Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2003, 17:09   #1
Dany
Vreemdeling

Standaard

Mijn vader van 87 jaar heeft vorig jaar zijn autoverzekering gestopt om medische redenen. Nu hij ze terug wenst op te nemen willen ze niet meer. Hij zou graag terug met zijn auto rijden maar wordt op dit ogenblik uitgesloten wegens zijn hoge leeftijd. Zijn er alternatieven? Ik heb gehoord van het tarifieringbureau en dat andere verzekeringsmaatschappijen ook binnenkort verzekeringen voor jongeren en ouderen zouden afsluiten. Alle info is welkom!
Dany is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2003, 17:16   #2
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dany
Mijn vader van 87 jaar heeft vorig jaar zijn autoverzekering gestopt om medische redenen. Nu hij ze terug wenst op te nemen willen ze niet meer. Hij zou graag terug met zijn auto rijden maar wordt op dit ogenblik uitgesloten wegens zijn hoge leeftijd. Zijn er alternatieven? Ik heb gehoord van het tarifieringbureau en dat andere verzekeringsmaatschappijen ook binnenkort verzekeringen voor jongeren en ouderen zouden afsluiten. Alle info is welkom!
Voor zulke gevallen zouden ze persoonlijke tests moeten invoeren. Uw vader zou nog steeds een goede chauffeur kunnen zijn, maar is slachtoffer van de statistiek die aantoont dat de meesten van zijn leeftijd dat niet meer zijn.
Oud 17 november 2003, 15:09   #3
jeanblanquart
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dany
een echte schande! die verzekeringen doen ook maar wat! En dan maar praten over levenslang leren (dat impliceert dat we ook langer zullen leven en werken!), acties tegen de vergrijzing (autorijden is nog altijd iets actiefs en traint de cocnentratie) enzovoorts!

Dit is discriminatie op basis van leeftijd; vind ik even erg als andere vormen van racisme! wacht maar tot deze verzekeraars zelf 87 zijn en plots beseffen dat ze nog heel goe dkunne autorijden!!!

"I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha)
jeanblanquart is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be