![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tiens,
na al die jaren trouwe dienst wordt Remie Timmers uit Houthalen bedankt met een ferme trap onder zijn achterste om wat de meeste Blokkers toch maar een accident de parcours zouden noemen. Waarom nu afstand nemen? Die uitspraak is al oud. Het past natuurlijk niet voor een "fatsoenlijke" partij om een veroordeelde in de rangen te hebben. Citaat:
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het viel mij ook op toen ik gisteren het nieuws hoorde.
Interessant om weten is dat het VB pas NA de veroordeling de man aan de deur heeft gezet. Wat zou er gebeurd zijn indien hij geen veroordeling opgelopen had? |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan hadden ze er waarschijnlijk een ferme pint op gedronken!
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OOOOOOOH :o
zou het Blok dan toch hypocriet zijn? |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, jullie zijn hypocriet. Iemand is immers pas schuldig nadat hij veroordeeld werd. Voor de 'democraten' is dat natuurlijk allang daarvoor het geval.
Als het over Blokkers gaat toch... Ik ken een leraar wiens leven verwoest is na een valse aanklacht wegens pedofilie. Is het dat wat jullie willen bereiken? Timmers vloog er dus uit n�* zijn veroordeling. Zo hoort het. Jullie zouden pas reden gehad hebben om te klagen als dat NIET gebeurd was. Maar jullie soort kennende zal het toch nooit goed zijn. Of zou er geen kritiek van jullie kant gekomen zijn moest het Blok er die man al vier jaar geleden hebben uitgekegeld?
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alle rechtzaken in dit land op die korte tijd onder de voeten uit geraken staan we er goed voor.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vent roept iets, wat iedereen dus duidelijk gehoord heeft. Van valse aanklachten kan dus al geen sprake zijn, en willen die rechtsen eens niet steeds overal pedofilie bij betrekken of trachten te associëren met links of we halen Xavier uit de schuif (of hoe die vent ook mag heten) Enfin, je zit in een politieke partij, je lidmaatschap hangt NIET af van een uitspraak door een rechter. Een politieke partij met een beetje fatsoen had die vent allang bedankt voor 'bewezen' diensten. Of was het blok sowieso zinnens die vent enkel buiten te gooien indien hij veroordeeld werd? Hoe hypocriet hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent een pedofiel en je hebt het bij voorkeur op Marokkaanse meisjes gemunt, kabouter. Ik was er zelf bij en heb alles gehoord en gezien. De bak in met je! Zonder veroordeling!
En bewijs NU maar METEEN dat ik lieg, hé?
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN IK BEN NIET EENS LID VAN UW PARTIJ !!! Je leest wat je wil lezen natuurlijk. btw; gefrustreerd omdat ik mijn oog niet op jou heb laten vallen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent onschuldig tot het tegendeel BEWEZEN is, door een rechtbank! |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs jij me dan maar eens wat lid zijn van een partij te maken heeft met een rechtbank.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het kan wel zo zijn, dat een partij afstand neemt van een lid, wanneer bewezen is dat dit lid een misdrijf gepleegd heeft. Het zou dom zijn om zoiets te doen, wanneer het NIET bewezen is. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een partij die afstand neemt van revisionisten (officiëel toch) laat wel toe dat hun leden de partijnaam gebruiken in racistische uitspraken raar raar raar ! en dan dit; Citaat:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR !! |
|||
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik ben zelf geen Blok-fan, maar vind persoonlijk dat ze in deze net héél consequent gehandeld hebben.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anders moeten alle partijen nu massaal afstand gaan nemen van een massa politici... Iedereen in de politiek heeft al uitspraken gedaan, dewelke een mogelijk vermoeden van misdrijf kunnen inhouden. Daarom is een veroordeling een objectiever criterium in deze. |
||
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |