![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn vader van 87 jaar heeft vorig jaar zijn autoverzekering gestopt om medische redenen. Nu hij ze terug wenst op te nemen willen ze niet meer. Hij zou graag terug met zijn auto rijden maar wordt op dit ogenblik uitgesloten wegens zijn hoge leeftijd. Zijn er alternatieven? Ik heb gehoord van het tarifieringbureau en dat andere verzekeringsmaatschappijen ook binnenkort verzekeringen voor jongeren en ouderen zouden afsluiten. Alle info is welkom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dit is discriminatie op basis van leeftijd; vind ik even erg als andere vormen van racisme! wacht maar tot deze verzekeraars zelf 87 zijn en plots beseffen dat ze nog heel goe dkunne autorijden!!!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |