Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2002, 07:44   #1
bartje
Minister-President

Standaard

LPF overweegt idd de begroting voor volgend jaar te blokkeren. Ik vind dat dit dus niet kan hé.!!! Dit zou kunnen betekenen dat ze het land in een diep economische crisis duwen met zo'n 5 miljard euro die zou verloren gaan. Ik vind het ook allesbehalve dat de LPF nu zegt dat VVD en CDA hun schuld is dat de regering gevallen is. Hoe dan ook bij de verkiezingen zal er van LPF of welke scheurlijst ervan geen sprake meer zijn. Je moet als Nederlander maar goed zot zijn om nog uw vertrouwen te geven aan zo'n bende nietsnutten die het land willen kapot maken.

Op cruciale punten gezien blokkeer je een begroting niet. Als dit op kleinere punten aankomt kan ik me daar bij neerleggen. Dus je kan het zo stellen dat LPF aast op het "failliet" van Nederland om het cru uit te drukken.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 09:29   #2
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Vandaag in de krant: een LPF-er (ik ben de naam kwijt) beschuldigt de VVD en het CDA ervan politieke spelletjes te spelen. Het begint daar in Nederland echt wel op komisch theater te lijken.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 09:44   #3
bartje
Minister-President

Standaard

Een geluk dat de Nederlanders de LPF'ers massaal zullen afstraffen en ook de scheurlijst heeft géén enkele kans. Ze hebben gewoonweg alles verspeeld. En dat ze nu op de kap zitten van de CDA en VVD vind ik ronduit ridicuul. Mochten zij het in zich gehad hebben van niet voortdurend te ruziën zou het nooit zo ver gekomen zijn, wat hebben de twee andere coalitiepartners daar nu mee te maken? Nee zend gans die bende maar terug naar huis, ze maken het land gewoonweg kapot door al hun gezever.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 20:49   #4
Stefanie
Minister-President

Standaard

Nu was Zalm met zijn Zalmnorm zowat den enigsten waarover dat Pim iets positiefs zei. En nu dreigt de staatsschuld daar te verhogen door toedoen van zijn eigen partij, hoorde ik op T.V.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 20:56   #5
Stefanie
Minister-President

Standaard

Bartje, ze doelen erop dat Balkenende eerst voorgesteld had om die twee ministers te vervangen en zo dan verder te doen, met twee andere LPF ministers. En toen heeft Zalm (die éne waar dat Pim iets goeds over zei) zijn vertrouwen opgezegd. De CDAvoorzitter is dan gevolgd. Nu was Zalm al tijdens de vorming van deze regering negatief over de LPF. Zelfs op de verkiezingsavond was 't al tegen zijn gedacht. Hij zei toen letterlijk: Wij horen in de oppositie thuis, maar het land moet natuurlijk geregeerd worden. Hij wou niet, maar 't kon niet anders. Later zei hij: Ik zit hier niet voor mijn plezier, maar de kiezer heeft het zo gewild. En iedereen weet dat hij veel ervaring heeft. Ze moeten dus niet verbaasd zijn, die LPFers. Bovendien waren ze gewaarschuwd. Ik heb die éne politicus horen zeggen: De speeltijd is voorbij, vanaf wordt het ernstig. En toen Wijnschenk tegenstrijdige verklaringen deed (hij sprak in en uit over het kwartje van Kok, geloof ik) zijn ze ook gewaarschuwd geweest.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be