![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
D®ßukkåke! wrote:
> ze verkopen er 'halal' vlees. > > dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! > > onverdoofd worden ze geslacht!!!!! > > > BOYCOT ZE!!!!!!!!!! http://www.ah.nl/klantenservice/veel.../article.vraag mailen kan ook..... |
|
|
#2 |
|
|
ze verkopen er 'halal' vlees.
dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! onverdoofd worden ze geslacht!!!!! BOYCOT ZE!!!!!!!!!! |
|
|
#3 |
|
|
"D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]. .. > ze verkopen er 'halal' vlees. > > dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! > > onverdoofd worden ze geslacht!!!!! > > > BOYCOT ZE!!!!!!!!!! Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik het volmondig eens! |
|
|
#4 |
|
|
"Jan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]. .. >> ze verkopen er 'halal' vlees. >> >> dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! >> >> onverdoofd worden ze geslacht!!!!! >> >> >> BOYCOT ZE!!!!!!!!!! > > Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik > het > volmondig eens! En aangezien we eigenlijk helemaal niet meer weten welk vlees halal of niet halal geslacht is, ook bij de andere ketens, worden jullie dus vegetariérs? (Of varkensvlees eten en wat niet halal is om te beginnen misschien, of vis, hmmm moet vis ook halal geslacht worden?????) |
|
|
#5 |
|
|
Op Mon, 23 Oct 2006 22:17:19 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z.
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > > "Jan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]. .. >>> ze verkopen er 'halal' vlees. >>> >>> dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! >>> >>> onverdoofd worden ze geslacht!!!!! >>> >>> >>> BOYCOT ZE!!!!!!!!!! >> >> Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik >> het >> volmondig eens! > > En aangezien we eigenlijk helemaal niet meer weten welk vlees halal > of niet halal geslacht is, ook bij de andere ketens, worden jullie dus > vegetariérs? Een beetje pypocriet om je alleen op Halal (of koosjer) te richten. Ook niet koosjer slachten is voor het dier in kwestie geen pretje, zeker niet het "leven" dat het dier moet lijden voordat het ter slachtbank gaat. > (Of varkensvlees eten en wat niet halal is om te beginnen misschien, of vis, > hmmm > moet vis ook halal geslacht worden?????) > > -- NH. http://www.nholtz.dds.nl "Puritanism - The haunting fear that someone, somewhere, may be happy." (H.L. Mencken) |
|
|
#6 |
|
|
Het is niet AH die de dieren slacht, maar een slachterij
Alleen op een aantal verpakkingen wordt gewoon halal vermeld, terwijl alles halal is. "Lost in Iceland" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Mon, 23 Oct 2006 22:17:19 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z. > onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > >> >> "Jan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]. .. >>>> ze verkopen er 'halal' vlees. >>>> >>>> dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! >>>> >>>> onverdoofd worden ze geslacht!!!!! >>>> >>>> >>>> BOYCOT ZE!!!!!!!!!! >>> >>> Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik >>> het >>> volmondig eens! >> >> En aangezien we eigenlijk helemaal niet meer weten welk vlees halal >> of niet halal geslacht is, ook bij de andere ketens, worden jullie dus >> vegetariérs? > > Een beetje pypocriet om je alleen op Halal (of koosjer) te richten. Ook > niet koosjer slachten is voor het dier in kwestie geen pretje, zeker > niet het "leven" dat het dier moet lijden voordat het ter slachtbank > gaat. > >> (Of varkensvlees eten en wat niet halal is om te beginnen misschien, of >> vis, >> hmmm >> moet vis ook halal geslacht worden?????) > > > > >> >> > > > -- > NH. > http://www.nholtz.dds.nl > > "Puritanism - The haunting fear that someone, somewhere, may be happy." > (H.L. Mencken) |
|
|
#7 |
|
|
Op Tue, 24 Oct 2006 12:18:12 +0200 schreef "meilink"
<[email protected]>: >Het is niet AH die de dieren slacht, maar een slachterij > >Alleen op een aantal verpakkingen wordt gewoon halal vermeld, terwijl alles >halal is. Topposten en topics wijzigen zijn een gevolg van gebrek aan integratie. www.leerquoten.nl Ray |
|
|
#8 |
|
|
On 24 Oct 2006 09:26:46 GMT, Lost in Iceland
<[email protected]> wrote: >Op Mon, 23 Oct 2006 22:17:19 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z. >onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > >> >> "Jan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]. .. >>>> ze verkopen er 'halal' vlees. >>>> >>>> dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! >>>> >>>> onverdoofd worden ze geslacht!!!!! >>>> >>>> >>>> BOYCOT ZE!!!!!!!!!! >>> >>> Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik >>> het >>> volmondig eens! >> >> En aangezien we eigenlijk helemaal niet meer weten welk vlees halal >> of niet halal geslacht is, ook bij de andere ketens, worden jullie dus >> vegetariérs? > >Een beetje pypocriet om je alleen op Halal (of koosjer) te richten. Nog veel pypocrieter om halal slachters te ontzien in je strijd tegen dierenleed. Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. >Ook >niet koosjer slachten is voor het dier in kwestie geen pretje, zeker >niet het "leven" dat het dier moet lijden voordat het ter slachtbank >gaat. > >> (Of varkensvlees eten en wat niet halal is om te beginnen misschien, of vis, >> hmmm >> moet vis ook halal geslacht worden?????) > > > > >> >> |
|
|
#9 |
|
|
Goodcowboy wrote:
> Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah > dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of niet is slechts een klein detail. |
|
|
#10 |
|
|
On Tue, 24 Oct 2006 12:47:42 +0200, "el misti" <[email protected]> wrote:
>Goodcowboy wrote: > >> Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah >> dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. > >Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun geboorte langzaam en >pijnlijk aan het sterven zijn. Bij jou trekken de islamieten al jaren aan de toiuwtjes. > >Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of niet is slechts een >klein detail. > En euthanasie. Hoe moet dat el misti. Ook maar langzaam met een roestig broodmes het hoofd afsnijden en dood laten bloeden. Want die mensen zijn tijdens hun leven toch al door balkende uitgeperst. Je begrijpt dat ik je echt niet serieus kan nemen en je beschouw als een aartsleugenaar. Je standpunten horen thuis in de middeleeuwen en ik begrijp niet waarom je niet naar iran oprot, daar zou je veel gelukkiger zijn. |
|
|
#11 |
|
|
"Lost in Iceland" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Mon, 23 Oct 2006 22:17:19 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z. > onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > >> >> "Jan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]. .. >>>> ze verkopen er 'halal' vlees. >>>> >>>> dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! >>>> >>>> onverdoofd worden ze geslacht!!!!! >>>> >>>> >>>> BOYCOT ZE!!!!!!!!!! >>> >>> Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik >>> het >>> volmondig eens! >> >> En aangezien we eigenlijk helemaal niet meer weten welk vlees halal >> of niet halal geslacht is, ook bij de andere ketens, worden jullie dus >> vegetariérs? > > Een beetje pypocriet om je alleen op Halal (of koosjer) te richten. Ook > niet koosjer slachten is voor het dier in kwestie geen pretje, zeker > niet het "leven" dat het dier moet lijden voordat het ter slachtbank > gaat. > >> (Of varkensvlees eten en wat niet halal is om te beginnen misschien, of >> vis, >> hmmm >> moet vis ook halal geslacht worden?????) Ik ben vegetariër dus ik richt mij niet alleen daarop, dat deden de anderen. en ik gebruikte die invalshoek. is dat okay voor jou? |
|
|
#12 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Goodcowboy wrote: > >> Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah >> dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. > > Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun > geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. > > Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of niet > is slechts een klein detail. Dat vlees is dan ook niet geschikt voor Halal vlees, het gaat niet alleen om het slachten maar ook dat het dier een waardig bestaan heeft gehad. En dat word wel eens vergeten bij het onderwerp en misschien ook bij de fabrikanten en de moslims zelf. |
|
|
#13 |
|
|
Op Tue, 24 Oct 2006 13:00:38 +0200 kwam uit het klavier van Goodcowboy
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > On Tue, 24 Oct 2006 12:47:42 +0200, "el misti" <[email protected]> wrote: > >>Goodcowboy wrote: >> >>> Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah >>> dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. >> >>Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun geboorte langzaam en >>pijnlijk aan het sterven zijn. > Bij jou trekken de islamieten al jaren aan de toiuwtjes. >> >>Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of niet is slechts een >>klein detail. >> > En euthanasie. > Hoe moet dat el misti. > Ook maar langzaam met een roestig broodmes het hoofd afsnijden en dood > laten bloeden. > Want die mensen zijn tijdens hun leven toch al door balkende > uitgeperst. > Je begrijpt dat ik je echt niet serieus kan nemen en je beschouw als > een aartsleugenaar. > Je standpunten horen thuis in de middeleeuwen en ik begrijp niet > waarom je niet naar iran oprot, daar zou je veel gelukkiger zijn. Zie hier het gegorgel van de xenofoob die met feiten om de oren wordt geslagen. -- NH. http://www.nholtz.dds.nl "Puritanism - The haunting fear that someone, somewhere, may be happy." (H.L. Mencken) |
|
|
#14 |
|
|
Op Tue, 24 Oct 2006 13:05:30 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z.
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >> Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun >> geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. >> >> Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of niet >> is slechts een klein detail. > > Dat vlees is dan ook niet geschikt voor Halal vlees, het gaat niet alleen > om het slachten maar ook dat het dier een waardig bestaan heeft gehad. > En dat word wel eens vergeten bij het onderwerp en misschien ook > bij de fabrikanten en de moslims zelf. Precies. Dat geldt ook voor koosjer vlees. De beesten mogen bijvoorbeeld niet gecastreerd zijn, laat staan onverdoofd. Hormoonbehandelingen zijn taboe. Een beest met litttekens of verwondingen is niet meer "rein" en ook stress bij een beest is niet toegestaan. Het is de gelegenheidsdierenbeschermers dan ook helemaal niet te doen om dierenleed te bestrijden (ik weet zeker dat zij vanavond stuk voor stuk een beest uit de bio-concentratiekampen op hun bord hebben liggen), maar het is hen gewoon te doen om moslims of joden te bashen. > > -- NH. http://www.nholtz.dds.nl "Puritanism - The haunting fear that someone, somewhere, may be happy." (H.L. Mencken) |
|
|
#15 |
|
|
Goodcowboy wrote:
> On Tue, 24 Oct 2006 12:47:42 +0200, "el misti" <[email protected]> wrote: > >> Goodcowboy wrote: >> >>> Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah >>> dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. >> >> Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun >> geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. > Bij jou trekken de islamieten al jaren aan de toiuwtjes. >> >> Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen >> of niet is slechts een klein detail. >> > En euthanasie. off topic. |
|
|
#16 |
|
|
Lost in Iceland <[email protected]> wrote:
> Op Tue, 24 Oct 2006 13:00:38 +0200 kwam uit het klavier van Goodcowboy > onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > >> Bij jou trekken de islamieten al jaren aan de toiuwtjes. >> [...] >> Ook maar langzaam met een roestig broodmes het hoofd afsnijden en >> dood laten bloeden. >> [...] >> Je standpunten horen thuis in de middeleeuwen en ik begrijp niet >> waarom je niet naar iran oprot, daar zou je veel gelukkiger zijn. > > Zie hier het gegorgel van de xenofoob die met feiten om de oren wordt > geslagen. Inderdaad. Om die feiten er nog even extra in te wrijven: het staat niet eens vast, dat de islamitische manier van slachten ook werkelijk dieronvriendelijker is dan het slachten in de bio-industrie. Sterker: het lijkt erop dat het eerder andersom is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhabiha Islamitisch slachten Net als joden kennen moslims voorschriften voor het slachten van dieren voor consumptie. De belangrijkste voorwaarden die in acht genomen moeten worden voordat het vlees is toegestaan voor consumptie (halal) zijn: a. De slachter moet een moslim zijn die bekwaam is in het slachten. b. De slachtplaats moet rein zijn. c. De slager moet zorgdragen voor het comfort van het dier. Het slachtmes mag bijvoorbeeld niet zichtbaar zijn voor het dier of in de nabijheid van het dier geslepen worden. Het slachten mag niet door andere dieren gezien worden. d. Het dier wordt met de kop in de richting van de qibla geplaatst. e. Voordat een dier geslacht wordt, spreekt de slachter de woorden Bismillah, Allahu Akbar (in naam van God, God is groot) uit, waarmee hij zijn dankbaarheid en respect uit voor Diegene die in het voedsel voorziet: de Allerhoogste. f. In één beweging worden de halsslagader, de luchtpijp en de zenuwbanen naar de hersenen doorgesneden. Hierdoor verliest het dier het bewustzijn en stopt het hart met kloppen. Er zijn twee varianten van islamitische slacht: dhabh: doorsnijden van de keel (bij kleinvee/gevogelte en rundvee) en nahr: doorsnijden van de halsslagaders aan de basis van de nek (dromedarissen en rundvee). Over de toepassing van deze varianten bestaat geen eenheid van opvatting onder islamitische geleerden. Pijn Vergelijkend onderzoek heeft aangetoond dat de islamitische manier van slachten geen pijn veroorzaakt, terwijl met de CBP-methode (captive bold pistol stunning) het dier hevige pijn lijdt. Bovendien zorgt de islamitische methode ervoor dat de maximale hoeveelheid bloed uit het lichaam verdwijnt. Andere voorwaarden die van belang zijn De omstandigheden waarin een dier gefokt werd, de kwaliteit van het voedsel en het onderdak dat het kreeg, evenals de wijze van transport en de afstand waarover dit verantwoord gebeuren kan spelen ook een rol bij de beoordeling of het vlees halal is. Dierenwelzijn is een belangrijke verantwoordelijkheid (khalifa) die God de mens toevertrouwde. |
|
|
#17 |
|
|
Goodcowboy wrote:
> On 24 Oct 2006 09:26:46 GMT, Lost in Iceland > <[email protected]> wrote: > >>Op Mon, 23 Oct 2006 22:17:19 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z. >>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >> >>> >>> "Jan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "D®ßukkåke!" <[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]. .. >>>>> ze verkopen er 'halal' vlees. >>>>> >>>>> dit betekent gewoon dat die dieren nodeloos moeten lijden!!!! >>>>> >>>>> onverdoofd worden ze geslacht!!!!! >>>>> >>>>> >>>>> BOYCOT ZE!!!!!!!!!! >>>> >>>> Dat verbranden van CD's vond ik nogal een verkeerd plan. Hiermee ben ik >>>> het >>>> volmondig eens! >>> >>> En aangezien we eigenlijk helemaal niet meer weten welk vlees halal >>> of niet halal geslacht is, ook bij de andere ketens, worden jullie dus >>> vegetariérs? >> >>Een beetje pypocriet om je alleen op Halal (of koosjer) te richten. > Nog veel pypocrieter om halal slachters te ontzien in je strijd tegen > dierenleed. Inderdaad: maar serieuze dierenrechtenorganisaties doen dat dan ook niet. > Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah > dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. Inderdaad: die paar seconden leed is peanuts vergeleken bij de structurele mishandeling in de bio-industrie. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
|
|
#18 |
|
|
Z.O.Z. wrote:
> > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Goodcowboy wrote: >> >>> Nog veel pypocrieter om zonder verdoving langzaam sterven omdat alah >>> dat verlangt op 1 lijn te stellen met onze eigen slachtmethoden. >> >> Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun >> geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. >> >> Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of >> niet is slechts een klein detail. > > Dat vlees is dan ook niet geschikt voor Halal vlees, het gaat niet alleen > om het slachten maar ook dat het dier een waardig bestaan heeft gehad. Hier zal onze veeboer niet op reageren. Die is alleen voor dierenrechten van de dieren die halal geslacht worden. De rest kan aan het spit geregen worden. > En dat word wel eens vergeten bij het onderwerp en misschien ook > bij de fabrikanten en de moslims zelf. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
|
|
#19 |
|
|
On 24 Oct 2006 11:13:20 GMT, Lost in Iceland
<[email protected]> wrote: >Op Tue, 24 Oct 2006 13:05:30 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z. >onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > > >>> Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf hun >>> geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. >>> >>> Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen of niet >>> is slechts een klein detail. >> >> Dat vlees is dan ook niet geschikt voor Halal vlees, het gaat niet alleen >> om het slachten maar ook dat het dier een waardig bestaan heeft gehad. >> En dat word wel eens vergeten bij het onderwerp en misschien ook >> bij de fabrikanten en de moslims zelf. > >Precies. Dat geldt ook voor koosjer vlees. De beesten mogen bijvoorbeeld >niet gecastreerd zijn, laat staan onverdoofd. Hormoonbehandelingen zijn >taboe. Een beest met litttekens of verwondingen is niet meer "rein" en >ook stress bij een beest is niet toegestaan. > >Het is de gelegenheidsdierenbeschermers dan ook helemaal niet te doen om >dierenleed te bestrijden (ik weet zeker dat zij vanavond stuk voor stuk >een beest uit de bio-concentratiekampen op hun bord hebben liggen), maar >het is hen gewoon te doen om moslims of joden te bashen. > > > En daar zijn we weer. Het gaat over een beestachtige vorm van slachten en de moslimlikkers beginnen gelijk weer te raaskallen over het prachtige leven dat die beesten hebben gehad, terwijl ieder van ons weet dat die koeien gewoon uit nederland (waar de beesten zo mishandeld worden) komen. >> >> |
|
|
#20 |
|
|
Goodcowboy wrote:
> On 24 Oct 2006 11:13:20 GMT, Lost in Iceland > <[email protected]> wrote: > >> Op Tue, 24 Oct 2006 13:05:30 +0200 kwam uit het klavier van Z.O.Z. >> onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >> >> >>>> Onze eigen bioindustrie staat er garant voor dat de dieren vanaf >>>> hun geboorte langzaam en pijnlijk aan het sterven zijn. >>>> >>>> Of ze dan vlak voor het einde van de rit nog een verdoving krijgen >>>> of niet is slechts een klein detail. >>> >>> Dat vlees is dan ook niet geschikt voor Halal vlees, het gaat niet >>> alleen om het slachten maar ook dat het dier een waardig bestaan >>> heeft gehad. En dat word wel eens vergeten bij het onderwerp en >>> misschien ook >>> bij de fabrikanten en de moslims zelf. >> >> Precies. Dat geldt ook voor koosjer vlees. De beesten mogen >> bijvoorbeeld niet gecastreerd zijn, laat staan onverdoofd. >> Hormoonbehandelingen zijn taboe. Een beest met litttekens of >> verwondingen is niet meer "rein" en ook stress bij een beest is niet >> toegestaan. >> >> Het is de gelegenheidsdierenbeschermers dan ook helemaal niet te >> doen om dierenleed te bestrijden (ik weet zeker dat zij vanavond >> stuk voor stuk een beest uit de bio-concentratiekampen op hun bord >> hebben liggen), maar het is hen gewoon te doen om moslims of joden >> te bashen. >> >> >> > En daar zijn we weer. Het gaat over een beestachtige vorm van slachten Nee, we hadden het over halal slachten. |