![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
In de Franstalige kranten lees ik dat Leo Delcroix Belgisch secretaris-generaal voor de wereldtentoonstelling in Shangai werd benoemd per 1 juni. Een postje dat 3600 euro per maand oplevert en de nodige onkostenvergoedingen..
Dus zelfs de grootste foefelaars krijgen opnieuw een lucratief postje!! Werd dit ook in de Vlaamse kranten gepubliceerd, of werd dit stilgehouden?? Laatst gewijzigd door omaplop : 21 augustus 2009 om 21:20. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gouverneur
|
Allé, allé, wat is me dat nu.
Ge gaat diene sukkelaar toch niet misgunnen dat hij zijnen boterham probeert te verdienen? Trouwens, de mensen zijn belangrijk! En goed bestuur! En het gaat om inhoud! Laatst gewijzigd door Sammael : 21 augustus 2009 om 21:26. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Burgemeester
|
wie weet pakt hem nog wa postmannen mee naar ginder...
Da was toch den diene me zijn villa in FR gemetseld door postmannen nie? En trouwens dezelfde paljas die de legerdienst heeft afgeschaft, nie?
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
voor de afschaffing van de dienstplicht!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Burger
|
Gelukkig vervangt hij een 79 jarige PS-er, die al twee jaar benoemd was een geen barst had uitgestoken (maar wel al die jaren betaald werd)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lokaal Raadslid
|
Zijn "poulain" Leterme zou Delcroix een postje beloofd hebben hier in den belgiek maar er kwam daar bezwaar tegen uit de tjevenpartij zelf en dan is hij het postje in Shangai beloofd geweest (vetbetaald uiteraard). Het lijkt op een cadeautje van de geitenboer aan zijn "mentor". Logebroeder De Klucht heeft toch recent, toen hij op buitenlandse zaken zat, een consulaat laten openen in Marseille (totaal overbodig) en er werd er enen uit de MR tot consul benoemd (ook een cadeautje) met geschatte kost per jaar 400,000 Euro hebben ze deze week nog in het nieuws vermeld. Ik vraag mij af waarom dit geen krantekoppen haalt.
|
|
|
#7 |
|
Lokaal Raadslid
|
Aansluitend op mijn eerdere posting, dit lees ik in De Standaard online van deze morgen:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=CN2E22OK
|
|
|
#8 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Toen meende ik ook abusievelijk dat de regering vallen zou op 15 juli. Bref, zo hebben we allen onze momenten van schaamte. Als verzachtende omstandigheid geldt dat ik toen buiten de waard, in deze Albèrt Deux, rekende. D�*t waren nog eens tijden. Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 augustus 2009 om 08:26. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Ik moet niet veel hebben van Delcroix L. vermits het een persoon lijkt die het niet al te nauw neemt met deontologische kwesties (villa, smeergelden, containergedoe, ...) maar in deze lijkt hij mij nu toch geen postje te hebben versiert maar kan hij achter een ander zijn gat alles nog gaan tegoe regelen.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik schreef er toen het volgende over : De Leo mag het nieuws gaan ziften met streng Chinese censuurstiften. Twee Peking-fakteurs knippen als tailleurs Atoma-randjes aan zijn schriften. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...hai-2010.dhtml http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090803_003 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20090803_003 http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...Shanghai.dhtml Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 22 augustus 2009 om 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij heeft die, tot nader order, niet afgeschaft, de dienstplicht is enkel opgeschort. Met andere woorden, de dienstplicht bestaat nog, momenteel maakt het leger er echter geen gebruik meer van.
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar wat doet de hedendaagse jeugd VERPLICHT voor de gemeenschap ? Niks, nada, niente. Met uitzondering van hen die zich als vrijwilligers engageren bij het Rode Kruis, Brandweer, verpleging, Rustoordwerking ... Neen, Leo Delcroix heeft van de AFSCHAFFING van de dienstplicht een lucratief politiek item gemaakt uit stemmenbejag. Dat de jeugd daarna compleet verloederde en nooit meer het begrip 'sociale teamgeest' leerde kennen is ZIJN verantwoordelijkheid. Ergens in 2002 of 2003 kwam hij hier op het forum maar verdween weer even snel toen hij hierover aangesproken werd. En dus probeert hij het nu in het verre Oosten ... |
|
|
|
|