![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit bericht stond vandaag weer in het lang en uitgebreid in de gazet. Heeft niemand hier interesse voor? Of gewoon geen mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Jij post dat hier alleen maar omdat je het Brits koningshuis niet kunt uitstaan.
![]() Jaja, jij bent begonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al lang dood en begraven, geen ouwe koeien uit de sloot halende.
Wat kan mij dat politiek gekonkel ,type ver van mijn bed show eigenlijk schelen? Zelfs al heeft een organisatie type "dubbelgeheimachterbaksplan" dat ongeval veroorzaakt, met als enig doel die vossen en dozenjagende troonopvolger te laten hertrouwen zonder troonsproblemen, dan nog is het een interne keuken probleem.De Britse belastingsbetaler heeft er minder last van dan de Belgische met het belgische koningshuis.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel, ik kan die stijfkoppen daar nog altijd beter verdragen dan die van Laeken hoor. |
|
![]() |
![]() |