![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Birma ofte Myanmar is een communistisch-militaire dictatuur. Maar het eigen volk eerst-principe waar onze linkse vrienden zo van gruwen wordt in Birma tot in het extreme doorgetrokken.
In winkels, hotels, ... betalen vreemdelingen 10 x zoveel voor hetzelfde als Birmanen. Wettelijk vastgelegd ! De luchthaventaks in Rangoon voor Birmanen bedraagt precies 1/100ste van dezelfde taks voor vreemdelingen en toeristen. Over dat eigen volk eerst principe van deze linkse dictatuur heb ik nog geen enkele linkse horen klagen. selectief blind misschien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dit overigens ergens geoorloofd. Zeker in landen die zeer arm zijn en waar het toerisme mee de levensstandaard van de burgers daar meebepaalt. Of ligt dit niet echt in uw interesse gebied, de lokale bevolking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eigen linkse corrupte zakken eerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Immigranten kan ik me moeilijk voorstellen, de meesten proberen juist weg te vluchten uit dat land, naar Thailand bijvoorbeeld. ![]()
![]() |