![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Helaas hebben PVDAers en pvda stemmers niet door dat 'hun' partij gewoon een
stemmen magneet is voor bloedbroeder uit het eerste uur: de VVD die zo Volks niet is. Ook onder PvdA regeringdeelname werd alles duurder en uitverkocht, de zogenaamd vrije markt ingevoerd. Wolf in schaapskleren dus. Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) CDA dat wilde al niet klikken, dus het is wederom vvd en pvda 1-2-tje pvda links? al lang niet meer. Midden dan? ook niet meer, er komt gewoon rechts beleid met pvda. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
![]() |
#2 |
|
![]() FNn schreef: > Helaas hebben PVDAers en pvda stemmers niet door dat 'hun' partij gewoon een > stemmen magneet is voor > bloedbroeder uit het eerste uur: de VVD die zo Volks niet is. > Ook onder PvdA regeringdeelname werd alles duurder en uitverkocht, de zogenaamd > vrije markt ingevoerd. > Wolf in schaapskleren dus. > Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg bij links > (mogelijk dus ook bij hen zelf!) Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. Grote partijen zijn namelijk in het voordeel bij de verdeling van de restzetels. Als de partijen waarmee jij een lijstverbinding hebt aanmerkelijk kleiner zijn telt het geheel als partij en is de kans de de restzetel naar de grootste in die combinatie gaat kleiner. Dus voordat je iets roept, kijk even wát je roept. > CDA dat wilde al niet klikken, dus het is wederom vvd en pvda 1-2-tje > pvda links? al lang niet meer. Midden dan? ook niet meer, er komt gewoon rechts > beleid met pvda. > -- > Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. > brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die erwerkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en'waarde' |
![]() |
#3 |
|
![]() On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil"
<[email protected]> wrote: >FNn schreef: > Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg bij links >> (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist zetels >kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? >Grote partijen zijn >namelijk in het voordeel bij de verdeling van de restzetels. Zo ver was ik ook al. >Als de >partijen waarmee jij een lijstverbinding hebt aanmerkelijk kleiner zijn >telt het geheel als partij en is de kans de de restzetel naar de >grootste in die combinatie gaat kleiner. Dat is ook zo, wat ook echter zo is: nu is er een kans dat veel pvda stemmen niet bij links komen. >Dus voordat je iets roept, kijk even wát je roept. Zetels bij links, stem geen pvda, dat is mijn motto voor komende verkiezingen. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
![]() |
#4 |
|
![]() FNn schreef: > On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > <[email protected]> wrote: > >FNn schreef: > > > Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > > >> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg bij links > >> (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > > > >Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist zetels > >kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. > > Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? Die speelt zeker mee. Maar voornamelijk een politieke reden. Je geeft min of meer aan dat je vriendjes bent. Vreemd aan de kant van de SP want die heeft de PvdA jarenlang voor rotte vis uitgemaakt. Dan moet je niet vreemd opkijken als ze je niet moeten als je ineens vriendjes wilt worden. En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. > > >Grote partijen zijn > >namelijk in het voordeel bij de verdeling van de restzetels. > > Zo ver was ik ook al. > > >Als de > >partijen waarmee jij een lijstverbinding hebt aanmerkelijk kleiner zijn > >telt het geheel als partij en is de kans de de restzetel naar de > >grootste in die combinatie gaat kleiner. > > Dat is ook zo, wat ook echter zo is: nu is er een kans dat veel pvda stemmen > niet bij links komen. Als ik PvdA stem, stem ik PvdA en niet op de SP of anderzins. Dat schijnt je nogal te ontgaan. > > >Dus voordat je iets roept, kijk even wát je roept. > > Zetels bij links, stem geen pvda, dat is mijn motto voor komende verkiezingen. > > > -- > Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. > brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die erwerkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en'waarde' |
![]() |
#5 |
|
![]() FNn wrote:
> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > <[email protected]> wrote: >> FNn schreef: >> > Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg >>> bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >> >> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist >> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. > > Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. |
![]() |
#6 |
|
![]() On 21 Oct 2006 07:40:08 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil"
<[email protected]> wrote: >FNn schreef: >> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" >> <[email protected]> wrote: >> >FNn schreef: >> > >Die speelt zeker mee. Maar voornamelijk een politieke reden. Je geeft >min of meer aan dat je vriendjes bent. Deels waar m.i. Een andere motivatie kan dus zijn: wie gun je die zeg 2 zetels als het zo uitkomt: een linkse, midden of rechtse regering. Het is alsof ik de buren die extra verkregen kerstboom kan schenken, geef ik hem echter aan die eikel van verderop rechts van mij of die aardige mensen aan de overkant. >Vreemd aan de kant van de SP want die heeft de PvdA jarenlang voor >rotte vis uitgemaakt. Dan moet je niet vreemd opkijken als ze je niet >moeten als je ineens vriendjes wilt worden. Van mij hoeft de SP ook niet met de PvdA samen lijst te verbinden op zichzelf gezien, maar de gedachte dat die 2 zetels naar cda of vvd gaan daar wil ik best 'compromis voor sluiten' >En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. Dat zit wel goed. >Als ik PvdA stem, stem ik PvdA en niet op de SP of anderzins. Dat >schijnt je nogal te ontgaan. Nee hoor, ik ben ook tegen 'strategisch stemmen'. Laat zij die SP willen stemmen aub niet instinken pvda te gaan stemmen, we weten wat dat deed toen met de CDA. >> >Dus voordat je iets roept, kijk even wát je roept. Altijd, je kan echter niet alles weten. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
