Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2003, 07:04   #1
Mohawk
Burger

Standaard

haha maat van me gisteren naar de politie, als minderjarige betrapt met wiet, vraagt die moeder aan die flik: "hoe kan ik zien of mensen gesmoord hebben?" "Aan de manier waarop ze zich kleden"
My goood! aapmensen? ik dacht dat flikken tot flik opgeleid werden of is dit ook al zo'n nepstatuut in alle geval: als dat de belgische flik is dan verbaas ik me erover dat er niet meer criminaliteit is
eigenlijk zijn't toch schatjes, niet?
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 07:13   #2
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

Wat is het toch simpel iemand een mes in de rug te steken.De politie doet voor 1 keer zen werk en de moeder ja dat mens is waarschijnlijk even van de kaart.Wie als moeder zou dat niet zijn als je ineens te horen krijgt dat je zoon aan de drugs zit.En inderdaad he je kan ermee lachen maar ik ken iemand die aan de wiet zit en aan zen manier van kleren weet ik zeker dat hij heeft gesmoord voordat hij was aangekleed.Hij heeft mooie kleding met merknamen en hij heeft slechte kleding om te gaan sporten of aan zen brommer te werken als hij smoort voor hij zich aankled zou hij in zen werkkledij de deur uitgaan om naar een party te gaan en zen goede kledij om aan zen brommer te werken.Dus zo belachelijk is dat niet.Hij heeft thuis eten genoeg en als hij gesmoord heeft gaat hij eten uit de vuilbak halen.Als je als moeder er niks van afweet is het een raadsel en dan is het laag bij de grond om zo iemand uit te lachen .De politie doet zen werk en als al die junkies hun aan de wet hielden zou de politie tijd hebben voor andere dingen zoals inbraken en overvallen.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 07:31   #3
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk
haha maat van me gisteren naar de politie, als minderjarige betrapt met wiet, vraagt die moeder aan die flik: "hoe kan ik zien of mensen gesmoord hebben?" "Aan de manier waarop ze zich kleden"
My goood! aapmensen? ik dacht dat flikken tot flik opgeleid werden of is dit ook al zo'n nepstatuut in alle geval: als dat de belgische flik is dan verbaas ik me erover dat er niet meer criminaliteit is
eigenlijk zijn't toch schatjes, niet?

Dus moeders in Belgie, zolang zoon lief geen vlag van bob marley in zijn kamer hangen heeft, met ne palestijne sjal rond zijne nek loopt en geen lang haar heeft is alles in orde, (hij snuift dan misschien wel coke, maar dat is nen trendy drug hé, ! )

Gelijk gisteren zware voet, ja man, okay die gast reed de hard, maar, :

De flikken reden op een baan waar ze 90 mochten, en ge niet mocht inhalen, ... De anonieme Volvo van Los Federales reed wel maar 60 op die plaats, (was in beeld te zien) als dat geen uitlokking is, dan weet ik het ook nie meer...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 16:39   #4
Mohawk
Burger

Standaard

kweethetwelenkweethetni, kom nou, die vrouw wist goed genoeg wat 'r zoon deed... ze wou gewoon weten hoe ze kon zien of ie gerookt had
trouwens dat an zien dat iemand smoort naar de manier dat ie zich kleed is zoals zeggen dat ge niemand kunt vertrouwen wiens wenkbrauwen ineen groeien, of dat alle mensen met n donkere bril blind zijn :s
wiet is waarschijnlijk meer verspreid dan je vermoed...
ik ken mensen van alle kledings- inkomens- en subcultuur- klassen die roken... de skaters zijn 't vol etiketjes geplakte topje van de ijsberg
ik ken 'n douanebeambte die rookt haha
en flikken mja d'r zijn d'r genoeg
feit is dat je 't aan sommige mensen ziet,
maar zijn zij daarom de enighen? das dan waarom ik nooit gepakt ben hehe en mensen die als ze stoned zijn de vuilbak gaan leeggraaien zijn best wel gek nou grappig waarom niet, als ie d'r goed op gaat en d'r geen rommeltje van maakt ( baas in eigen vuilbak!).
waarom zijn jullie altijd zo... bemoeilallerig. als die man dat nou leuk vind?
nou ja als ie gewoon niet meer weet watie doet is ie wel dom

PS: dat je zoon smoort zal je dus niet noodzakelijk zien aan z'n kleren
noch aan z'n gedrag ( ik zeg hier: niet noodzakelijk, onmogelijk is 't zeker niet) Als 't donker is: schijn opeens met 'n licht in z'n ogen, z'n pupil zal zeer wijd zijn, als deze zich onmiddelijk aanpast is er niks, anders heeft ie ofwel gezopen of gesmoord ( of andere dingen waarvoor m'n kennis tekort schiet). voor de rest.. tja, heel vreemde gedragsveranderingen ( bv. bomen zien dansen ofzo?) lol
Oud 24 oktober 2003, 16:41   #5
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

koetjes en kalfjes
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 16:49   #6
Mohawk
Burger

Standaard

[size=6]Rechtzetting:[/size]
Ik bedoelde dus: die moeder vroeg aan die agent: "hoe kan ik zien of mensen gesmoord hebben"

Hij zei: "door de manier waarop ze zich kleden"
sommigen lijken dit verkeerd verstaan te hebben...
Oud 24 oktober 2003, 18:49   #7
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk
[size=6]Rechtzetting:[/size]
Ik bedoelde dus: die moeder vroeg aan die agent: "hoe kan ik zien of mensen gesmoord hebben"

Hij zei: "door de manier waarop ze zich kleden"
sommigen lijken dit verkeerd verstaan te hebben...
Niets leuker dan na enige joints in pak en das de straat op te gaan.
There ain't no cure against stupidity.
Laten ze maar die rasta's en palestijnensjaaldragers oppakken.
Bezigheidstherapie voor Vlaams Blokse agenten. Ze moeten zich toch op iemand afreageren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be