![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Geachte forumleden,wij hebben uit goede bron vernomen(Tash Pauwels-raadslid- Liberaal Appel-jongeren)dat de jeugd geen interesse heeft om zich aan te sluiten bij het Liberaal Appel.
Deze jongeren hadden de intentie om zelf een raad op te richten,doch kwamen tot de keiharde vaststelling dat zij maar met drie waren. Daarom heeft de partijtop van het Liberaal Appel beslist om de krachten te bundelen en deze drie mensen toe te voegen aan de gewone raad. Wij houden u op de hoogte van de besprekingen binnen de raad(volgende raad op maandag 8 December te 20.00u). |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ken T.P persoonlijk Deryck en ik denk dat u er ferm naast zit. Ik heb de indruk dat u een gefrustreerde vent bent omdat men u uit die partij heeft gezet.
![]() |
#3 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Peterke krijg ik ook nog een antwoord van u?
U zegt; "Zie gemaakte akkoorden". Kan U mij die eens laten zien? Dan weet ik er ook van! En niet beginnen zeveren van mijn informanten dit, en pierke dat... Gewoon zwart op wit op dit forum schrijven met link naar het document of telefoonnummer van de bron. Ben eens benieuwd... |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie lijkt hier ten einde te komen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er ook van zij.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() U weet dat ik mijn informatie krijg van bepaalde raadsleden.
Ik behaal mijn gelijk aan de hand van de kieslijsten. Ward Beysen staat op de lijst van het Vlaams Blok bij de komende verkiezingen,terwijl Hendrik Boonen duidelijk heeft laten verstaan dat het Liberaal Appel niet aan de komende verkiezingen deelneemt omdat het financieel niet haalbaar is,wat ook verklaart dat de kiezers nergens nog iets vernemen over het Liberaal Appel in de pers(buiten dit forum en uw persoonlijke website). Ward Beysen heeft een duidelijk akkoord met de nationale Voorzitter van het Vlaams Blok. Ward Beysen heeft aan zijn raadsleden gevraagt om nog geduld te hebben tot wanneer deze kieslijsten bekend gemaakt worden. De lokale Voorzitters(Rudy Van Nespen inbegrepen) werden op papier,waarnemend Voorzitter indien zij akkoord gingen met dit kartel. Het Liberaal Appel en het Vlaams Blok vormen in 2006 een kartel. Ward Beysen krijgt de tweede plaats binnen het Europees parlement,terwijl Antoin Denert een mandaat krijgt binnen de Vlaamse raad. De kiezers en de leden van het Liberaal Appel werden bedrogen en verkocht aan het Vlaams Blok. Daarom werden indertijd de dissidenten(o.a.Alain Matton)onder fysische bedreiging uit de partij gezet,omdat zij op de hoogte waren van de plannen van Ward Beysen,en het liberaal gedachtengoed wilde redden. Binnenkort zal blijken wie hier de waarheid verteld. |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Waarmee U nog steeds twijfel probeert te zaaien en niet met concrete bewijzen komt, dus nogmaals:
U zegt; "Zie gemaakte akkoorden". Kan U mij die eens laten zien? Dan weet ik er ook van! En niet beginnen zeveren van mijn informanten dit, en pierke dat... Gewoon zwart op wit op dit forum schrijven met link naar het document of telefoonnummer van de bron. Ben eens benieuwd... |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals:
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wanneer de forumleden geconfronteerd worden met het feit dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de komende verkiezingen,en Ward Beysen op de lijst staat van het Vlaams Blok,dan vermoed ik dat dit volstaat. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() En maar kronkelen in dat wijwatervat...
Je kan de vraag gewoon niet beantwoorden, omdat je nu eenmaal leugens niet kan bewijzen.. Zoja dan: Nogmaals: U zegt; "Zie gemaakte akkoorden". Kan U mij die eens laten zien? Dan weet ik er ook van! En niet beginnen zeveren van mijn informanten dit, en pierke dat... Gewoon zwart op wit op dit forum schrijven met link naar het document of telefoonnummer van de bron. Ben eens benieuwd... |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Geachte Mijnheer Van Nespen,wedden dat dit kartel eveneens op de agenda staat van de raad van het Liberaal Appel op 8 December
![]() U denkt dat mijn goede vriend mij niet meer informeerd ![]() ![]() Ik wil u aantonen dat ik geen leugens vertel. Nadat de raad bijeen is geweest,laat ik u aan de hand van de agendapunten weten wat er besproken en beslist werd(op dit forum). |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Allemaal goed en wel, maar U ontwijkt mijn vraag:
Dus nogmaals: U zegt; "Zie gemaakte akkoorden". Kan U mij die eens laten zien? Dan weet ik er ook van! En niet beginnen zeveren van mijn informanten dit, en pierke dat... Gewoon zwart op wit op dit forum schrijven met link naar het document of telefoonnummer van de bron. Ben eens benieuwd... |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Stel mij op dat ogenblik dezelfde vraag,en ik overhandig u met alle plezier de nummers,de documenten en de bronnen. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als er toch waarheid in uw beweringen zou zitten (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zal de partij toch ophouden te bestaan, of snap jij dat dan niet? Dan zal je trouwens zien, dat ik tegen Ward Beysen in het geweer zal komen. Tot dan: zwijg of bewijs! |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
U had zich beter als militair bewezen,waar u oneervol uw ontslag heeft gekregen Mijnheer Van Nespen. ![]() U bent zeker niet mijn commandant(remember ![]() Ik blijf deze waarheden aanhalen,tot zij verschijnen via de media en de pers. Ik laat mijn denken niet blokkeren door een facist. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals:
![]() |