![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() kot
Georges Dumortier suspendu de ses fonctions �* l'ORCW Bron: Belga 6/11/2006 16:43 MONS 06/11 (BELGA) = L'assemblée générale de l'ASBL Orchestre Royal de Chambre de Wallonie (ORCW) a décidé lundi, sur proposition du conseil d'administration, de suspendre Georges Dumortier de ses fonctions d'administrateur délégué �* la musique, durant l'instruction qui le concerne. Georges Dumortier, ex-directeur du Botanique, a été inculpé et placé sous mandat d'arrêt le 11 octobre pour détournement de fonds publics, faux et usage de faux. Le 27 octobre, le juge d'instruction en charge du dossier a décidé de le libérer sous conditions. (NLE) kotfini Tsss... -- PGå Kiss me out of the bearded barley Nightly, beside the green, green grass... |