![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren.
vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos is een verloren stem. |
![]() |
#2 |
|
![]() p> ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren. p> vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos is p> een verloren stem. Ik heb nog wel een paar emmers koffiedik voor je staan. |
![]() |
#3 |
|
![]() "postmodernisme" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren. > > vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos is > een verloren stem. Maakt niet uit. Politieke partijen spelen dokter of verpleegkundige en zijn samen met de verzekeraars de echte kwakzalvers van dit land. A. |
![]() |
#4 |
|
![]() "postmodernisme" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren. > > vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos is > een verloren stem. Hoe wil je dat doen CDA/VVD en de PVDA in 1 kabinet, lijkt me niet erg waarschinlijk. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Anneke.A" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "postmodernisme" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren. >> >> vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos >> is een verloren stem. > > Maakt niet uit. Politieke partijen spelen dokter of verpleegkundige en > zijn samen met de verzekeraars de echte kwakzalvers van dit land. > > A. > De verplichte premies stijgen met ruim 5%. Ik ben benieuwd of iedereen er volgend jaar ook minstens 5% op vooruit gaat. Ik ben trouwens benieuwd of Bos en consorten de 30% salarisverhoging van de 2e kamerleden gaat terugdraaien. Wedden van niet. Links lullen rechts zakken vullen. -- ----== Posted via Newsfeeds.Com - Unlimited-Unrestricted-Secure Usenet News==---- http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World! 120,000+ Newsgroups ----= East and West-Coast Server Farms - Total Privacy via Encryption =---- |
![]() |
#6 |
|
![]() "IJsbeertje" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] 1.45... > "Anneke.A" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> "postmodernisme" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren. >>> >>> vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos >>> is een verloren stem. >> >> Maakt niet uit. Politieke partijen spelen dokter of verpleegkundige en >> zijn samen met de verzekeraars de echte kwakzalvers van dit land. >> >> A. >> > > De verplichte premies stijgen met ruim 5%. > Ik ben benieuwd of iedereen er volgend jaar ook minstens 5% op vooruit > gaat. > Ik ben trouwens benieuwd of Bos en consorten de 30% salarisverhoging van > de 2e kamerleden gaat terugdraaien. Wedden van niet. Links lullen rechts > zakken vullen. Die draaien niks terug...hoogstens iets wat geen geld kost |
![]() |
#7 |
|
![]() "IJsbeertje" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] 1.45... > "Anneke.A" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > > > > "postmodernisme" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> ik ben benieuwd of de pvda zijn zorgplannen werkelijk gaat uitvoeren. > >> > >> vast niet als en balk en zalm ook in kabinet zitten. een stem op Bos > >> is een verloren stem. > > > > Maakt niet uit. Politieke partijen spelen dokter of verpleegkundige en > > zijn samen met de verzekeraars de echte kwakzalvers van dit land. > > > > A. > > > > De verplichte premies stijgen met ruim 5%. > Ik ben benieuwd of iedereen er volgend jaar ook minstens 5% op vooruit > gaat. > Ik ben trouwens benieuwd of Bos en consorten de 30% salarisverhoging van > de 2e kamerleden gaat terugdraaien. Wedden van niet. Links lullen rechts > zakken vullen. Cijfers terzijde: De dokter of verpleegkundige kiest allang niet meer de juiste therapie of preventie.De verzekeraars staan het niet toe ook al zijn de lange termijn gevolgen gewoon veel duurder. De politici die over de AWBZ gaan lijken in dezelfde samenzwering te zitten. Onderzoek naar geld uitgeven in de zorg en gevolg van het besteden ervan is geen publiek goed en door "marktwerking" en kongsi's tussen verzekeraars en Rijk blijft dat zo. Kwakzalvers dus. A. |