![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister
|
Ik baseer me op de cijfers die te vinden zijn op
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...te/index.shtml aantal bureaus geteld: 16/16 De SPA en Spirit samen 151.905 stemmen, het Vlaams Belang 141.231, dit is een verschil van 10.674. Er wordt gefluisterd dat de stemmenwinst van de SPA en Spirit vooral komt van het "vreemdelingenlegioen" dat voor SPA en Spirit zou gestemd hebben. Dit zou kunnen kloppen indien men aanvaardt dat de stemmen van de vreemdelingen vooral gegaan is naar "vreemdelingen" die (ook) de Belgische nationaliteit hebben en derhalve op de SPA-Spirit-lijst konden staan: Talhaoui, Fauzaya Bachar, Karim Turan, Güler Ugurlu, Sener El Taghdouini, Ouardia Akbas, Fatma Slassi, Youssef Saber, Arfan en die samen maar liefst 22.011 voorkeurstemmen haalden. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 8 oktober 2006 om 22:42. |
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Duidelijk genoeg...de slinkse trucs werpen spijtig genoeg hun vruchten af...
Laatst gewijzigd door jurgen79 : 8 oktober 2006 om 22:45. |
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ik heb ook een voorkeurstem gegeven aan bv talhaoui en ik ben geen allochtoon. wat nu met je theorie?
ten andere, kan je dan geen vlaming zijn als je een vreemde naam hebt? telt je stem dan niet? |
|
|
|
|
#4 |
|
Minister
|
ik heb ook elke allochtone naam gekozen naast janssens, so?! Het wil blijkbaar maar niet doordringen dat slechts een mindereid van de inwoners in Antwerpen racistisch is.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Burgemeester
|
Het paard van Troje.
De onbestuurbaarheid van Bos nu ook geimporteerd in Antwerpen. If you want they kiss you patje, then they will screw you afterwarts, je zult ze moeten opnemen in je bestuur, en je zult de autochtonen verraden Na VLD en Groen gedecimeerd te hebben beloofd de snoodaard Patje al wel de hemel aan de VLD, en je verraad de autochtonen weer eens. Laatst gewijzigd door humble : 8 oktober 2006 om 22:51. |
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waarschijnlijk hebben nog duizenden "vreemdelingen" een lijststem uitgebracht. En wat doe ik met deze bewering? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister
|
Dat jij dit terugvoert op racisme toont bij jou een gedachtengang aan die niet de mijne is.
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Citaat:
en antwoord eens op mijna andere vragen aub. wat heeft de naam van iemand er mee te maken? ben je geen vlaming als je naam talhaoui is? ben je dan vreemdeling? telt je stem dan niet mee? Laatst gewijzigd door ingenious : 8 oktober 2006 om 23:00. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Idem hier, ik heb ook al op allochtonen gestemd. Meestal zelfs. Al is Talhaoui niet van mijn partij, zij blijft in mijn ogen een zeer capabel politica.
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik dacht juist dat ze "rassenopdelingen" juist wilden vermijden, dat het alleen om de integratie ging. Het VB, of ze nu schermen met "ras" of cultuurdiscriminatie, uiteindelijk tonen ze toch weer waarom ze zijn veroordeeld.
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Basy Lys : 8 oktober 2006 om 23:07. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
dat doe je dan op een statisch incorrecte manier. van feiten is hoegenaamd geen sprake.
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gouverneur
|
Stop het verhaaltje van stemmen die niks waard zijn maar terug in je kast, want dat is net wat het cordon sanitaire al jaren doet.
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Vergeet niet dat het mogelijk is om een voorkeurstem uit te brengen op meer dan 1 kandidaat. Dat al die kandidaten die u opsomt samen 22011 voorkeurstemmen hebben, betekent dus niet automatisch dat er 22011 verschillende mensen op hen gestemd hebben.
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van de 22 zetels die spa heeft behaald en waarvan ze er 7 van hun coalitiepartners (VDL/GROEN) hebben afgesnoept, zijn er dus 7 allochtoonse gemeenteraadsleden?
Of bezie ik het verkeerd? |
|
|
|
|
#18 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Oh foei. Laat je naam maar veranderen in Jan Janssen of nee, Patrick Janssens
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Winst zit 'm erin dat er GEEN MEER stemmen voor het VB zijn. Ze zouden zogezegd n scheut groeien. Neen dus.
|
|
|