![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het is ongelooflijk tot welke strapatsen dat manneke in staat is. Ik citeer hier even uit zijn webstek.
citaat : De avonturen van drekje en sikkepiet Inmiddels zit stoertje het drekje waar hij hoopte te belanden: in het oog van de storm. De zanger had zijn stem verheven, de drijver had het begrepen. Hij die steeds sirene was geweest, klonk stoer en vuil. Tovernaar werd leerling. (...) Het palingkje moet zich verslikt hebben in zijn krant. Sikkepiet en drekje, samen voorspellen ze zijn overstap. Nu nog zit hij onder de vleugels van de grote drijver. Maar hoe lang nog. Het is waar, enig eigenbelang is hem niet vreemd. Ook aan mijn borst heeft hij gezogen. Slechts een adelijke titel kan hem sussen. De zanger aan de zee ligt te rusten op het nijlpaard. Beiden hebben ze de buit binnen. Nu nog de bruid. Drekje is verdreven. Calimero heeft het opgekuist. Zijn grootste daad tot heden. De loge mengt zich in het aards bestaan. De schrikengel verlaagt zich tot dorps geroddel. Hartedief is de zondebok. Het kan verkeren. Maar in de Kamer is het feest. Drijver triomfeert en de opportunist moet breken. Het zijn hoogdagen. Paars overleeft en bloeit. De bruid kijkt begerig toe. Ooit versiert ze God en klein Pierke. Bert Anciaux op zijn weblog, 22 oktober 2006 ________________________________________________ Is dat allemaal nog normaal te noemen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Piet Hein : 26 oktober 2006 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb het niet zo op de politiek van Anciaux begrepen, maar wie kan er tegen zijn dat de man op zijn persoonlijke website zijn mening ventileert.
Dit is waar het recht op vrijer meningsuiting voor staat. Je hoeft er niet mee accoord te gaan maar ik vind het nogal dwaas om hier een speciale topic aan te wijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is code taal
![]() denk ik ... ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 27 oktober 2006 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bert den Bleiter was al enkele jaren zot, maar nu begint het erg te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wat kunt ge nu verwachten van iets dat de nationale luchthaven in een sportcomplex zou willen veranderen en de miljoenen die er aan zijn besteed over de balk zou gooien om in het waals gedeelte alles opnieuw te gaan opbouwen. Op veel andere plaatsen zouden ze hem vereren met een dwangbuis op maat. Maar tussen die belzieke politici heeft hij terecht zijn plaats, zoals men zegt soort zoekt soort. Al is de één al wat zotter dan de ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat drekje Anciaux zelf is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() 's goed lachen kan nooit kwaad en bertje is de danny kaye van onze politiek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door syadnez : 6 november 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() mja wat had ie weer gerookt als ie dat aan't schrijven was?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (voor de rest zou dat een open deur intrappen zijn)
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Volgens mij is hij het slachtoffer geworden van zijn eigen drugsbeleid.
|
![]() |
![]() |