![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Goed nieuws. Men begint weer na te denken op last van een geweten.
NOT! Ik ben niet meer zo naief om te rekenen op het geweten van barbaren. Ik wed dat dit nieuws/deze mededeling uit de hoek van deze ervaringsdeskundigen de joden weer terug in het kamp (van de asielzoekers) zal plaatsen. JayJBee "Mark my words" |
|
|
#2 |
|
|
"JayJBee" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Goed nieuws. Men begint weer na te denken op last van een geweten. > > NOT! Ik ben niet meer zo naief om te rekenen op het geweten van barbaren. > > Ik wed dat dit nieuws/deze mededeling uit de hoek van deze > ervaringsdeskundigen de joden weer terug in het kamp (van de asielzoekers) > zal plaatsen. > > > JayJBee > "Mark my words" Gaap Extreem links gezwets. Er worden geen asielzoekers vergast en evenmin zie ik kampen met bergen lijken die door buldozers bewerkt worden. Het is het eeuwige gejengel. Mensen die zeggen dat we in Nederland niet de rest van de wereld aan een uitkering kunnen helpen worden als mensen zonder hart betiteld en verder plak je zo snel mogelijk iedereen die het niet met je eens is het etiket van kampbewaarder, SSer, NAZi, enz. op. Meer diepgang en argumenten schijnen deze louche lieden niet te kunnen bedenken. -- ************************************************** ********************** Als de misdaad sinds 1980 met 50% gestegen is dan is die dus verdubbeld! Dr. Bambam in nl.politiek 12-4-2006 Stalin kun je met gerust hart extreem-rechts noemen. Aldus de gene die zich "lost in Icland" noemt in NL politiek 22-8-2006 ************************************************** ********************** |
|
|
#3 |
|
|
Jip wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Goed nieuws. Men begint weer na te denken op last van een geweten. >> >> NOT! Ik ben niet meer zo naief om te rekenen op het geweten van barbaren. >> >> Ik wed dat dit nieuws/deze mededeling uit de hoek van deze >> ervaringsdeskundigen de joden weer terug in het kamp (van de asielzoekers) >> zal plaatsen. >> >> >> JayJBee >> "Mark my words" De eerste is binnen: > > Gaap > Extreem links gezwets. .... van joden die de kampen hebben overleeft en even naar de verslagen van 'een schiphol brandje' hebben gekeken. > Er worden geen asielzoekers vergast en evenmin zie ik kampen met bergen Voorkomen is beter dan genezen. Het gezwel heeft zichzelf niet weten te verdelgen in WO2 en zaaid weer uit. > lijken die door buldozers bewerkt worden. > > Het is het eeuwige gejengel. ! > Mensen die zeggen dat we in Nederland niet de rest van de wereld aan een > uitkering kunnen helpen worden als mensen zonder hart betiteld en verder Haha. Pleur op uit Nigeria, het midden oosten, Indonesie en Zuid-Afrika en je uitkering kraantje veranderd in een H-woord stofzuiger. Wat haal je je allemaal in je hooft, ordinaire heler. > plak je zo snel mogelijk iedereen die het niet met je eens is het etiket van > kampbewaarder, SSer, NAZi, enz. op. > Meer diepgang en argumenten schijnen deze louche lieden niet te kunnen > bedenken. Zo aan je post te zien, ben jij degene die niet verder komt. JayJBee "Ik begrijp dat er ook nog NSBers zijn die de oorlog hebben overleeft?!" |