![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het was te vrezen en het was voorspeld.
De regering heeft het oog laten vallen op 4 miljard euro nucleair passief om de kerncentrales af te bouwen.Een niet te versmaden spaarpotje. De regering zal evenwel dit klusje dan in de toekomst voor zich nemen; lees , volgende generatie, alhoewel je kan ook de kerncentrales wat verder laten draaien Na Begacom-pensioenfonds, verkoop gerechtsgebouw,...... De N.V. België is nu echt leeg. Guy zal eens te meer naar volgende verkiezing gaan met: "8ste begroting op rij in evenwicht !!!!!!" Wie neemt hem nog au serieux ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 8 juli 2006 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() en de banken moeten blijkbaar ook - uitzonderlijk - extra bijspringen om de schuldbemiddelaars te kunnen betalen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen ook de oliesector nog eens om een lening vragen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien zelfs het grondgebied van dit land met alles erop en eraan? België: Totale Uitverkoop wegens faillissement!
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 10 juli 2006 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of onze territoriale wateren uitbreiden zodat er een paar oliebellen in komen te liggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Of Nederland annexeren en hun gasbellen inpalmen?
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat ze eerst nog wat meer zee in land omtoveren, dan hebben we wat meer lebensraum.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Congo opnieuw koloniseren?
Mijnbouw...zeer lucratief! We kunnen natuurlijk ook Frank Dewinne bij zijn volgende ruimtereis opdracht geven om even door te vliegen naar de Maan. Deze voor België op te eisen, ze te ontmantelen en dan de stukken per opbod verkopen? Ik weet het niet, hé, ik ben maar wat aan 't brainstormen...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 10 juli 2006 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Al onze politici en hun ervaring aan buitenlandse regeringen verhuren?
Neen, neen, daar zit geen geld in...moeten we voor bijbetalen..
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() maar ondertussen wordt wel een schoolpremie beloofd..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet alle voorstellen die politici doen al meteen voor wet aannemen eh sjoe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die pensioenpremie was ook al zeker....'t is te zeggen één dag...dan was het al mogelijk....de volgende dag moest het nog bekeken worden....de derde dag was iedereen dat al vergeten...
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik heb daar iets van gehoord...Gaan ze geen inhaalbeweging organiseren met privé-kapitaal. Ken de details niet. Meer info?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep PPS. Korte termijn verschijnt het niet in die begroting maar op lange termijn zullen we de rekening betalen. Denk maar aan dat justitiehuis in Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. Je bouwt en daarvoor moet je lenen. 2. Je verkoopt het gebouw en hebt veel liquiden (de overheid gebruikt dit niet om de leninglast te verlagen maar om andere zaken (cadeau's) te financieren). 3. Je huurt of least aan een prijs van laat ons zeggen: kostprijs over 10 jaar + afschrijvingen over 10 jaar (= kostprijs) + winstmarge voor de verhuurder of leasinggever (+/- 20% per jaar op kostprijs) + kosten gebouw (als die niet vervat zitten in leasingcontract) Cijfervoorbeeld: Gebouw kostprijs: 1.000.000 Werkelijke kostprijs: Feitelijke kostprijs: 1.000.000 Afschrijvingswaarde: 1.000.000 Winstmarge: 200.000 x 10 = 4.000.000 Amai!!! Banken zullen content zijn!
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 10 juli 2006 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() wat de bouw van scholen betreft heb ik wel ergens het voorstel gelezen (maar 'k weet niet juist aan wiens brein het idee ontsproten is..) om scholen deel te laten uitmaken van een complex. Bijvoorbeeld: de eerste verdiepingen scholen en daarboven appartementen en/of kantoren of zo.. en op die manier zou men dan privé-gelden kunnen aanwenden voor de financiering van de leslokalen.
|
![]() |
![]() |