Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2003, 21:47   #1
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Heb net naar recht van antwoord gekeken , hierop was een discutie te zien over de oprichting van een moslimscoutsgroep in belgie , echt een teken van integratie , Baden Powell draait zich om in z'n graf , ik als scouts en ex-leider vind dit wel echt ziekelijk en verwerpelijk ........

ps scouts staat in mijn ogen aan vvksm en dit staat voor vlaams verbond voor katholieke scouts en meisjesgidsen ......... ik heb altijd hierin geloofd en gediend , sebiet gaade ook nog zeggen dat er een islamietische ijzerbedevaart of ijzerwake moet komen

islam , blijf aub van vlaamse en kristelijke zaken af
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 21:53   #2
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

groot gelijk.Ik heb er ook naar gekeken en onze scouts bieden hun diensten ook aan de bruintjes aan.Maar zij vinden dat ze vanuit ander standpunt vertrekken nl islamstandpunt.Dat ze dan in hun eigen land scouts oprichten en daar met hun zwart kostummeke wat de onnozelaar gaan uithangen.Wat ze hier gaan doen is op een heimelijke manier de wet omzeilen om van hun jongeren robots te maken die de islam overal moeten verkondigen .Ze gaan daar geen cowboy en indiaantje spelen zenne nee dat is enkel een manier om hun plannen uit te werken.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 22:42   #3
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Kan u misschien ook met argumenten vertellen waarom Katholieken wel en Islamieten zich niet zouden mogen groeperen?
Ik ben hier geen voorstander van, zoals ik ook geen voorstander ben van Katholiek - Katholiek mag door een willekeurig geloof worden vervangen -geïnspireerde organisaties en verenigingen, maar het recht op vereniging behoort nu eenmaal tot de algemene Westerse regels.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 22:54   #4
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Kan u misschien ook met argumenten vertellen waarom Katholieken wel en Islamieten zich niet zouden mogen groeperen?
Ik ben hier geen voorstander van, zoals ik ook geen voorstander ben van Katholiek - Katholiek mag door een willekeurig geloof worden vervangen -geïnspireerde organisaties en verenigingen, maar het recht op vereniging behoort nu eenmaal tot de algemene Westerse regels.

is vréé simpel héé , van mij mogen ze ook groeperen , en zelfs het hier afbollen als wij te discriminerend zijn , maar wat ze niet mogen is de naam van een katholieke jeugdbeweging gebruiken om een zogenaamde islamietische beweging uit de grond te boren die niks te maken heeft met de oorspronkelijke bedoelingen van die beweging en z'en oprichter
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 23:02   #5
De Ryck Peter
Schepen

De Ryck Peter's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar De Ryck Peter Stuur een bericht via Instant Messenger naar De Ryck Peter Stuur een bericht via MSN naar De Ryck Peter
Standaard

De mening van de wijze advocaat was anders heel duidelijk,volgens ONZE WETGEVING hebben deze MENSEN het RECHT om deze vereniging op te richten.

Men beschuldigd deze mensen ervan dat zij de intentie hebben om o.a.een militie op te richten.

Iemand zijn onschuld is nog altijd bewezen tot.....

Deze mensen krijgen daarom mijn volledige steun.
Oud 21 oktober 2003, 23:08   #6
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Duidelijk een kartel in de maak tussen de VNRP en de MDP (Moslim-Democratische Partij)?

Nu wordt het helemaal grappig: Vlaams-Nationalistisch Rechts gedachtengoed dat samengaat met Moslim 'Democratisch' gedachtengoed.
Of hoe de kameleon met de wolven wilde spelen...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 23:14   #7
De Ryck Peter
Schepen

Stuur een bericht via ICQ naar De Ryck Peter Stuur een bericht via Instant Messenger naar De Ryck Peter Stuur een bericht via MSN naar De Ryck Peter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Duidelijk een kartel in de maak tussen de VNRP en de MDP (Moslim-Democratische Partij)?

Nu wordt het helemaal grappig: Vlaams-Nationalistisch Rechts gedachtengoed dat samengaat met Moslim 'Democratisch' gedachtengoed.
Of hoe de kameleon met de wolven wilde spelen...
U bent een extremistische,racistische,facistische rechtsgezinde die het liberaal gedachtengoed geruild heeft voor het Vlaams Blok.

U laat niet alleen de meerderheid van uw achterban in de steek,maar u heeft ook het vertrouwen van deze mensen geschaad.
Oud 21 oktober 2003, 23:15   #8
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

En wat denkt Peterke nu zojuist met zijn imaginaire 500 leden gedaan te hebben?

Oud 21 oktober 2003, 23:17   #9
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Geachte Mijnheer Van Nespen,ik heb uw persmededeling gelezen op de nationale website van het Liberaal Appel.

U bent het zoals heel veel burgers zat,maar u wil duidelijk de daad niet bij uw woorden voegen.

Wil het Liberaal Appel daadwerkelijk iets ondernemen,of is het Liberaal de zoveelste Vlaamse politieke partij die zich beperkt tot woorden
Oud 21 oktober 2003, 23:19   #10
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Het Liberaal Appel bestaat ongeveer één jaar,en wat heeft uw partij op dat jaar daadwerkelijk gepresteerd binnen onze politiek,buiten haar negatief resultaat bij de vorige verkiezingen
Oud 21 oktober 2003, 23:19   #11
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Ryck Peter
Geachte Mijnheer Van Nespen,ik heb uw persmededeling gelezen op de nationale website van het Liberaal Appel.

U bent het zoals heel veel burgers zat,maar u wil duidelijk de daad niet bij uw woorden voegen.

Wil het Liberaal Appel daadwerkelijk iets ondernemen,of is het Liberaal de zoveelste Vlaamse politieke partij die zich beperkt tot woorden
Wat verwacht gij nu?
Dat ik mij tegenover jouw ga uitlaten over hetgeen ik doe of zeg?
Om jouw lievelingswoorden te gebruiken: "U leest er alles over, binnenkort in de pers."

Oud 21 oktober 2003, 23:21   #12
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het Liberaal Appel bestaat ongeveer één jaar,en wat heeft uw partij op dat jaar daadwerkelijk verweselijkt binnen onze politiek
Die van jou bestaat (zogezegd) twee jaar.
Wat verweselijkingen hebben jij neergezet binnen onze politiek?

Oud 21 oktober 2003, 23:24   #13
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wat verwacht gij nu?
Dat ik mij tegenover jouw ga uitlaten over hetgeen ik doe of zeg?
Om jouw lievelingswoorden te gebruiken: "U leest er alles over, binnenkort in de pers."
M.a.w.de kiezers moeten van het L.A.niets verwachten,buiten het feit dat jullie veel beloven,maar niets kunnen realiseren.
Oud 21 oktober 2003, 23:27   #14
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
M.a.w.de kiezers moeten van het L.A.niets verwachten,buiten het feit dat jullie veel beloven,maar niets kunnen realiseren.
Neen, je begrijpt het (weeral) niet goed: JIJ moet niks verwachten van het Liberaal Appel.
Maar dat zal je al wel duidelijk zijn geworden, toen je lomp gewicht (weeral eens) de straatstenen raakte, toen je werd buitengeschopt...

Oud 21 oktober 2003, 23:28   #15
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

U bent waarnemend Voorzitter van een politieke partij,terwijl u niet kan antwoorden op de éénvoudigste vragen.

Duidelijk waarom de kiezer niet voor het L.A.kiest.

Het L.A.wordt overigens nergens vermeld,noch in de media,noch bij de opiniepeilingen,enz....

De kiezers zijn die liberale zakkenvullers gewoon beu.
Oud 21 oktober 2003, 23:31   #16
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
U bent waarnemend Voorzitter van een politieke partij,terwijl u niet kan antwoorden op de éénvoudigste vragen.

Kunnen, Peeke, is niet het woord.
Moest iemand normaal, met normaal bevattingsvermogen, mij diezelfde vraag stellen, dan zou ik hen wel WILLEN antwoorden.
Maar aangezien jij duidelijk niet tot bovenvermelde categorie behoort...

Antwoord eens op mijn vraag: Wat heb jij, na twee jaar VNRP, al politiek verwezenlijkt?

Oud 21 oktober 2003, 23:34   #17
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Wanneer maakt het Liberaal Appel de samenstelling van de kernbesturen bekend op haar nationale website: http://www.liberaalappel.org ,en waarom krijgen de burgers die woonachtig zijn binnen deze districten,geen antwoord wanneer zij zich bij het secretariaat van het Liberaal Appel informeren over deze kernen
Oud 21 oktober 2003, 23:36   #18
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kunnen, Peeke, is niet het woord.
Moest iemand normaal, met normaal bevattingsvermogen, mij diezelfde vraag stellen, dan zou ik hen wel WILLEN antwoorden.
Maar aangezien jij duidelijk niet tot bovenvermelde categorie behoort...

Antwoord eens op mijn vraag: Wat heb jij, na twee jaar VNRP, al politiek verwezenlijkt?
Ik stel u een correcte beleefde vraag,terwijl u als lokaal Voorzitter van het Liberaal Appel begint met mij te beledigen zonder dat u in staat bent om een antwoord te geven op de gestelde vraag

Duidelijk dat het Liberaal Appel haar kiezers niets te bieden heeft.
Oud 21 oktober 2003, 23:36   #19
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wanneer maakt het Liberaal Appel de samenstelling van de kernbesturen bekend op haar nationale website: http://www.liberaalappel.org ,en waarom krijgen de burgers die woonachtig zijn binnen deze districten,geen antwoord wanneer zij zich bij het secretariaat van het Liberaal Appel informeren over deze kernen
Misschien, omdat gij niet echt beschouwd wordt als geïnteresseerde burger?
Misschien omdat ge niet eens de moeite gedaan hebt om eens op een normale manier de vraag te stellen?
Misschien, hé Peeke?

Oud 21 oktober 2003, 23:40   #20
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik stel u een correcte beleefde vraag,terwijl u als lokaal Voorzitter van het Liberaal Appel begint met mij te beledigen zonder dat u in staat bent om een antwoord te geven op de gestelde vraag
Kijk Peeke,

Als ge het nog niet zou snappen, krijg ik kippevel wanneer jij begint over het stellen van een serieuze vraag...
Ik heb van U nog niks anders mogen lezen dan scheldpartijen en beledigingen.
En dan bent U plots verwonderd over het feit dat ik weiger U ook nog maar één antwoord te geven.
Ik weet toch dat elke moeite, die ik zou doen, door U, in uw eigen belang, misbruikt zal worden, dus NO THANKS!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be