Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2006, 22:57   #1
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard PROTEST dient klacht in tegen Patrick Janssen bij het CGKR

te lezen op de webblog van Protest: http://protest.skynetblogs.be
Olivier Bronselaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 23:08   #2
Marlboro
Banneling

Standaard

Goeie zaak.
Zo zie je maar weer de ware aard van een sos.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 23:21   #3
amedee
Partijlid

amedee's schermafbeelding

Standaard

weg met de leopold2-lanen!

Laatst gewijzigd door amedee : 14 oktober 2006 om 23:21.
amedee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 23:23   #4
amedee
Partijlid

amedee's schermafbeelding

Standaard

"Beste kiezer, op deze pagina's geef ik U tal van redenen waarom het verstandig is om te stemmen op mij, stichter en bezieler van de nieuwe politieke partij met de naam PROTEST die zich met trots extreem-rechts noemt en zelfs 10 x straffer dan het Vlaams Belang."

amedee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 23:25   #5
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amedee Bekijk bericht

Had ik inderdaad ook aan gedacht, kan ik eventueel nog verwerken in de klacht.
Oud 15 oktober 2006, 08:55   #6
bartje
Minister-President

Standaard

Man man man, totaal geen woorden voor en dan nog trots zijn dat ze extreem rechts zijn om nog maar te zwijgen van die brief die ze naar Janssens sturen; pfffff denken die nu echt dat die zich met zo'n zaken gaat bezighouden laat staan dat hij hem misschien ooit zal lezen watik betwijfel?

Zo'n brieven hebben maar één waarde: "verticaal klassement".
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 09:10   #7
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer Bekijk bericht
te lezen op de webblog van Protest: http://protest.skynetblogs.be
Je hebt hier een punt in de zin dat men geen straat gaat noemen naar een extreemrechtse dictator maar tegelijkertijd niet konsekwent is tegenover extreemlinkse massamoordenaars. Niettemin gaat men hier eens flink mee lachen en je gaat hier dan ook alleen maar negatieve publiciteit voor jezelf mee scoren, vrees ik.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 11:20   #8
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Een jaloeze gefrustreerde kamelenpis drinker die een brief stuurt naar de burgermeester, ik denk dat het rechtstreeks naar de prullenmand gaat,.

Tip: steek daar een kogel in indien u meer aandacht zoekt.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 11:22   #9
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Als facteur, reeds meer dan 18 jaar in de uitreiking actief, protesteer ik bij deze tegen het te pas en te onpas veranderen van straatnamen. In tijden waarin GeoRoute het toverwoord bij uitstek geworden is bij de hoge post-bonzen, en waarin de werkdruk bij elke nieuwe reorganisatie toeneemt, is de job al zwaar genoeg, zonder dat men met dergelijke prullen ons werk nog moet komen verzwaren.

Protest bewijst hier, bij monde van Olivier Bronselaer, alleen maar geen knijt te geven om de gewone werkman. Die ligt écht niet wakker van hoe verderfelijk de figuur van Stalin is. De vent is allang dood, gelukkig maar.

Het doet me tenminste plezier dat Bronselaer blijkbaar zélf niet kan nalaten om dat abject heerschap in één adem te noemen met zijn eigen favoriet Schickelgruber, getuige volgend citaatje van zijn weblog...
Citaat:
Ik echter zie geen enkele aanvaardbare reden om een "Stalinsstraat" minder erg en aanstootgevend te vinden dan een "Hitlerstraat", u wel?
... waaruit moge blijken dat Bronselaer een "Hitlerstraat" óók aanstootgevend vindt.

Als Olivier op die weg doorgaat, dan komt alles nog wel goed met hem.

Laatst gewijzigd door ElFlamencoLoco : 15 oktober 2006 om 11:23.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 20:15   #10
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Stalinsstraat noemde in de negentiende eeuw nog Arendstraatje, naar de herberg-brouwerij die er al in de zestiende eeuw stond op de linkerhoek (nu leegstaand) en deze heette "Den Arend" . In 1921 werd de naam gewijzigd in Stalinsstraat naar een bekend glasraamschilder Stalins (atelier Stalins en Jansens) Hij maakte o.a. in 1888 de glasramen voor St.Fredegandus die in W.O.II door een V-bominslag op het kerkhof vernield werden.

Anekdote: toen bij begin van W.O.II een SS-peleton Deurne binnen marcheerde rukten zij het naambord eraf met hun bajonet omdat ze dachten dat het ter ere van Jozef Stalin geplaatst werd, zij hadden de dubbele s niet opgemerkt.
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 20:57   #11
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules Bekijk bericht
Dat mag dan misschien waar zijn doch dat verandert voor mij niets aan de grond van de zaak: mocht er in dezelfde periode een zelfde soort glasbrander bestaan hebben met de naam "Hitlers", hetgeen dan zou geresulteerd hebben in de naam "Hitlersstraat", dan zou die naam van die straat WEL allang zijn afgevoerd om verwarring met DE Hitler te vermijden.
Want verwarring hierover bestaat wel degelijk, getuige uw eigen anekdote over de Duitse troepen die het bordje wilden verwijderen omdat ze eveneens dachten dat het naar Jozef Stalin verwees. Die dubbele s geeft ook geen uitsluitsel daarover, een straat voor Stalin ("Stalin zijn straat") kan men evengoed Stalins(straat) noemen. Dat ons bestuur deze verwarring niet wil wegnemen, simpelweg door de straat een andere naam te geven, komt omdat ze de figuren Hitler en Stalin ongelijk behandelen:
Hitler consequent als "duivel" maar Stalin als "bevrijder".
Oud 15 oktober 2006, 21:19   #12
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Straatnamen veranderen wordt nog een hobby van jullie binnenkort:
"16. Als eerbetoon aan de Amerikaanse president George Bush die zich dagelijks inspant om zijn land en alle met hem bevriende naties (waaronder het onze) te beschermen tegen laffe terroristische aanvallen zal ik vragen om de Amerikalei om te dopen tot George Bushlei." Bron: programma PROTEST
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 23:55   #13
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Man man man, totaal geen woorden voor en dan nog trots zijn dat ze extreem rechts zijn om nog maar te zwijgen van die brief die ze naar Janssens sturen; pfffff denken die nu echt dat die zich met zo'n zaken gaat bezighouden laat staan dat hij hem misschien ooit zal lezen watik betwijfel?

