![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De ogen van heel de wereld (CNN en ATV incluis) waren bij deze verkiezingen gericht op Hoboken, waar een doorbraak van de zo vergruisde PVDA in het vooruitzicht werd gesteld. Gezien het cordon rond deze zeer extreem linkse partij, was de kans bijzonder klein dat zij ooit aan de verdiende macht zouden komen. De kiezer heeft er echter anders over beslist en heeft dokter Merckx begiftigd met twee volle zetels. Kris Merckx: 'Als grote overwinnaar heb ik mijn verantwoordelijkheid opgenomen en heb zonet contact opgenomen met alle andere partijen. Ik mag hier dan ook trots vertellen dat de VB-fractie zich onmiddellijk heeft akkoord verklaard om samen met ons een gemeenschappelijk programma op te stellen. Het moge duidelijk wezen dat ik steeds verklaard heb dat het Vlaams Belang in Hoboken de natuurlijke partner is van de PVDA (ondanks het afhaken van onze gemeenschappelijke vriend Abou Jajhjah) en ik wens er de nadruk op te leggen dat, ondanks wat er allemaal in de pers gezegd is gweest, er géén voorakkoord was tussen beide volkspartijen.'
Bron: www.defrut.be |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Het niveau blijft stijgen.
|
![]() |