![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
DIEST - In het Vlaams-Brabantse Diest konden kiezers gisteren hun stem geven aan een overleden kandidaat. De 69-jarige Louis Gressens, zesde op de lijst van het Vlaams Belang, overleed zaterdagnacht. De man was een poosje geleden al met gezondheidsproblemen in het ziekenhuis opgenomen. Om de verkiezingsformulieren na het overlijden te wijzigen, was het uiteraard te laat. Gressens kreeg postuum enkele tientallen stemmen achter zijn naam. (gga)
vind je dat zo iets kan? hertelling in Diest nodig?
|
|
#2 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 |
|
|
niet verkozen sorry, ik bedoelde dat hij stemmen heeft gehaald.
foutje sorry |
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik me niet vergis kon men in Nederland indertijd ook postuum nog stemmen op Pim Fortuyn. Een wat hilarisch bureaucratisch trekjes van het systeem, blijkbaar.
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Overleden mensen bestaan niet meer labyrinth, veel zal hij er dus niet van gevonden hebben.
Ik zie hier alleszins verder geen problemen in, dat kan altijd gebeuren uiteraard en de stemmen tellen alleszins voor de lijst waarop hij staat en zijn opvolger kan indien verkozen in de plaats van de overledene zetelen. |
|
|