![]() |
#7 |
|
![]() "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]>:
> En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. In welk opzicht is de SP minder democratisch dan de PvdA of het CDA? Sirob |
![]() |
#8 |
|
![]() Sirob schreef: > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]>: > > > En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. > > In welk opzicht is de SP minder democratisch dan de PvdA of het CDA? Alle machtt binnen de SP is samengebald in een persoon: Jan Marijnissen, de eigenaar van de SP. Congressen worden alleen georganiseerd als het Jan uitkomt. De SP kent niet eens een vice-voorzitter en een vice-fractieleider.... |
![]() |
#9 |
|
![]() Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> Sirob schreef: > >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]>: >> >>> En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. >> >> In welk opzicht is de SP minder democratisch dan de PvdA of het CDA? > > Alle machtt binnen de SP is samengebald in een persoon: Jan > Marijnissen, de eigenaar van de SP. > > Congressen worden alleen georganiseerd als het Jan uitkomt. > De SP kent niet eens een vice-voorzitter en een vice-fractieleider.... Het staat de leden vrij om hun lidmaatschap op te zeggen, doch het ledental is gestaag groeiende. Jan zal dus wel iets goed doen. |
![]() |
#10 |
|
![]() FNn schreef: > On 21 Oct 2006 07:40:08 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > <[email protected]> wrote: > >FNn schreef: > >> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > >> <[email protected]> wrote: > >> >FNn schreef: > >> > > >Die speelt zeker mee. Maar voornamelijk een politieke reden. Je geeft > >min of meer aan dat je vriendjes bent. > > Deels waar m.i. > Een andere motivatie kan dus zijn: wie gun je die zeg 2 zetels als het zo > uitkomt: een linkse, midden of rechtse regering. > Het is alsof ik de buren die extra verkregen kerstboom kan schenken, geefik hem > echter aan die eikel van verderop rechts van mij of die aardige mensen aan de > overkant. > > >Vreemd aan de kant van de SP want die heeft de PvdA jarenlang voor > >rotte vis uitgemaakt. Dan moet je niet vreemd opkijken als ze je niet > >moeten als je ineens vriendjes wilt worden. > > Van mij hoeft de SP ook niet met de PvdA samen lijst te verbinden op zichzelf > gezien, maar de gedachte dat die 2 zetels naar cda of vvd gaan daar wil ik best > 'compromis voor sluiten' En de PvdA niet. > > >En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. > > Dat zit wel goed. Als er alleen maar congressen zijn als het Jan uitkomt? Als alle macht samen is gebald in een persoon: de eigenaar van de SP. > > >Als ik PvdA stem, stem ik PvdA en niet op de SP of anderzins. Dat > >schijnt je nogal te ontgaan. > > Nee hoor, ik ben ook tegen 'strategisch stemmen'. > Laat zij die SP willen stemmen aub niet instinken pvda te gaan stemmen, we weten > wat dat deed toen met de CDA. Dat heeft er niets mee te maken. Heel veel Nederlanders en linksen vinden de SP net zo eng als de LPF en Geurt. > > >> >Dus voordat je iets roept, kijk even wát je roept. > > Altijd, je kan echter niet alles weten. > > -- > Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. > brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die erwerkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en'waarde' |
![]() |
#11 |
|
![]() el misti schreef: > FNn wrote: > > On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > > <[email protected]> wrote: > >> FNn schreef: > >> > > Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > > > >>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg > >>> bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >> > >> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist > >> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. > > > > Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? > > Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het grootkapitaal en als > zodanig reservepremier van het toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter > worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA opkomen dat hij ook de > ideologische veren kan terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: > links. Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek van de SP hebben.... |
![]() |
#12 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > Sirob schreef: > > > >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]>: > >> > >>> En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. > >> > >> In welk opzicht is de SP minder democratisch dan de PvdA of het CDA? > > > > Alle machtt binnen de SP is samengebald in een persoon: Jan > > Marijnissen, de eigenaar van de SP. > > > > Congressen worden alleen georganiseerd als het Jan uitkomt. > > De SP kent niet eens een vice-voorzitter en een vice-fractieleider.... > > Het staat de leden vrij om hun lidmaatschap op te zeggen, doch het ledental is gestaag > groeiende. De ANWB heeft ook een hoop leden. > > Jan zal dus wel iets goed doen. |
![]() |
#13 |
|
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> Sirob schreef: >>> >>>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]>: >>>> >>>>> En laat de SP nu eerst maar eens een democratische partij worden. >>>> >>>> In welk opzicht is de SP minder democratisch dan de PvdA of het >>>> CDA? >>> >>> Alle machtt binnen de SP is samengebald in een persoon: Jan >>> Marijnissen, de eigenaar van de SP. >>> >>> Congressen worden alleen georganiseerd als het Jan uitkomt. >>> De SP kent niet eens een vice-voorzitter en een >>> vice-fractieleider.... >> >> Het staat de leden vrij om hun lidmaatschap op te zeggen, doch het >> ledental is gestaag groeiende. > > De ANWB heeft ook een hoop leden. Ja, voor veel mensen waarschijnlijk ook een nuttige organisatie. Wat is je punt? Worden die leden gedwongen lid te zijn, of doen ze het uit vrije wil? |