Zo'n brieven hebben maar één waarde: "verticaal klassement".
hahaha, jij hebt er duidelijk geen snars van begrepen... dat mijn brief (die aangetekend zal worden verstuurd) vertikaal zal worden geklasseerd denk ik ZELF en HOOP ik zelfs... begrijpe wie begrijpe kan...
Oud 16 oktober 2006, 04:35   #14
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

1. Je klacht slaat helemaal nergens op.
2. Waarom zou Janssens kunnen aangeklaagd worden voor negationisme omwille van een straatnaam in zijn gemeente?
(En dat terwijl nog nooit iemand heeft gevraagd om die te veranderen...)
3. Dat uw partij kansloos is, blijkt al wel uit deze kansloze "aangifte", die eigenlijk niet meer dan een puberale pesterij is, die toch niks gaat opleveren.
Oud 16 oktober 2006, 11:55   #15
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
hahaha, jij hebt er duidelijk geen snars van begrepen... dat mijn brief (die aangetekend zal worden verstuurd) vertikaal zal worden geklasseerd denk ik ZELF en HOOP ik zelfs... begrijpe wie begrijpe kan...
Uw partijtje maakt nooit geen enkele kans om ooit maar door te breken, wie stemt er nu op zo'n partij waar geen enkele waarde, respect en verdraagzaamheid heerst!

En met die aangetekende brief zullen ze eens goed lachen, héél goed lachen zelfs .

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 12:15   #16
Karpax
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Als facteur, reeds meer dan 18 jaar in de uitreiking actief, protesteer ik bij deze tegen het te pas en te onpas veranderen van straatnamen.

Met alle respect voor het facteurwezen...

Think for yourself!!
Karpax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 12:18   #17
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

protest
Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 14:15   #18
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Een partij met geen enkele waarde, respect of verdraagzaamheid????
Wel integendeel, kereltje: wij (of minstens ikzelf als grondlegger) zijn fanatiek gekant tegen immigratie, verkwanseling van de eigen cultuur, rasvermenging, homo's, pedofielen, criminelen, drugsdealers en gebruikers, fundamentalisme, terrorisme enz...

Tegen homo's uit RESPECT voor de heilige WAARDE van het man-vrouw huwelijk dat al duizenden jaren lang als de enige natuurlijke samenlevingsvorm wordt beschouwd.

Tegen pedofielen uit RESPECT voor de WAARDE van het kind en diens persoonlijke integriteit.

Tegen vreemde culturen en rasvermenging uit RESPECT voor de WAARDE van de eigen cultuur/het eigen ras.

Tegen criminelen en terrorisme uit RESPECT voor de WAARDE van het leven dat door deze schadelijke elementen wordt bedreigd.

Tegen druggebruik uit RESPECT voor de WAARDE van een gezond lichaam.

Wij zijn inderdaad ONVERDRAAGZAAM tegenover allen die ons willen opleggen dat wij hiervoor niet mogen strijden. Waaruit volgt: U bent al evenzeer ONVERDRAAGZAAM tegenover de WAARDEN die wij prediken...

Laatst gewijzigd door Olivier Bronselaer : 16 oktober 2006 om 14:16.
Oud 16 oktober 2006, 14:19   #19
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een partij met geen enkele waarde, respect of verdraagzaamheid????
Wel integendeel, kereltje: wij (of minstens ikzelf als grondlegger) zijn fanatiek gekant tegen immigratie, verkwanseling van de eigen cultuur, rasvermenging, homo's, pedofielen, criminelen, drugsdealers en gebruikers, fundamentalisme, terrorisme enz...

Tegen homo's uit RESPECT voor de heilige WAARDE van het man-vrouw huwelijk dat al duizenden jaren lang als de enige natuurlijke samenlevingsvorm wordt beschouwd.

Tegen pedofielen uit RESPECT voor de WAARDE van het kind en diens persoonlijke integriteit.

Tegen vreemde culturen en rasvermenging uit RESPECT voor de WAARDE van de eigen cultuur/het eigen ras.

Tegen criminelen en terrorisme uit RESPECT voor de WAARDE van het leven dat door deze schadelijke elementen wordt bedreigd.

Tegen druggebruik uit RESPECT voor de WAARDE van een gezond lichaam.

Wij zijn inderdaad ONVERDRAAGZAAM tegenover allen die ons willen opleggen dat wij hiervoor niet mogen strijden. Waaruit volgt: U bent al evenzeer ONVERDRAAGZAAM tegenover de WAARDEN die wij prediken...

Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 14:27   #20
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amedee Bekijk bericht

Geen probleem voor mij, hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be