Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2006, 22:56   #1
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Verwilghen ontgoocheld in elektriciteitsleveranciers

De regering, met Verwilghen natuurlijk op kop, heeft zich weeral eens laten inpakken...

Het wordt me meer en meer duidelijk dat het grootste gevaar voor het kapitalisme van de kapitalisten komt...

Dit kan toch niet!

Citaat:
Verwilghen ontgoocheld in elektriciteitsleveranciers

Minister van Economie en Energie Marc Verwilghen zegt ontgoocheld te zijn in de houding van de elektriciteitsleveranciers, die deze week aankondigden dat ze de voordelen van het goedkopere weekendtarief teniet gaan doen via een verhoging van de prijzen.

Vanaf 1 januari volgend jaar geldt het goedkopere nachttarief voor elektriciteit ook tijdens het weekend. Die maatregel kwam er vooral op vraag van de gewesten.
Het zorgt niet enkel voor een betere spreiding van de energievoorziening, het levert de consument ook 50 �* 60 euro winst per jaar op. Als ze over een tweevoudige meter beschikken tenminste.

Electrabel, Nuon, Luminus en Essent kondigden deze week echter aan dat ze het verlies aan inkomsten zullen compenseren door een verhoging van de prijzen tijdens de week met 5 �* 15 procent. De Creg, die toezicht houdt op de sector, moet de prijsverhoging wel nog goedkeuren.
http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={02BD7B9A-D5FF-411C-B184-FB0BDDE5CC85}
En het strafste van al... Men valt nu uit de lucht, alhoewel die strategie me al 3 maanden geleden werd uitgelegd door een 'verkoper' van Luminus...

Ik heb het toen nog willen posten, maar ik dacht... dat kan niet zijn...
Ik ga me niet belachelijk maken...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be