![]() |
#14 |
|
> el misti schreef: > >> FNn wrote: >>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" >>> <[email protected]> wrote: >>>> FNn schreef: >>>> >>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>> >>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg >>>>> bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>> >>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist >>>> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. >>> >>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? >> >> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het >> grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige >> CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het CDA, >> dan wordt hij gepromoveerd tot premier. >> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA >> opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en een >> richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. > > Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek van > de SP hebben.... Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP gewoon. Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met zwartmakerij aankomt. PvdA = Pimplisme voor de Achterlijken. |
![]() |
#15 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > el misti schreef: > > > >> FNn wrote: > >>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > >>> <[email protected]> wrote: > >>>> FNn schreef: > >>>> > >>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>> > >>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels weg > >>>>> bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >>>> > >>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist > >>>> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. > >>> > >>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? > >> > >> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het > >> grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige > >> CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het CDA, > >> dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > >> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA > >> opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en een > >> richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. > > > > Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek van > > de SP hebben.... > > Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, dat moeten ze in het > politieke bestel doen, en dat doet de SP gewoon. De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. > > Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is om valide argumenten tegen > de SP te bedenken, en dus maar met zwartmakerij aankomt. Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? > > PvdA = Pimplisme voor de Achterlijken. |
![]() |
#16 |
|
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> el misti schreef: >>> >>>> FNn wrote: >>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> FNn schreef: >>>>>> >>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>>>> >>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels >>>>>>> weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>>>> >>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist >>>>>> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. >>>>> >>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? >>>> >>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het >>>> grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige >>>> CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het CDA, >>>> dan wordt hij gepromoveerd tot premier. >>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA >>>> opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en een >>>> richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. >>> >>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek >>> van de SP hebben.... >> >> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, dat >> moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP gewoon. > > De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. Wat moeten ze? >> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is om >> valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met >> zwartmakerij aankomt. > > Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? Ze hebben geen politbureau. Typisch goedkope stemmingmakerij uit de koker van Herbert. |
![]() |
#17 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > el misti schreef: > > > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>> el misti schreef: > >>> > >>>> FNn wrote: > >>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > >>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>> FNn schreef: > >>>>>> > >>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>>>> > >>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels > >>>>>>> weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >>>>>> > >>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist > >>>>>> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. > >>>>> > >>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? > >>>> > >>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het > >>>> grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige > >>>> CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het CDA, > >>>> dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > >>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA > >>>> opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en een > >>>> richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. > >>> > >>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek > >>> van de SP hebben.... > >> > >> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, dat > >> moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP gewoon. > > > > De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. > > Wat moeten ze? > > >> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is om > >> valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met > >> zwartmakerij aankomt. > > > > Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? > > Ze hebben geen politbureau. Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. |
