![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, vrienden, laten we voor één keer stoppen met dat hatelijk gedrag tegen die éne minderheid, de Vlaams-nationalisten genaamd. Hun ideëen hun optreden en hun klederdracht, zijn ontegensprekelijk een verrijking voor onze cultuur.
Daarom pleit ik ervoor om het Vlaams-nationalisme op te nemen in de lijst van Werelderfgoed van Unesco; want het Vlaams-nationalisme, hoewel met uitsterven bedreigd, is een belangrijk deel van onze Belgische folklore! Hier enkele sfeerbeelden: Hun cultuur liet ons vreemde bouwwerken na, waarvan we niet precies weten waartoe ze ooit gediend hebben... hier een voorbeeldje: ![]() De Vlaams-nationalisten hebben ook vreemdsoortige gebruiken, die voor de Belgen misschien wat vreemd overkomen... ![]() ![]() Hun kinderen dragen vreemde kleren, gebaseerd op die van een of andere jeugdbeweging in Duitsland in de jaren 30... ![]() Laat ons daarom deze verrijking voor onze kultuur niet laten verloren gaan!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het trouwens met de Belgische cultuur, bestaat die al? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij was vandaag een heel frustrerende dag voor Patriot, aan zijn recente berichtjes te zien. Kom, Bob, laat het er maar eens allemaal uit, jongen. Laat u eens goed gaan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Iets in de privésfeer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Misschien is de BUB een lid kwijt en is meteen hun ledenbestand gehalveerd??? Ze moeten eens gaan praten dan met de SP.a, die kennen dat probleem. Als je erover wilt praten Bob, we staan voor je klaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zo mijn antwoorden van vandaag bekijk vind ik sommige dingen ook wel wat overdreven ja... zal jullie uit jullie lijden verlossen: ik was vandaag ziek, en had de hele dag niets anders te doen dan dit forum onveilig te maken ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Iets tegen Carnavalsfeesten, Patriot? Ik niet, dat doet me lachen. Het vlaamse volk is een van de enige volkeren ter wereld die Carnaval het hele jaar viert, je moet het maar doen. Nog het "Vlaamse Leeuw" door de "Pizzadans" vervangen. En mensen zouden verkleed naar de Ijzerbedevaart komen, dat zou meer "in" zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
haha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik stel voor om van Bokrijk een Museum voor Vlaams Nationalisme te
maken, alwaar men de Vlaams Nationalisten in een beschermd milieu kunnen verderleven, terwijl de kinderen kunnen komen kijken naar wat voor rare mensen er vroeger bestonden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() subliem |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En breng een vod mee zodat ge uw pollekes kunt afkuisen. Ge weet wel, van die gekleurde die uw vader soms uithangt om te drogen, wanneer er een voetbalmatch op tv is.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]laten we voor één keer stoppen met dat hatelijk gedrag tegen die éne minderheid, de Vlaams-nationalisten genaamd[/size]
__________________________________________________ ________ Wel wel wel, de belgicisten geven eindelijk toe dat ze zich onverdraagzaam en racistisch opstellen tegenover 'die ene' minderheid.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als nazi-jager Patriot het al zelf zegt... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Pfft, echt een bende pubers.
![]() Ik geloof dat het PI team een jongeren site heeft , zet jullie posts met te hoog biactol-gehalte ginder zodat de grote mensen kunnen discusiëren. ![]() |
![]() |
![]() |