![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Geachte bezoekers van dit forum,
Ik wilde hierbij maar eens spammen over wat er plaatsvind met sommige mensen in Nederland. Ik noem het spam omdat ik reeds heb ervaren dat deze informatie ongewenst is en niemand het wil zien. Er worden in Nederland mensen werkelijk gemarteld totdat ze erbij neervallen, opsluiting in een isoleercel voor meer als 6 maanden is geen uitzondering voor mensen die weigeren om zich te onderwerpen aan een voor zowel lichaam als geest schadelijke behandeling. Zij die weigeren om zich over te geven, worden buiten de onbepaalde tijd opsluiting ook geinjecteerd met middelen die zorgen dat denken niet meer mogelijk is en het lichaam in zijn geheel erg heftig verkrampt waardoor je in sommige gevallen zelfs beina kunt stikken. Daarnaast word getracht de gedupeerde te leren dat hij of zij psychisch "ziek" is. Buiten de discussie of dit uberhaubt al mogelijk is (geestelijke ziekte bestaat niet, daar het niet biologisch is, er is een regel die steld dat "ziekte" ten alle tijden een biologisch oorzaak moet hebben) is het ook erg slecht om iemand te doen laten geloven dat hij of zij niet goed is! Tezamen met deze vaak op hatelijke wijze (pesten etc., machtsvertoon, dreigen, commanderen, boos zijn, gefrustreerd zijn etc. etc.) voorziene behandeling, de onbepaalde tijd opsluiting voor meerdere maanden en de injecties die het denken vertroebeld en stop zet en ook nog de lichamelijke impact door de verkrampingen etc. zullen veel gedupeerde zichzelf overgeven, is de intentie. Doe je dit niet, dan zit je voor 6 maanden of wellicht nog langer gevangen in een isoleercel of afgesloten kamer zonder verse lucht waar je ook word geinjecteerd met schadelijke middelen en onderworpen aan de nare dwang-behandelingen van de behandelaren. Ik heb zelf in de afgelopen 4 jaar meer als 2000 uur in een isoleercel opgesloten gezeten, de laatste maal na 1.5 maanden isoleercel nog eens 5 maanden in een afgesloten kamer zonder verse lucht. De laatste maal is voor mij te veel geweest, ik ben nu van slag en gebroken. Ik crashed psychisch totaal, mede door de nare effecten van de injecties en natuurlijk ook het feit dat ik vast zat en geen toegang had tot verse lucht. Ik heb toen mijn ouders gebeld voor hulp, die er overigens ook voor hebben gezorgd dat ik middels een corrupte rechter (wellicht niet het juiste woord, maar ik heb de rechter in questie nog nimmer in mijn leven gezien) en een onbevoegde hulpverlener werd opgenomen. Ik mocht dezelfde dag na 6.5 maanden opsluiting voor het eerst naar buiten, en 1 maand later op verlof naar huis onder voorwaarde van tweewekelijks een injectie. Deze injecties hielden mij ziek, ik lag 1 week plat en 1 week was ik duf. Vanuit de inrichting had ik middels een i-mode telefoon die mij in leven heeft gehouden een laptop geregeld, en met de laptop + UTMS verbinding die gelukkig beschikbaar was in het gebied van de instelling kon ik werken. Ik heb toen enkele opdrachten aangenomen en enkele systemen ontwikkeld waarmee ik toen ik op verlof was redelijk wat geld verdiende, maar mijn denken was vertroebeld en ik was niet in staat om mij met mijn werk bezig te houden. Ik ging blowen om het iets dragelijker te maken wat, wat dat betreft goed werkte maar het zorgde er niet voor dat de nare effecten van de medicatie die mij beperkte ook verdwenen. Ik slik nu ilegaal in overleg met mijn ouders reeds 3 maanden geen pillen meer, en ik word weer een beetje wakker en ben iig. weer in staat om te werken. Maar dit wakker worden heeft nu toch wel enkele nadelen, zo bijv. het feit dat ik niet meer veilig kan zijn in Nederland en dus waarschijnlijk het land zal moeten ontvluchten. Ik zou nog niet weten waar ik dan naartoe zou moeten gaan, voor nu ben ik veilig bij mijn ouders maar wat als de psychiater bijv. via een test achterhaalt dat ik niet meer slik. Dan komen ze me arresteren en word ik opgesloten in een isoleercel en geinjecteerd met nog veel ergere middelen. Mijn vraag is, weet iemand wellicht wat het beste is om hiertegen te ondernemen? Ik zal straks veel geld beschikbaar hebben om ook daadkracht te kunnen bieden. Echter, ik wil mij persoonlijk niet verbinden aan de psychiatrie, daar ik enkele belangrijke contacten onderhoud die hier niets mee te maken hebben. Met vriendelijke groet, Mitch Plat |
![]() |
#2 |
|
![]() <[email protected]> wrote in message news:[email protected] oups.com... > Geachte bezoekers van dit forum, > > Ik wilde hierbij maar eens spammen over wat er plaatsvind met sommige > mensen in Nederland. Ik noem het spam omdat ik reeds heb ervaren dat > deze informatie ongewenst is en niemand het wil zien. > Ik heb zelf in de afgelopen 4 jaar meer als 2000 uur in een isoleercel > opgesloten gezeten, de laatste maal na 1.5 maanden isoleercel nog eens > 5 maanden in een afgesloten kamer zonder verse lucht. > > De laatste maal is voor mij te veel geweest, ik ben nu van slag en > gebroken. > Als je in een instelling niet wordt behandeld naar eigen wens google eens naar "letselschade advokaat". Wanneer je minderjarig bent mogen je ouders je idd laten opnemen via de wet BOPZ. http://www.hulpgids.nl/wetten/bopz.htm A. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Fri, 27 Oct 2006 11:22:00 +0200, "Anneke.A" <[email protected]>
wrote: >>Wanneer je minderjarig bent mogen je ouders je >idd laten opnemen via de wet BOPZ. hoho, dat moet dan wel door een rechter bekrachtigd worden. Cheers, Pieter |
![]() |
#4 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > Geachte bezoekers van dit forum, > > Ik wilde hierbij maar eens spammen over wat er plaatsvind met sommige > mensen in Nederland. Ik noem het spam omdat ik reeds heb ervaren dat > deze informatie ongewenst is en niemand het wil zien. Verdiep je eens wat beter in de term SPAM > Er worden in Nederland mensen werkelijk gemarteld totdat ze erbij > neervallen, opsluiting in een isoleercel voor meer als 6 maanden is > geen uitzondering voor mensen die weigeren om zich te onderwerpen aan > een voor zowel lichaam als geest schadelijke behandeling. Eerder zijn het medicijnvreters die zo enrome sommen geld dor hun lichaam gespeold krijgen. > Zij die weigeren om zich over te geven, worden buiten de onbepaalde > tijd opsluiting ook geinjecteerd met middelen die zorgen dat denken > niet meer mogelijk is en het lichaam in zijn geheel erg heftig > verkrampt waardoor je in sommige gevallen zelfs beina kunt stikken. > Daarnaast word getracht de gedupeerde te leren dat hij of zij psychisch > "ziek" is. Buiten de discussie of dit uberhaubt al mogelijk is > (geestelijke ziekte bestaat niet, daar het niet biologisch is, er is > een regel die steld dat "ziekte" ten alle tijden een biologisch oorzaak > moet hebben) is het ook erg slecht om iemand te doen laten geloven dat > hij of zij niet goed is! Men heeft het dan ook een chemische inbalans in de hersenen tegenwoordig. > Tezamen met deze vaak op hatelijke wijze (pesten etc., machtsvertoon, > dreigen, commanderen, boos zijn, gefrustreerd zijn etc. etc.) voorziene > behandeling, de onbepaalde tijd opsluiting voor meerdere maanden en de > injecties die het denken vertroebeld en stop zet en ook nog de > lichamelijke impact door de verkrampingen etc. zullen veel gedupeerde > zichzelf overgeven, is de intentie. Doe je dit niet, dan zit je voor 6 > maanden of wellicht nog langer gevangen in een isoleercel of afgesloten > kamer zonder verse lucht waar je ook word geinjecteerd met schadelijke > middelen en onderworpen aan de nare dwang-behandelingen van de > behandelaren. > > Ik heb zelf in de afgelopen 4 jaar meer als 2000 uur in een isoleercel > opgesloten gezeten, de laatste maal na 1.5 maanden isoleercel nog eens > 5 maanden in een afgesloten kamer zonder verse lucht. > > De laatste maal is voor mij te veel geweest, ik ben nu van slag en > gebroken. Maar je kan hier wel een bericht plaatsen? Ik ken psychiatrische inruichtigen en die mensen weten amper dat ze leven door de medicatie, dus jij bent behoorlijk bij in verhoding tot hen. > Ik crashed psychisch totaal, mede door de nare effecten van de > injecties en natuurlijk ook het feit dat ik vast zat en geen toegang > had tot verse lucht. Ik heb toen mijn ouders gebeld voor hulp, die er > overigens ook voor hebben gezorgd dat ik middels een corrupte rechter > (wellicht niet het juiste woord, maar ik heb de rechter in questie nog > nimmer in mijn leven gezien) en een onbevoegde hulpverlener