Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 10:36   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard Janssens Burgemeester of VRT Baas?

Een glunderende journaliste feliciteerde Patrick uitgebreid met zijn overwinning. “Ik was anders graag de nieuwe baas van de VRT geworden”, zei Janssens, “maar dat gaat nu niet.” Waarop de journaliste: “Jammer voor ons”… Kijk eens aan. Weer een knap staaltje van objectieve berichtgeving, toch? Daar betalen we met z’n allen dan ook zo’n 12 miljard frank belastinggeld voor. Duidelijk is het wel. Patrick Janssens de nieuwe VRT-baas? Inderdaad, daar leek het de voorbije maanden al wat op. Maar zo gek moet het nu ook weer niet. Nog roder moet en kan het echt niet worden.

Stel je voor dat iemand van een andere partij zo zou omgaan met de openbare zender. Dit is toch berlusconi in het kwadraat?
ilfalco is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:37   #2
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Berlusconi in het kwadraat? Berlusconi bezit heel wat meer zenders dan alleen de Rai.
Griffin is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:37   #3
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Een glunderende journaliste feliciteerde Patrick uitgebreid met zijn overwinning. “Ik was anders graag de nieuwe baas van de VRT geworden”, zei Janssens, “maar dat gaat nu niet.” Waarop de journaliste: “Jammer voor ons”… Kijk eens aan. Weer een knap staaltje van objectieve berichtgeving, toch? Daar betalen we met z’n allen dan ook zo’n 12 miljard frank belastinggeld voor. Duidelijk is het wel. Patrick Janssens de nieuwe VRT-baas? Inderdaad, daar leek het de voorbije maanden al wat op. Maar zo gek moet het nu ook weer niet. Nog roder moet en kan het echt niet worden.

Stel je voor dat iemand van een andere partij zo zou omgaan met de openbare zender. Dit is toch berlusconi in het kwadraat?
U snapt het principe van grappen maken niet? Eens kunnen lachen? Een beetje onnozel doen?
Kay_ is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:38   #4
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

En ik dacht dat het Vlaams Blok een onvoorwaardelijke fan van Berlusconi was.
Griffin is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:38   #5
wegmetdevld
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht

Hahaha.. typische reactie van een VB'er.. snap je dan niet dat dit een GRAP was???
wegmetdevld is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:41   #6
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Jammer dat ik die journalisten zo nooit grappen zie maken met VB-ers...
het zou hun geloofwaardigheid en hun neutraliteit ten goede komen.
Het waren gisteren geen journalisten maar supporters.
Tegendradigaard is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:48   #7
wegmetdevld
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Jammer dat ik die journalisten zo nooit grappen zie maken met VB-ers....
Ligt dat aan de journalisten of aan het VB?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
het zou hun geloofwaardigheid en hun neutraliteit ten goede komen.
Het waren gisteren geen journalisten maar supporters.
Dat is uw interpretatie, de mijne was dat men zeer neutraal bericht gaf.
Hoeveel maal heeft men gezegd dat het VB er op vooruit ging? Ik ben de tel kwijtgeraakt.
Voor de rest kan ik de journalisten begrijpen als men wat kortaf is tegen VB. Een partij die geen respect heeft voor het anders zijn van een mens verdient zelf ook geen respect.
wegmetdevld is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:00   #8
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mag ik de VBers er even op wijzen dat zij evenveel vertegenwoordigers in de raad van bestuur van de vrt hebben als de andere partijen.

Dus als de vrt rode is wil dat enkel zeggen dat de mensen van de SP.a bekwaam zijn en dat die van het VB er enkel zitten om hun zakken te vullen en het hun zelfs niet kan schelen dat hun eigen partij word benadeeld door hun laks en egoisties gedrag.

Dus het word tijd dat het VB zich eens deftig gaat bezig houden met in zijn eigen rangen grote kuis te houden en te gaan zorgen dat ze bekwamen mensen inzetten en ophouden met zich als een slachtoffer te gedragen.
Dat ze nu eindelijk van uit die partij laten zien dat ze echt bekwaam zijn om echt te besturen.
Maar op de plaatsen waar ze wel in het bestuur zitten bakken ze er blijkbaar niets van.

Zou het niet kunnen dat het VB is afgestraf door de kiezers omdat ze nog steeds geen duidelijk plan hebben voorgelegd over hoe ze de problemen die ze aankaarten echt en blijvend gaan oplossen.

De mensen zijn het blijkbaar beu dat men staat te roepen dat het hier slecht en onveilig leven is en niet met plannen afkomt om de problemen op te lossen.

Heb je het zo al eens bekeken. Zorg dus voor een goed en werkbaar plan om de problemen op te lossen.
Jantje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be