![]() |
#18 |
|
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> el misti schreef: >>> >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>> el misti schreef: >>>>> >>>>>> FNn wrote: >>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>> FNn schreef: >>>>>>>> >>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>>>>>> >>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels >>>>>>>>> weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>>>>>> >>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist >>>>>>>> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. >>>>>>> >>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? >>>>>> >>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het >>>>>> grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige >>>>>> CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het >>>>>> CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. >>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA >>>>>> opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en >>>>>> een richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. >>>>> >>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek >>>>> van de SP hebben.... >>>> >>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, dat >>>> moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP gewoon. >>> >>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. >> >> Wat moeten ze? >> >>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is om >>>> valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met >>>> zwartmakerij aankomt. >>> >>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? >> >> Ze hebben geen politbureau. > > Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. Jan heet geen Maorijnissen. |
![]() |
#19 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > el misti schreef: > > > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>> el misti schreef: > >>> > >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>> el misti schreef: > >>>>> > >>>>>> FNn wrote: > >>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > >>>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>>>> FNn schreef: > >>>>>>>> > >>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>>>>>> > >>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 zetels > >>>>>>>>> weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >>>>>>>> > >>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA juist > >>>>>>>> zetels kosten en dat is in het verleden wel eens gebeurd. > >>>>>>> > >>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? > >>>>>> > >>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en het > >>>>>> grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het toekomstige > >>>>>> CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het > >>>>>> CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > >>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA > >>>>>> opkomen dat hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en > >>>>>> een richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. > >>>>> > >>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch gebrek > >>>>> van de SP hebben.... > >>>> > >>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, dat > >>>> moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP gewoon. > >>> > >>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. > >> > >> Wat moeten ze? > >> > >>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is om > >>>> valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met > >>>> zwartmakerij aankomt. > >>> > >>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? > >> > >> Ze hebben geen politbureau. > > > > Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. > > Jan heet geen Maorijnissen. Dat weet ik, el maoisti. |
![]() |
#20 |
|
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> el misti schreef: >>> >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>> el misti schreef: >>>>> >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>> el misti schreef: >>>>>>> >>>>>>>> FNn wrote: >>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" >>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> FNn schreef: >>>>>>>>>> >>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 >>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA >>>>>>>>>> juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens >>>>>>>>>> gebeurd. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? >>>>>>>> >>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en >>>>>>>> het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het >>>>>>>> toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter >>>>>>>> worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. >>>>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de >>>>>>>> PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan >>>>>>>> terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te >>>>>>>> staan: links. >>>>>>> >>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch >>>>>>> gebrek van de SP hebben.... >>>>>> >>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, >>>>>> dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP >>>>>> gewoon. >>>>> >>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. >>>> >>>> Wat moeten ze? >>>> >>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is >>>>>> om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met >>>>>> zwartmakerij aankomt. >>>>> >>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? >>>> >>>> Ze hebben geen politbureau. >>> >>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. >> >> Jan heet geen Maorijnissen. > > Dat weet ik, el maoisti. En worsten draait hij niet. |