![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte forumleden,nadat Hendrik Boonen heeft laten weten dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de komende verkiezingen,geeft de persverantwoordelijke in Oost-Vlaanderen(Roland Copitters) toe dat er binnen deze provincie, niets gebeurd,uitsluitend wegens een gebrek aan financiële middelen.De waarnemend Voorzitter van Hoboken(Rudy Van Nespen)laat weten dat hij op de hoogte is van deze financiële problemen.
De forumleden werden duidelijk bedrogen door Mijnheer Van Nespen. http://www.raven.be/la/topic.asp?TOP...Title=Algemeen |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wist niet eens dat het Liberaal Appel niet meedeed aan de Vlaamse verkiezingen, maar het is toch logisch dat een partij zonder partijfinanciering niet zo veel kan doen.
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor info kan U altijd bij mij terecht of op de site van het Liberaal Appel Hoboken (Discussietekst 2004) |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Rudy Van Nespen
Voorzitter 17 Plaatsingen Geplaatst - 07 november 2003 : 21:04:27 -------------------------------------------------------------------------------- Ik vraag me af hoelang het gaat duren, alvorens Peter De Ryck deze laatste uitspraken gaat misbruiken om wijd en zijd te verkondigen dat we in financiële nood zitten en dat we bijgevolg niet gaan meedoen aan verkiezingen en zo... http://www.raven.be/la/ |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Uiteindelijk geeft u de waarheid toe,proficiat ![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij doen wel degelijk mee met de verkiezingen 2004, als onafhankelijke partij, hoewel we weinig middelen hebben. Daarmee heb ik niks van jou waanideeën bevestigd, hoor... |
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wanneer de kieslijsten bekend gemaakt worden,en wanneer de forumleden geconfronteerd worden met de waarheid,nl. dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de verkiezingen,en Ward Beysen op de lijst staat van het Vlaams Blok mag u inpakken op dit forum. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. doet wél mee aan de volgende verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een belsisten partij, die mee doet aan Vlaamse verkiezingen ![]() Om 10 043 stemmetjes te halen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De liberaal-kapitalisten zitten op droog zaad!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik nog niet lang geleden actief was binnen het Liberaal Appel heeft Hendrik Boonen(persoonlijke vriend en lokale Voorzitter van het Liberaal Appel binnen mijn gemeente) mij na de schaduwgemeenteraad,laten weten dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de komende verkiezingen bij gebrek aan financiële middelen. Daarom wil hij zich volledig concentreren op de rechtstreekse burgemeesterverkiezingen(2006)omdat hij schepen wil worden binnen ons district(Deurne-Antwerpen). Dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de komende verkiezingen werd inmiddels bevestigd door verschillende raadsleden en lokale Voorzitters van het Liberaal Appel. ![]() Ward Beysen staat wel op de lijst van het Vlaams Blok. |
||
![]() |
![]() |
#17 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat onze kardinaal één van de favorieten is. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wie heeft jou verteld dat 'onze kardinaal' één van de favorieten is? Eén van jouw informanten binnen het Vaticaan? |
||
![]() |
![]() |
#20 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |