![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BRUSSEL - Het aantal soa's (seksueel overdraagbare aandoeningen) in Vlaanderen is tussen 2000 en 2002 verdrievoudigd. In Wallonië is de situatie stabiel gebleven. Dat blijkt uit gegevens van het Wetenschappelijk Instituut voor Volksgezondheid (WIV).
Vooral jonge volwassenen worden getroffen. Vierenvijftig procent van de patiënten is tussen 25 en 44 jaar. Negenendertig procent valt in de leeftijdscategorie 15-24. Het bericht staat vandaag in La Dernière Heure. vergelijken we dit met de statiestieken ivm migrantenverkeer in Vlaanderen en Wallonië : bingo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Of zijn er misschien gewoon minder jonge volwassenen in Wallonië dan in Vlaanderen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, een deel van die allochtonen zijn moslims. U, als moslimhater, gelooft dat de moslims doen wat er in Koran staat. In ieder geval, als er een korancitaat met pakweg een geweldadige inhoud wordt aangehaald, dan zal U dat toch gebruiken om te zeggen dat dat overeenstemt met de realiteit. Nu is mijn vraag: mag seks voor het huwelijk van de Koran?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() "Nu is mijn vraag: mag seks voor het huwelijk van de Koran?"
Nee ! Doen ze sex voor het huwelijk ? Ja ! Bewijze de 'actieve' moslimjongens bij Belgische meisjes en anderen ... Bewijze de maagdenvliesherstelling als populairste chirurgische ingreep bij moslimmeisjes Dus: hypocrisie alom ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Fijn om te weten dat moslims niet klakkeloos uitvoeren wat in de Koran staat, en soms zelfs het omgekeerde doen. Dat toont meteen aan hoe relatief al die Korancitaten waar mensen als Darwin ons mee bestoken.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() He is natuurlijk wel zo dat de grootste hypocrieten (en niet alleen moslims) een ander gaan beoordelen en terechtwijzen ....
herinner maar de deftige kerkgangers die daarna bij de hoeren gaan zitten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vele jongeren houden er een dubbele moraal op na wanneer het de Islam betreft: Ze maken plezier, drinken, gaan uit met lokale meisjes (westerse hoeren) en meer, maar owee als hun zusje het huis verlaat zonder hoofdoek, laat staan dat ze thuiskomt met een niet-moslim. Dan wordt ze ofwel verstoten of mag ze vertrekken naar het land van haar voorouders voor een brainwashsessie en een gearrangeerd huwelijk. Om nu terug te komen op uw oorspronkelijke vraag: sex voor het huwelijk mag volgens de Koran indien u in het bezit bent van een slavin. (slaven zijn uiteraard nooit Moslim)
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ik herinner me goed een deel van de Nazi-propagandafilm "Der Ewige Jude" waar joden worden beschreven als dragers van besmettelijke ziektes (met bijpassende beelden van ratten e.d.). De mestkeverpartij zet duidelijk de tradities voort....... Met de Joden mag het tegenwoordig niet - ah nee, je moet tenslotte een schijn van respectabiliteit cultiveren - dus zijn het nu de allochtonen.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hahahahahahahahahahahahahaha!!!! En jij bent geen racist zeker! In mijnen woordenboek is dit puur racisme, en zoald S. al aanhaalde, een kopie van Nazi propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Oeps, nu laat ik mezelf er toch wel aan vangen zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Mensen, mensen toch. Hoe inventief zijn de sommige mensen toch. Link het aantal soa stijgingen en de nieuwe migranten: bingo.
Afschuwelijk, een gruwel gedachte is dit. Uit den boze en duivels zefs. Des te meer ik kwaadwillige mensen zie en hoor, des te meer ik begin te geloven in het bestaan van de duivel en zijn dienaar. En dat sommige moslimjongeren voorhuwelijkse en buitenhuwelijkse betrekkingen hebben is eveneens geen goed gedrag, toch zeker niet als ze dan afkomen met uitspraken dat zij moslims zijn en wie niet onwaardig is. Ik geloof dat de duivel in velen van ons zit. Ik raad aan al de mensen die het religie als argument tonen voor het beter zijn van het eigen. Bekeer u tot uw eigen godsdienst.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bij deze de oproep om nietszeggende en onwaarschijnlijk domme topics zoals deze gewoon te negeren. Ik ga dat vanaf heden in ieder geval doen ![]() ************************************************** ********* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Wat zou ik 150 karakters in m'n bericht persen nadat Jan Hyoens zo overtuigend aangetoond heeft dat de maximale hoeveelheid stupiditeit in een bericht recht evenredig is met het aantal lettertekens dat het bericht bevat?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat houdt jullie tegen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() De persmededeling over het groter aantal geslachtsziekten komt van de vzw sensoa ( en nee geen mantelorganistie van het Blok!) die niet voor niets campagnes organiseert voor bepaalde doelgroepen en één daarvan zijn de allochtonen! Waarom denken jullie dat er voor die groep speciale projecten moeten worden gestart! Wel lees hun site en daar staat dat de thuislanden van veel migranten ware broedhaarden zijn van allerlei ziekten die hier al lang zijn uitgeroeid! Ik heb ooit in een dokterstijdschrift gelezen dat door de hogere migraties van mensen nu veel meer ziekten verspreid worden over de wereld (denken we maar aan sars!). En omdat geen enkele professor zijn carrière zal wagen om de evidente link te leggen tussen het stijgende aantal geslachtsziekten en het aantal asielzoekers doe ik het maar! Weer een minpunt voor de zo geprezen multikulturele zaak! En als jullie willen wil ik wel eventjes uitleg geven over de oorsprong van aids, siphillis, gonorea,... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() <<................vergelijken we dit met de statiestieken ivm migrantenverkeer in Vlaanderen en Wallonië : bingo!>>
Hoort dat ook bij de persmededeling? Denken jullie echt dat mensen zo stom zijn?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() (maar ja, dat impliceert wel enige intellectuele moed, niet echt het kenmerk van onze politiekcorrecten!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() .............. en dit van iemand wiens bijdrage tot dit forum meestal bestaat uit 'copy & paste', en dan nog wel meestal uit partijpublicaties.
![]()
![]() |
![]() |