werd > opgenomen. Ik mocht dezelfde dag na 6.5 maanden opsluiting voor het > eerst naar buiten, en 1 maand later op verlof naar huis onder > voorwaarde van tweewekelijks een injectie. > > Deze injecties hielden mij ziek, ik lag 1 week plat en 1 week was ik > duf. Velen lopen op straat te buffelen voor zulke injecties. > Vanuit de inrichting had ik middels een i-mode telefoon die mij in > leven heeft gehouden een laptop geregeld, en met de laptop + UTMS > verbinding die gelukkig beschikbaar was in het gebied van de instelling > kon ik werken. Ik heb toen enkele opdrachten aangenomen en enkele > systemen ontwikkeld waarmee ik toen ik op verlof was redelijk wat geld > verdiende, maar mijn denken was vertroebeld en ik was niet in staat om > mij met mijn werk bezig te houden. Ik ging blowen om het iets > dragelijker te maken wat, wat dat betreft goed werkte maar het zorgde > er niet voor dat de nare effecten van de medicatie die mij beperkte ook > verdwenen. Inderdaad, vergeet die psychiaters an neem af en toe (met nadruk op af en toe) een blowtje, werkt prima. > Ik slik nu ilegaal in overleg met mijn ouders reeds 3 maanden geen > pillen meer, en ik word weer een beetje wakker en ben iig. weer in > staat om te werken. Maar dit wakker worden heeft nu toch wel enkele > nadelen, zo bijv. het feit dat ik niet meer veilig kan zijn in > Nederland en dus waarschijnlijk het land zal moeten ontvluchten. Ik wewt niet waarom je bent opgenomen, dus wij kunnen het hele geval niet beoordelen. En zo makkelijk word je nu ook weer niet opgenomen in Nederland. Dan moet er toch wel wat gebeurd zijn. > Ik zou nog niet weten waar ik dan naartoe zou moeten gaan, voor nu ben > ik veilig bij mijn ouders maar wat als de psychiater bijv. via een test > achterhaalt dat ik niet meer slik. Dan komen ze me arresteren en word > ik opgesloten in een isoleercel en geinjecteerd met nog veel ergere > middelen. Dan moet je toch echt wat op je kerfstok hebben. > Mijn vraag is, weet iemand wellicht wat het beste is om hiertegen te > ondernemen? Ik zal straks veel geld beschikbaar hebben om ook > daadkracht te kunnen bieden. Echter, ik wil mij persoonlijk niet > verbinden aan de psychiatrie, daar ik enkele belangrijke contacten > onderhoud die hier niets mee te maken hebben. > > Met vriendelijke groet, > Mitch Plat > |
![]() |
#5 |
|
![]() <PieterW> wrote in message news:[email protected]... > On Fri, 27 Oct 2006 11:22:00 +0200, "Anneke.A" <[email protected]> > wrote: > > >>Wanneer je minderjarig bent mogen je ouders je > >idd laten opnemen via de wet BOPZ. > > hoho, dat moet dan wel door een rechter bekrachtigd worden. Of door de burgermeester als er spoed bij is. A. |
![]() |
#6 |
|
![]() <PieterW> wrote in message news:[email protected]... > On Fri, 27 Oct 2006 11:22:00 +0200, "Anneke.A" <[email protected]> > wrote: > > >>Wanneer je minderjarig bent mogen je ouders je > >idd laten opnemen via de wet BOPZ. > > hoho, dat moet dan wel door een rechter bekrachtigd worden. Of de burgermeester als het persoontje extern is. Zie ook : http://www.hulpgids.nl/wetten/vws_bopz_dwang.htm A. |
![]() |
#7 |
|
![]() Anneke.A schreef: > <PieterW> wrote in message > news:[email protected]... > > On Fri, 27 Oct 2006 11:22:00 +0200, "Anneke.A" <[email protected]> > > wrote: > > > > >>Wanneer je minderjarig bent mogen je ouders je > > >idd laten opnemen via de wet BOPZ. > > > > hoho, dat moet dan wel door een rechter bekrachtigd worden. > > Of de burgermeester als het persoontje extern is. Zie ook : > http://www.hulpgids.nl/wetten/vws_bopz_dwang.htm En de praktijk is dat de burgemeester of zijn loco gewoon een aantal voorgetekende formulieren achterlaat bij zijn politiekorps. Een burgemeester kan niet bepalen of iemand een gevaar betekent. Hij gaat gewoon op het oordeel van de politiearts af. Wat kan hij ook anders? |
![]() |
#8 |
|
![]() [email protected] wrote:
>Geachte bezoekers van dit forum, > >Ik wilde hierbij maar eens spammen over wat er plaatsvind met sommige >mensen in Nederland. Ik noem het spam omdat ik reeds heb ervaren dat >deze informatie ongewenst is en niemand het wil zien. > >Er worden in Nederland mensen werkelijk gemarteld totdat ze erbij >neervallen, opsluiting in een isoleercel voor meer als 6 maanden is >geen uitzondering voor mensen die weigeren om zich te onderwerpen aan >een voor zowel lichaam als geest schadelijke behandeling. > >Zij die weigeren om zich over te geven, worden buiten de onbepaalde >tijd opsluiting ook geinjecteerd met middelen die zorgen dat denken >niet meer mogelijk is en het lichaam in zijn geheel erg heftig >verkrampt waardoor je in sommige gevallen zelfs beina kunt stikken. > >Daarnaast word getracht de gedupeerde te leren dat hij of zij psychisch >"ziek" is. Buiten de discussie of dit uberhaubt al mogelijk is >(geestelijke ziekte bestaat niet, daar het niet biologisch is, er is >een regel die steld dat "ziekte" ten alle tijden een biologisch oorzaak >moet hebben) is het ook erg slecht om iemand te doen laten geloven dat >hij of zij niet goed is! > >Tezamen met deze vaak op hatelijke wijze (pesten etc., machtsvertoon, >dreigen, commanderen, boos zijn, gefrustreerd zijn etc. etc.) voorziene >behandeling, de onbepaalde tijd opsluiting voor meerdere maanden en de >injecties die het denken vertroebeld en stop zet en ook nog de >lichamelijke impact door de verkrampingen etc. zullen veel gedupeerde >zichzelf overgeven, is de intentie. Doe je dit niet, dan zit je voor 6 >maanden of wellicht nog langer gevangen in een isoleercel of afgesloten >kamer zonder verse lucht waar je ook word geinjecteerd met schadelijke >middelen en onderworpen aan de nare dwang-behandelingen van de >behandelaren. > >Ik heb zelf in de afgelopen 4 jaar meer als 2000 uur in een isoleercel >opgesloten gezeten, de laatste maal na 1.5 maanden isoleercel nog eens >5 maanden in een afgesloten kamer zonder verse lucht. > >De laatste maal is voor mij te veel geweest, ik ben nu van slag en >gebroken. > >Ik crashed psychisch totaal, mede door de nare effecten van de >injecties en natuurlijk ook het feit dat ik vast zat en geen toegang >had tot verse lucht. Ik heb toen mijn ouders gebeld voor hulp, die er >overigens ook voor hebben gezorgd dat ik middels een corrupte rechter >(wellicht niet het juiste woord, maar ik heb de rechter in questie nog >nimmer in mijn leven gezien) en een onbevoegde hulpverlener werd >opgenomen. Ik mocht dezelfde dag na 6.5 maanden opsluiting voor het >eerst naar buiten, en 1 maand later op verlof naar huis onder >voorwaarde van tweewekelijks een injectie. > >Deze injecties hielden mij ziek, ik lag 1 week plat en 1 week was ik >duf. > >Vanuit de inrichting had ik middels een i-mode telefoon die mij in >leven heeft gehouden een laptop geregeld, en met de laptop + UTMS >verbinding die gelukkig beschikbaar was in het gebied van de instelling >kon ik werken. Ik heb toen enkele opdrachten aangenomen en enkele >systemen ontwikkeld waarmee ik toen ik op verlof was redelijk wat geld >verdiende, maar mijn denken was vertroebeld en ik was niet in staat om >mij met mijn werk bezig te houden. Ik ging blowen om het iets >dragelijker te maken wat, wat dat betreft goed werkte maar het zorgde >er niet voor dat de nare effecten van de medicatie die mij beperkte ook >verdwenen. > >Ik slik nu ilegaal in overleg met mijn ouders reeds 3 maanden geen >pillen meer, en ik word weer een beetje wakker en ben iig. weer in >staat om te werken. Maar dit wakker worden heeft nu toch wel enkele >nadelen, zo bijv. het feit dat ik niet meer veilig kan zijn in >Nederland en dus waarschijnlijk het land zal moeten ontvluchten. > >Ik zou nog niet weten waar ik dan naartoe zou moeten gaan, voor nu ben >ik veilig bij mijn ouders maar wat als de psychiater bijv. via een test >achterhaalt dat ik niet meer slik. Dan komen ze me arresteren en word >ik opgesloten in een isoleercel en geinjecteerd met nog veel ergere >middelen. > >Mijn vraag is, weet iemand wellicht wat het beste is om hiertegen te >ondernemen? Ik zal straks veel geld beschikbaar hebben om ook >daadkracht te kunnen bieden. Echter, ik wil mij persoonlijk niet >verbinden aan de psychiatrie, daar ik enkele belangrijke contacten >onderhoud die hier niets mee te maken hebben. > >Met vriendelijke groet, >Mitch Plat Je bent - gelukkig - niet de enige die misstanden in de psychiatrie aan de kaak wil stellen: http://antipsychiatrie.startpagina.nl/ Misschien staat daar zelfs iets bij waar jij weer wat aan hebt? |