![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, 't is weer van da, alles wordt nog maar eens duurder, en Guyke verkoopt het weeral es als goed nieuws, business as usual dus.
Nu vraag ik me wel af waarom wij Belgen dit blijven pikken, iedereen loopt te kankeren & te zaniken, maar daar blijft het ook wel bij, er heerst weeral eens een sfeertje van defaitisme door't land, er zijn er een paar aan't roepen vanuit de opositie, en terwijl zullen wij maar alvast iets dieper in de portefeuille tasten..... Nu, al die extra inkomsten, waar gaan die naartoe? Naar wegenwerken? 'T lijkt tegenwoordig wel een jaarlijkse traditie om jaar in jaar uit dezelfde autobanen open te breken... Waar oh waar verdwijnen toch al die miljarden inkomsten van dit land naartoe... *zucht*
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Er werd over gesproken op het kopstukkendebat van LVSV (Leuven) gisteren. Daems heeft veel gepraat, maar weinig gezegd. Tja, het is gewoon technisch onmogelijk om het grandioze falen van paars goed te praten
![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 18 oktober 2006 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Op dit moment boeit dat me niet echt meer... ik zou wel eens willen weten hoeveel miljard de staat jaarlijks als inkomsten heeft, we spreken hier namelijk over véél geld, enorm veel geld, en dat verdwijnt blijkbaar als sneeuw in de zon
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |