![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Meent u dat wij als Europeanen (niet de NAVO of andere yankee-viezigheid) kernwapens moeten inzetten | |||
| JA |
|
22 | 40,00% |
| NEE |
|
33 | 60,00% |
| Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Eenvoudige vraag; meent u dat wij als Europeanen (Niet de NAVO of andere yankee-viezigheid) kernwapens moeten inzetten indien wij in conflict komen met onze vijanden? Bijvoorbeeld tegen de islam-wereld?
Ik vind persoonlijk van wel. Zo hadden de Russen misschien al lang beter een kernbom gegooid op Tsjetjenië. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Waanzinnige idioot. Kernwapens zijn de verdoemenis van de mensheid
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het probleem van kernwapens is dat de vuiligheid niet beperkt blijft tot de omgeving die je ermee platbrand.Zo ademen we nog steeds stofdeeltjes in van kernproeven uit de jaren 50 en 60, was het nu de VS of de USSR die ze deden.
Ik ga mijn tegenstanders geen bom op de kop gooien die mij ook langzaam vergiftigd. Guderian, je vraagstelling is gewoon dom in dit perspectief. De beste manier om om te gaan met vervelende gebieden is die af te grendelen en gewoon uit de wereldsamenleving te halen.Maar dan totaal, niet met allerlei hulpprojectjes enzo toch een semi bevoorrading te geven.En, hou de pers weg, de internationale verontwaardiging over het feit dat je een conflicthaard versmacht,maar daardoor kinderen raakt is teveel van het goeie,.Als het niet op het nieuws komt,bestaat het niet.
|
|
|
#6 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Maar momenteel zie ik de islam niet als 'een vijand'. De islam is trouwens maar een wijze van leven. De extremen, die islam (mis)bruiken, door ze nogal 'los' interpreteren en erachter te schuilen, dat zijn 'vijanden'. Waarom had rusland dat moeten doen? omdat ze onafhankelijkheid willen? Dan op vlaanderen ook een? Ohnee wacht eens even
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegen de Islam-wereld?
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Vind je jezelf interessant door zo'n zever op een forum te gooien?? |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
ik zou niet onmiddellijk BEEST roepen Kempisch boerke, de vraag is wel cru gesteld maar ook op dergelijke vragen kan men een antwoord geven.
Bij een conflict tussen de westerse wereld en de islam zijn geen kernwapens nodig, kernwapens zijn interresant als dreiging, maar geen enkel zinnig mens kan voorstander zijn van die wapens, het is niet omdat H.Gudrian voorstander is dat hij het ook werkelijk meent. |
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ps guderian; moet jij niet in het BigBrother huis zijn? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom ook enige aandacht besteden aan deze onzin, toch duidelijk als een provocatie bedoeld...
maar enfin, nu ik het toch doe, wat zou het helpen denk je moest Rusland een atoombom op tchetchenië gooien? de rebellen zitten in de bergen goed verscholen en je zou dus voornamelijk de burgerbevolking en de eigen troepen treffen, en ook gevolgen hebben voor de rest van Zuid-Rusland. Atoombommen inzetten bij guerilla-oorlogen en burgeroorlogen is nu wel een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb... (ik heb het nog niet eens over mensenrechten en dergelijke "onzin"...) Wat ik wel opmerkelijk vind vanuit human interest-oogpunt is dat je tegen de V.S. bent en tegen de islam en voor Rusland, en dat voor een nazi, toch wel DE grote vijanden van het Russische volk bij uitstek... (ze hebben er zo'n 20 miljoen vermoord...) |
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan moeten we immers atoombommen droppen op Brussel, Gent, Antwerpen, Mechelen, Genk en ga zo maar door. Geen goed idee. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
No one likes us
I don't know why. We may not be perfect But heaven knows we try. But all around even our old friends put us down. Let's drop the big one and see what happens. We give them money But are they grateful? No they're spiteful And they're hateful. They don't respect us so let's surprise them; We'll drop the big one and pulverize them. Now Asia's crowded And Europe's too old. Africa's far too hot, And Canada's too cold. And South America stole our name. Let's drop the big one; there'll be no one left to blame us. Bridge: We'll save Australia; Don't wanna hurt no kangaroo. We'll build an all-American amusement park there; They've got surfing, too. Well, boom goes London, And boom Paris. More room for you And more room for me. And every city the whole world round Will just be another American town. Oh, how peaceful it'll be; We'll set everybody free; You'll have Japanese kimonos, baby, There'll be Italian shoes for me. They all hate us anyhow, So let's drop the big one now. Let's drop the big one now. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Kernwapens zijn er enkel als afschrikkingsmiddel. Ik ben van mening dat het Westen (Europa, de USA en Israël) wel deze wapens moeten bezitten als afschrikking. De eerste kernraket die wordt gelanceerd kan een totale apocalyps veroorzaken die het einde van het leven op aarde kan betekenen. Voor de rest is het weeral eens duidelijk dat Guderian niet véél om een mensen leven geeft. En dan beginnen de Blokkers te roepen en te schelden dat er met hen niet gepraat wordt tja.....
|
|
|
#17 |
|
Gouverneur
|
enkel Frankrijk en 't V.K. bezitten nucleaire wapens en iedereen weet dat de Britten sowieso niks doen zonder steun van de Amerikaanse neven dus de vraag staat alleen al daarom redelijk los van de werkelijkheid (en dan blijf ik nog erg beleefd)
Andere kernwapens binnen grondgebeid van Europa zijn eigendom van de VS. En neen, ze "pikken" en zelf inzetten is enkel in Hollywood-films mogelijk... Straling maakt trouwens geen onderscheid tussen geloofskeuze goede beginbron voor informatie: http://www.fas.org/nuke/index.html |
|
|
|
|
|
#18 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom hebben de yanks twee kernbommen gegooid op Japan? Omdat ze wisten dat ze bijzonder veel verliezen gingen lijden indien ze Japan straat voor straat zouden moeten veroveren. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
Banneling
|
Citaat: