![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Zeeschuimers en terroisme, er is niet zoveel verbeelding nodig om te zien dat deze combinatie kan resulteren in rampzalige ecologische en en economische aanslagen. " Feit is dat terroisten nu trainen op het kapen van schepen" zegt de Amerikaanse expert John Bernett.
MOETEN WIJ ONS DAAROVER OOK ZORGEN MAKEN IN EUROPA? Er zijn sterke aanwijzingen dat terroisten infiltreren in scheepsvaartbemanningen.Zelfs tot op officiersniveau, want valse maritieme officierspapieren zijn zowat overal ter wereld voor pakweg 500 dollar te koop. In mijn boek heb ik daarvoor gewaarschuwd. De Amerikaanse editie lag amper in de winkel of er werd al melding gemaakt van een schip waarvan na inspectie 14 Pakistaanse bemanningsleden bleken te beschikken over vervalste zeemanspapieren. De meeste van hen konden in verband gebracht worden met of waren lid van Al-Qaeda of aanverwante organisaties. Dergelijke bemanningen kunnen aanslagen plegen in soft targets-havens als Rotterdam en Antwerpen. Kunt U zich voorstellen wat het tot ontploffing brengen van zo'n ernorme olie of gastanker vlak bij een terminal kan veroorzaken? Daarbij zou zelfs de aanslag van 11 september verbleken. Ze zouden ook gemakkelijk de toegang tot Rotterdam en/of Antwerpen kunnen blokkeren en de Europese economie grote schade toebrengen.
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit kan inderdaad heel wat gevolgen hebben. Gelukkig dat Bernett dit doorzien heeft en de juiste informatie aan de juiste diensten kan doorgeven zodat dit nooit kan gebeuren.
Toch nog een vraag: moet dit niet bij internationale politiek staan of heeft dit rechtstreeks verband met België (Vlaanderen, zo u wil). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oef als ik den titel las dacht ik efkens dat het over de aankomst van de sint ging
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ligt Antwerpen niet in Vlaanderen?
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Neen, in Antwerpen uiteraard (provincie). En in België en Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Europa zich zware zorgen moet maken, die moslim terroisten zijn inderdaad tot alles in staat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
tja andrea , nu moete niet twee keer hetzelfde zeggen hé , "moslim" of terrorist is knal 't zelfde ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ook juist. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Het is te hopen voor je familie, dat niet heel zijn schoonfamlie op jullie dak komen leven.
![]()