PDRDY PEUGY RNAUYP RHA RP RPPPA SCOR SIDEL SA SOCIETE GENERALE TECHNIP THOMSON-CSF TOTAL TRANSGENE S.A. USINOR SACILOR VALEO VIVENDI NYSE OTC OTC 144A OTC NYSE NAS 144A OTC RSUCY SCO SIELY SCGLY TECHNYP TCSFY TOT TRGNY URSAYP VLEEY French Wines Americans consume hundreds of millions of dollars every year of French wine. With so many great wines made in California and Australia, there's no reason to keep buying our wine from France. The following are types of French wine. Each name represents the region of France from which the wine is made. Avoid buying any of the following types of wine. Alsace Beaujolais Bordeaux Burgundy Chablis Champagne Corse Côtes du Rhône Jura Languedoc Roussillon Loire Lubéron Rhône French Cheese The following are several different types of French cheese. As with wine, it doesn't matter what brand, all of the following types are made in France. Beaufort Bleu d'Auvergne Brebis Bresse Bleu Brie de Meaux Brillat Saverin Camembert Cantal Chabichou de Poitou Chaource Chaumes Comte Crottin de Chavignol Epoisses La Roche Langres Le Brin Le Roule Maroilles Mimolette (Boule de Lille) Morbier Munster Neufchatel Pave d'Affinois Pur Chevre Pelardon Petit Brie Picodon Pont l'Eveque Port Salut Reblochon Riblaire Rocamadour Roquefort Saint Agur Saint Felicien Saint Marcellin Saint Maure de Touraine Saint Nectaire Terroir Tomme de Chevre Tomme de Savoie Tourree Le Rustique Large France-Based Government/Corporate Contractors Following is a list of French companies that contract with the US government. Many of these contracts involve the exchange of top secret military information. If the citizens are boycotting the French, so should the US government. Our tax dollars should not be spent with French firms. Thales Snecma TotalFinaElf BNP Paribas Bank Upcoming Events in France If you havn't already, cancel your plans to travel to France. Go to Spain or Great Britain or stay right here in the US. Frands depends on American tourist dollars. http://metrospy.com/euronating_frenc..._effective.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Psssst!
Evian bottled water staat 2x in dieje lijst ![]() Er zijn idd veel Amerikanen die nu alles wat Frans is tegenwoordig niet kopen. Dan hebt ge der andere die nu veel sneller Frans gerief aanschaffen dan ze anders zouden doen Alleen als de US gouverment alles uit Frankrijk weert zal Frankrijk in de VS nix meer verkopen..
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T 'is trouwens redelijk onzinnig die boycotlijst hier te posten. Dat heeft juist het tegengestelde effect. Bedankt dus. ![]() Grappig is ook dat uwen nick 'pascal' frans is, indien dit tevens uw naam in real life is, moet het effectief een kwelling om zo rond te lopen. 8) Parcifal - zichzelf nog een glas Bourgogne van 1998 inschenkend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Is het strafbaar als ge toch een product uit die lijst hebt gekocht. kans is nogal groot met zo'n langelijst met merkproducten. En wat met producten die niet uit frankrijk komen maar wel franse grondstoffen in hun hebben ? mmm Tomme de Savoie zit er ook tss. Moet ge es proeven mensen. Sinds wij in de Alpen zijn geweest 10 jaar geleden, is dit onze huiskaas geworden.
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk zijn die boycots zielig en dom, maar gaan we wedden dat het dezelfde linkiewinkies waren die een boycot voerden en wilden tegen Amerika tijdens de oorlog in Irak (om zo de wereld te verbeteren zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stop het groot-kapitalisme! Het imperialisme van de achterlijke en arrogante Amerikanen! Ruïneer ze! Verneder ze! Leve Het Glorieuze Rijk Europa! Dat ze de wereld snel weer overheersen! [size=1]De eerste dumbo die zegt dat in mijn woorden een contradictie zit, lach ik uit. Ik meen het ditkeer! (als ik niet vergeet op internet te zitten..)[/size]
![]() |