![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ben ik een racist? | |||
Ja! zeker weten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Nee, je bent iemand met gezond verstand. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 75,00% |
Geen mening, ik laat de overheid voor mij beslissen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Omdat ik vind dat in ons land, migranten geen stemrecht mogen krijgen
![]() omdat ik de snelbelg wet een lachertje vind ![]() En omdat ik vind dat uitgeprocedeerde asielzoekers, zo snel mogelijk en onder begeleiding (desnoods onder dwang) ons land moeten verlaten? ![]()
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gewoon gezond verstand, met oog voor de Belgisch autochtone bevolking, dewelke reeds lang gediscrimineerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind jou alvast een racist, gewoon omdat ik zo verdomd politiek correct ben
8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U denkt zoals iedere VLD-er aan uw eigen persoontje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet of je een racist bent, maar ik vind je wel wat hoogdravend door de vraag of je racist ben als een Binnenlandse Politiek thema te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Want het zegt alles over hoe de belgische bevolking door onze overheid word betuttelt. Want wij zijn maar domme racisten, stakers, hardrijders of fraudeurs. Zelf voor een refendum blijken wij te dom. Alleen voor de verkiezingen worden wij even gepromoveerd tot "kiesvee". Wat we zeker allemaal zijn is "brave belastingbetaler", en die zijn zeker nodig om de schitterende ideeën van onze politiekers te bekostigen. Wat er met ons geld gebeurt hoeven we uiteraard niet te weten ![]() Want de overheid weet wat goed voor U is...
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bende watjes die schrik hebben dat een vreemdeling hun sjakosh of hun job gaat afpakken. Die mensen hebben evenveel recht om in Belgie rond te lopen als hun. Ik begin het stilaan beu te worden dat al die lowlife mietjes het maar vanzelfsprekend vinden dat ze alles krijgen van de Belgische staat omdat ze toevallig op de juiste plaats uit de kut van hun moeder gevallen zijn, terwijl een ander die mogenlijkheden niet moet krijgen. Zulke gedachtengang is amoreel, en ieder mens met een gezonde moraal ziet dat onmiddellijk in. Het is pathetisch dat er over die zaken discussie moet zijn.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik begin het stilaan beu te worden dat mensen die een onvoorwaardelijke migratiepolitiek in vraag durven te stellen afgeschilderd worden als watjes of lowlife mietjes. Van een utopia dromen kan heel leuk zijn, maar er bestaat ook nog zoiets als de realiteit.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Neen, U bent en realist, iemand die ons eigen geliefd Vlaanderen nog een kans wil geven, in deze alles versmachtende tijd.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaat ge trouwens het geld blijven halen ? Het geld is gewoon op. Of blijft ge geloof hechten aan de goednieuws schow van de regering. De begroting heeft nu al een tekort van 1,2%, en voor volgend jaar rekend men op de "zwartgeld truuk", om niet dieper in het dal verzeild te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geen persoonlijke topics graag.
En verder is TomB vanaf nu officiëel mijn held.
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wij die zoveel krijgen van de Belgische staat ![]() ![]() ![]() En moeten wij onze grenzen wagenwijd openzetten voor al de misérie van de wereld. En dit terwijl onze ministers maar al te graag aanschuiven aan rijkelijke banketten en zich zo graag handenschuddend laten fotograferen met de leiders (lees dictators) uit die landen. Onze regering en een groot deel van de bevolking was tegen de oorlog in Irak. Moesten wij Saddam dan blijven "carte blanche" geven? moeten wij alle Afrikaanse leiders blijven steunen en geld toestoppen? En ondertussen hun onderdanen met open armen ontvangen. Nu schijnt ineens iemand als president Bush de grote boeman te zijn. Waarschijnlijk ligt het aan mij, ik ben dan ook maar een simpele laaggeschoolde arbeider. Die dagelijks in zijn buurt en op weg naar zijn werk te maken krijgt met deze prachtige multiculturele samenleving. Kortom de lowlife blokstemmer ![]() Begrijpen wie begrijpen kan...
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarbij pareltjes van literatuur als: " Ik begin het stilaan beu te worden dat al die lowlife mietjes het maar vanzelfsprekend vinden dat ze alles krijgen van de Belgische staat omdat ze toevallig op de juiste plaats uit de kut van hun moeder gevallen zijn.." ![]() smeken eigenlijk om een leuk antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vraag mij soms af of hij zijn eigen schrijfsels wel altijd begrijpt... En wij die dachten dat zulks taaltje alleen door laaggeschoolde Vlaams Blokkers werd gebruikt. ![]() ![]() Toch leuk hé, zo'n Forum ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, vind een forum toch niet meer leuk als den ene racist den andere racist gaat verwijten dat hij ne racist is. Zo kunnen we bezig blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we het op z'n belgisch oplossen? En een cordon sanitair opzetten rond dit onderwerp? ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |