![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In Nederland kan dit. De oorzaak van deze daling is dat men nu een inburgeringscusus in het thuisland moet volgen, minstens 21 jaar zijn en degene die zijn bruid of bruidegom laat overkomen moet minsten 125% van het minimumloon verdienen. Naar mijn mening een zeer goede maatregel die ik hier nog niet zie genomen worden ivm kiesvee voor sommige partijen dat zopas nog bewezen heeft. Laatst gewijzigd door Tijl Uilenspiegel : 18 oktober 2006 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat zijn volgens mij in Belziek allemaal politiek oncorrecte en racistische maatregels. Over 5jaar? Het zal zo´n vaart niet lopen. Het zal gaan zoals met BHV... onverwijld. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal straks ook hier gebeuren. Even geduld, momenteel zijn wij hier nog volop bezig met het opvangen van alle vreemdelingen die in Nederland geen uitkeringen meer krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |