Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2006, 17:14   #1
PAJOT
Banneling

Standaard Bert- den- Bleiter is nu helemaal zot geworden

Het is ongelooflijk tot welke strapatsen dat manneke in staat is. Ik citeer hier even uit zijn webstek.

citaat :

De avonturen van drekje en sikkepiet
Inmiddels zit stoertje het drekje waar hij hoopte te belanden: in het oog van de storm. De zanger had zijn stem verheven, de drijver had het begrepen. Hij die steeds sirene was geweest, klonk stoer en vuil. Tovernaar werd leerling. (...)

Het palingkje moet zich verslikt hebben in zijn krant. Sikkepiet en drekje, samen voorspellen ze zijn overstap. Nu nog zit hij onder de vleugels van de grote drijver. Maar hoe lang nog. Het is waar, enig eigenbelang is hem niet vreemd. Ook aan mijn borst heeft hij gezogen. Slechts een adelijke titel kan hem sussen.

De zanger aan de zee ligt te rusten op het nijlpaard. Beiden hebben ze de buit binnen. Nu nog de bruid. Drekje is verdreven. Calimero heeft het opgekuist. Zijn grootste daad tot heden. De loge mengt zich in het aards bestaan. De schrikengel verlaagt zich tot dorps geroddel. Hartedief is de zondebok. Het kan verkeren. Maar in de Kamer is het feest. Drijver triomfeert en de opportunist moet breken. Het zijn hoogdagen. Paars overleeft en bloeit. De bruid kijkt begerig toe. Ooit versiert ze God en klein Pierke.

Bert Anciaux op zijn weblog, 22 oktober 2006

Is dat allemaal nog normaal te noemen ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 17:24   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 17:26   #3
Piet Hein
Minister

Standaard

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 26 oktober 2006 om 17:27.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 17:49   #4
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Het is ongelooflijk tot welke strapatsen dat manneke in staat is. Ik citeer hier even uit zijn webstek.

citaat :

Inmiddels zit stoertje het drekje waar hij hoopte te belanden: in het oog van de storm. De zanger had zijn stem verheven, de drijver had het begrepen. Hij die steeds sirene was geweest, klonk stoer en vuil. Tovernaar werd leerling. (...)

Het palingkje moet zich verslikt hebben in zijn krant. Sikkepiet en drekje, samen voorspellen ze zijn overstap. Nu nog zit hij onder de vleugels van de grote drijver. Maar hoe lang nog. Het is waar, enig eigenbelang is hem niet vreemd. Ook aan mijn borst heeft hij gezogen. Slechts een adelijke titel kan hem sussen.

De zanger aan de zee ligt te rusten op het nijlpaard. Beiden hebben ze de buit binnen. Nu nog de bruid. Drekje is verdreven. Calimero heeft het opgekuist. Zijn grootste daad tot heden. De loge mengt zich in het aards bestaan. De schrikengel verlaagt zich tot dorps geroddel. Hartedief is de zondebok. Het kan verkeren. Maar in de Kamer is het feest. Drijver triomfeert en de opportunist moet breken. Het zijn hoogdagen. Paars overleeft en bloeit. De bruid kijkt begerig toe. Ooit versiert ze God en klein Pierke.

maar ge snapt toch wat 'm wil zeggen?
Oud 26 oktober 2006, 20:23   #5
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

citaat :

En wij betalen die man met ons belastingsgeld?
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 17:01   #6
Sneta
Gouverneur

Sneta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar Bekijk bericht
En wij betalen die man met ons belastingsgeld?
Ik heb het niet zo op de politiek van Anciaux begrepen, maar wie kan er tegen zijn dat de man op zijn persoonlijke website zijn mening ventileert.

Dit is waar het recht op vrijer meningsuiting voor staat. Je hoeft er niet mee accoord te gaan maar ik vind het nogal dwaas om hier een speciale topic aan te wijten.
Sneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 17:56   #7
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Het is code taal

denk ik ...

Laatst gewijzigd door pinbag : 27 oktober 2006 om 17:56.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:45   #8
Avondland
Lokaal Raadslid

Avondland's schermafbeelding

Standaard

Bert den Bleiter was al enkele jaren zot, maar nu begint het erg te worden.
Avondland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:59   #9
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Wat kunt ge nu verwachten van iets dat de nationale luchthaven in een sportcomplex zou willen veranderen en de miljoenen die er aan zijn besteed over de balk zou gooien om in het waals gedeelte alles opnieuw te gaan opbouwen. Op veel andere plaatsen zouden ze hem vereren met een dwangbuis op maat. Maar tussen die belzieke politici heeft hij terecht zijn plaats, zoals men zegt soort zoekt soort. Al is de één al wat zotter dan de ander.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 13:41   #10
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik denk dat drekje Anciaux zelf is....
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2006, 11:43   #11
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

's goed lachen kan nooit kwaad en bertje is de danny kaye van onze politiek
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 15:56   #12
syadnez
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
citaat :

De avonturen van drekje (Dedecker) en sikkepiet (Coverliers(sik))

Inmiddels zit stoertje(Dedecker?) het drekje(Dedecker) waar hij hoopte te belanden: in het oog van de storm. De zanger (Vandelanotte (witte raven, musical artiest) had zijn stem verheven, de drijver (VLD triumverraad?) had het begrepen. Hij die steeds sirene (Dedecker?) was geweest, klonk stoer en vuil. Tovernaar (Dedecker?) werd leerling(Dedecker?). (...)

Het palingkje ("Q") moet zich verslikt hebben in zijn krant. Sikkepiet en drekje, samen voorspellen ze zijn overstap. Nu nog zit hij onder de vleugels van de grote drijver. Maar hoe lang nog. (Nog lang...) Het is waar, enig eigenbelang is hem niet vreemd. (Daarom...) Ook aan mijn borst heeft hij gezogen. (IQ21?) Slechts een adelijke titel kan hem sussen. (Ontluisterend, misselijkmakend maar waar...)

De zanger aan de zee ligt te rusten op het nijlpaard. (nijlpaard=?) Beiden hebben ze de buit binnen. Nu nog de bruid. (Bruid=?) Drekje is verdreven. Calimero (Somers) heeft het opgekuist. Zijn grootste daad tot heden. De loge mengt zich in het aards bestaan. De schrikengel (Karel Geducht?) verlaagt zich tot dorps geroddel. Hartedief (Dedecker?) is de zondebok. Het kan verkeren. Maar in de Kamer is het feest. Drijver triomfeert en de opportunist moet breken. Het zijn hoogdagen. Paars overleeft en bloeit. De bruid kijkt begerig toe. Ooit versiert ze God (God=?) en klein Pierke (klein Pierke=?).

Ligt eraan welke norm je hanteert.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
maar ge snapt toch wat 'm wil zeggen?
Een beetje, denk ik... Maar ge moogt altijd helpen.

Laatst gewijzigd door syadnez : 6 november 2006 om 16:11.
syadnez is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 16:04   #13
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

mja wat had ie weer gerookt als ie dat aan't schrijven was?
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 11:17   #14
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:

citaat :

Idd, palinkje als palingkje schrijven, foei zeg...

(voor de rest zou dat een open deur intrappen zijn)
Oud 10 november 2006, 12:27   #15
Piet Hein
Minister

Standaard

Volgens mij is hij het slachtoffer geworden van zijn eigen drugsbeleid.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be