![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3429 Bron/ATV Deze zwerver verdient een standbeeld volgens mij,het laat ook zien wat voor een hart dakloze wel hebben Prachtig gewoon,ook wel erg voor de ouders van het kind , zoals ik al zij vind ik het ook erg voor de moeder en de vader van de kinderen Hier het vervolg van het verhaal http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3454 Onze lowie is wel nen held aan het worden in Antwerpen
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Een standbeeld voor een zwerver? ik zou eerder denken aan het afschaffen van de partij groen! want zij zijn toch voor het legaliseren van drugs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() VLD is nochtans ook niet tegen het afschaffen van druggebruik, maar ja je moet wel onderscheid kunnen maken. Het ging toch over heroïne? Groen zal beslist wel het gebruik van heroïne niet promoten. Je kan het ook steken op alle partijen die het niet nodig achten om druggebruikers te begeleiden.
Laatst gewijzigd door Dumballover : 21 oktober 2006 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je met de laaste centen die je hebt eerst de kinderen een ijsje koop dan is dat erg knap vind ik Denk je nu echt dat een verbod op drugs dit kan tegenhouden? Ik denk zelfs als we drugs moesten legaliseren dat we zo een toestanden als deze niet zouden zien. Dus voor legaliseren
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() En de kinderen meenemen naar de drugsdealer, terwijl jij drugs zit te snuiven of op te spuiten de kinderen in het ballenbad laten spelen, is het dat wat je bedoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() beste dat ze kunnen doen is dus naar texas verhuizen - daar mogen ze af en toe nog eens een neger lynchen - hier bij ons heeft het gemiddelde mentale niveau het hunne al voorgoed overschreden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 oktober 2006 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar met het verbieden van drugs ga je enkel maar gevaarlijke situaties creëren, nu moeten ze in Antwerpen hunne nek en kinderen op het spel zetten, terwijl als het legaal moest zijn en je BV. in de apotheker om de hoek drugs kunt kopen de risico’s van het dielen en gebruiken kunnen beperkt worden
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je het legaliseren heeft zijn voordelen hé ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de apotheker verkopen? ik hou mijn hart vast tot welke toestanden dat gaat leiden. Stel je voor, je hebt kinderen je gaat naar de apotheker om drugs , je spuit ze thuis op, en wat met de kinderen ondertussen terwijl jij stoned op de grond ligt, verantwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pffffffffffffffffffff................. Wikken en wegen hé,ik geef het voordeel om zonder dealers te werken
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou het hebben over onze lowie,en dat wordt weer zo een stront drugs threadtje
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 21 oktober 2006 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ok, over naar Lowie, als Lowie een standbeeld mocht krijgen dan stond het land vol met standbeelden, iedereen zal wel eens een goede daad gedaan hebben in zijn leven.
Laatst gewijzigd door alberto : 21 oktober 2006 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wikken en wegen hé ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het minste egoïsme zit juist bij die dakloze ![]()
![]() |