![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...tuiten jullie dan zo typisch jullie lippen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() U vergat een woord dat ik er dan maar in het vet bijzette en mijn antwoord is: neen.
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt dat maar van mij afgekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik dacht het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja. Bhairav zit zich hele dagen voor te stellen hoe de gehate "volksmens" zich nogal typisch gedraagt en hoe die er uit moet zien. Uit deze filosofische overpeinzingen kwam reeds naar voren:
* de volksmens is typisch. * de volksmens eet ballekes met kriekskes en kip met appelmoes. * hij zet nogal eens zijn handen in zijn zij, zo typisch volks zo. * de volksmens heeft een forse vooruitstekende onderkaak. * hij tuit de lippen. * de volksmens denkt dat hij scherpzinnig is, maar dat is hij niet. Verder staat Bhairav bekend als iemand die al de anderen 'hokjesdenkers' noemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |