![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Hij is geen politicus. Hij is een havenarbeider en woont in Antwerpen Noord, een buurt die af te rekenen heeft met veel overlast, misbruiken, drugs en illegaliteit. De eigen bevolking gaat hier niet vrijuit, want een aantal van hen misbruikt de situatie van de illegalen in deze buurt. Op hun weg komen ze steeds meer de bewonersgroepen tegen die zich hiertegen verzetten.
Een verrassend interview over de armoede van onze eigen maatschappij. En een aantal schokkende verhalen over de OCMW’s, migratie, het beleid, de politie en over 151 verschillende nationaliteiten. Over – nog steeds aan de gang zijnde - mogelijke corruptie bij de ambtenaren. Een verhaal over wantoestanden waar deze maatschappij momenteel geen antwoord op biedt. Enkele van zijn uitspraken: “Het is niet normaal dat wij, de bewonersgroepen, tot ’s ochtends vijf uur in de straat moeten aanwezig zijn om voor een beetje orde en tucht te zorgen. Dat moet een taak van de politie zijn.” “Op 14 dagen tijd begaat die Algerijn drie zware criminele feiten en hij loopt nog op de straat. De politieagent die hem aangepakt heeft, zit wel in de gevangenis in Mechelen, dat kan niet. Dat doet voor ons de deur dicht!” “Het secretariaat van het Vlaams Blok op de Amerikalei is gerenoveerd door mensen zonder papieren.” “Op 14 dagen tijd heb ik 140 telefoons gekregen van verschillende OCMW’s om te vragen of het pand dat ik zogezegd te huur gesteld had nog vrij was. Ik had geen pand te huur, het was een nepadvertentie.” “Het leeuwendeel van de aangespoelde vreemdelingen vragen gewoon geen asiel meer aan. De meeste mensen duiken onmiddellijk onder in de illegaliteit.” … infiltranten (op de Dienst Vreemdelingenzaken en het Commissariaat-Generaal) werken in opdracht van de Iraanse ambasade. En zodoende hebben die zicht op welke mensen hier politiek asiel hebben aangevraagd. En die worden beschouwd als verraders. Als die mensen dan gerepatrieerd worden dan leven ze geen drie dagen! "Het is inderdaad juist dat er bepaalde ambtenaren samenwerken met huisjesmelkers […] zij worden door hen omgekocht. Het is niet normaal dat er voor bepaalde woningen conformiteitsattesten worden afgeleverd terwijl zij totaal niet in orde zijn." “Ik heb een aantal aanwijzingen omtrent corruptie bij enkele ambtenaren. […] Er zijn zelfs mensen die - al dan niet anoniem – mij vertellen wat ze gezien hebben. Een getuige vertelt zelfs dat er geld werd overhandigd aan een ambtenaar.” “Maar mensen die nog een proces hebben lopen bij de Raad van State, en nog steun trekken, zijn die dan ook illegaal? […] Maar hierin is de Staat in fout! Want de documenten van die mensen zijn niet meer geldig en toch hebben ze nog een procedure lopen. De Staat creëert op die manier illegaliteit !” “Ik heb thuis contracten waarvan de mensen nog altijd verbleven in het buitenland. Meneer X als verhuurder en de huurder verblijvende in bijvoorbeeld Kosovo of Bosnië. Ze waren nog niet in België en de contracten waren al ondertekend.[…] Alle contracten zijn ondertekend met drie kruisjes.” “Onlangs heeft een politicus over Marokkanen gezegd “Criminaliteit van Marokkanen zit in de cultuur”. Dat veroorzaakte een storm van protest. Wel, die uitspraak deed ik anderhalf jaar geleden al! Ik wil niet gezegd hebben dat alle Marokkanen dieven zijn. Maar waar blijven die ouders? Ze zeggen: “een Marokkaanse vader heeft gewoonweg geen gezag”, maar dat kan ik niet geloven!” “Er hebben een aantal mensen van ons, dus van de partij, gezegd: “Frank, je mag één ding niet vergeten. Wij moeten aan onze carrière denken.” Daar was ik bijzonder kwaad om..[…] Carrière in de politiek is belangrijker dan het welzijn van honderden mensen?” Hier kan je het volledige interview vinden: http://www.politics.be/interviews/358/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Dit artikel in een omslag voorzien van ne prior zegel naar Verhofstadt sturen met de vraag wanneer hij er eindelijk aan gaat beginnen. GEEN antwoord verzekerd ........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hier zat ThePiano op te wachten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
|
![]() We hebben al een reactie van het Vlaams Blok gekregen. We zijn nog een paar andere reacties aan het verzamelen van andere 'beschuldigden'. Waarschijnlijk publiceren we die over enkele dagen als een update.
groetjes Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het VB heeft idd twee personen die full-time bezig zijn met onderhoud van secretariaten en gebouwen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben geen VB'er, maar ik steek niet onder stoelen of banken dat die partij het dichtst benaderd wat ik in een partij zoek. Maar ook de N-VA, LA en CD&V hebben in mijn ogen enkele heel goede punten en de ene al wat meer dan de andere. Ik heb in mijn arr. met de belangrijkste kandidaten van elke partij (Vivant, LSP, PvdA, Marie ea mini-partijen niet) gesproken. Je mag het nagaan, het secretariaat van het Vlaams Blok was op dat moment net verhuist (niet slim in een campagne). Men was daar volop aan het werken en het waren allen mensen van het Vlaams Blok. Een technische dienst noemen zoiets Hugo! Maar waarschijnlijk zal je het nog niet begrijpen zeker? Ik had ooit een prof en één van zijn stokpaardjes was "Leer lezen". Ik kan misschien zijn nummer nog eens opzoeken en je bezorgen! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Ge maakt U belachelijk Piano. Ga naar het artikel zelf en daar kunt ge lezen dat het VB geen eigenaar is van het pand en dat de renovaties al dateren van voor zij het in huur namen. Ge kunt misschiens eens uitzoeken of den eigenaar geene VB-er is ????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Weer leren lezen Hugoke.
Klaas hefet het over Vilvoorde, waar het secretariaat idd een half jaar geleden is verhuisd. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het Vlaams Blok maakt voor veel minder veel groter kabaal (bvb de hetze rond PJ).
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||