Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 oktober 2002, 07:08   #1
chill-out
Vreemdeling

Standaard

Ik stelde me deze week een vraagje

was het niet agalev die opkwam tegen 'pesten op het werk'?

Nu, ongeveer 1 jaar na de dood van die postbode, door 'pesten op het werk' doet agalev een open verklaring dat ze voorstander zijn van pesten op het werk.

Mieke Vogels wil haar collega Louis Michel even gaan pesten omdat hij iets doet wat haar niet aanstaat.

Ik wil het hier niet hebben over Nepal, maar denken jullie niet dat het een beetje ongewoon is dat een partij die zogezegd opkomt voor pacifisme een open stelling inneemt voor pesten op het werk ?
chill-out is offline  
Oud 24 oktober 2002, 19:32   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chill-out
Ik stelde me deze week een vraagje

was het niet agalev die opkwam tegen 'pesten op het werk'?

Nu, ongeveer 1 jaar na de dood van die postbode, door 'pesten op het werk' doet agalev een open verklaring dat ze voorstander zijn van pesten op het werk.

Mieke Vogels wil haar collega Louis Michel even gaan pesten omdat hij iets doet wat haar niet aanstaat.

Ik wil het hier niet hebben over Nepal, maar denken jullie niet dat het een beetje ongewoon is dat een partij die zogezegd opkomt voor pacifisme een open stelling inneemt voor pesten op het werk ?
Ssssssssssshhhhhhhhht
Straks gaan de mensen nog denken dat de groene partij even hypocriet is als al de andere.
Dat zou niet politiek correct zijn om dat te denken.
Supe®Staaf is offline  
Oud 24 oktober 2002, 20:07   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En waarom wil je het niet hebben over Nepal?
Of is dat niet de aanleiding voor het "pesten op het werk" van de groenen?

Pest Louis Michel dan niemand met de verkoop van wapens aan dat land? Of is die "pesterij" geoorloofd omdat het ver genoeg van ons bed is?
Knuppel is offline  
Oud 24 oktober 2002, 20:22   #4
chill-out
Vreemdeling

Standaard

wel, ik wou het gewoon even hebben over het feit dat agalev zo achterbaks is van eerst op te komen tegen pesten op het werk en nu zelf een openbare oproep doet voor pesten ...

lijkt me wel hypocriet,

over nepal bestaat al een topic, maar ik zou wel even willen stellen dat er in Nepal gevochten wordt tegen een maoistische beweging die kindsoldaten gebruikt

Die willen terug naar de politiek van mao, een van de vreselijkste heersers in de geschiedenis. Dan mogen ze van mij nog veel meer wapens leveren aan de regering.

En dan nog, als wij het niet doen doet iemand anders het dus kunnen we evengoed eens aan onszelf denken en de werkgelegenheid hier bevorderen.
chill-out is offline  
Oud 24 oktober 2002, 20:32   #5
datri
Gouverneur

Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
wel, ik wou het gewoon even hebben over het feit dat agalev zo achterbaks is van eerst op te komen tegen pesten op het werk en nu zelf een openbare oproep doet voor pesten ...

lijkt me wel hypocriet,
da's agalev hé.......
Oud 24 oktober 2002, 20:37   #6
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

lijkt me wel hypocriet,
Tot hier toe wil ik grif akkoord gaan.

Citaat:
ik zou wel even willen stellen dat er in Nepal gevochten wordt tegen een maoistische beweging die kindsoldaten gebruikt

Die willen terug naar de politiek van mao, een van de vreselijkste heersers in de geschiedenis.
Jij bent verdraaid goed geïnformeerd aangaande de politieke intenties van de Nepalese kindsoldaten.
Citaat:
Dan mogen ze van mij nog veel meer wapens leveren aan de regering.
Selectieve verontwaardiging dus.
Het regeringsleger mag, omdat het anti-maoïstisch is, rustig de kindjes afknallen met fijngeöliede minimi's wat jou betreft.
Citaat:
En dan nog, als wij het niet doen doet iemand anders het dus kunnen we evengoed eens aan onszelf denken en de werkgelegenheid hier bevorderen.
Die redenering kan ik volgen, maar voor 'pacifisten' �* la Agalev en SP-a hoop ik dat de ogen van hun achterban nu eindelijk eens opengaan.........
Supe®Staaf is offline  
Oud 24 oktober 2002, 21:08   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Geen scrupules. Laat ons vooral aan onszelf denken. De wapenwetgeving moet in eigen land nog verstrengd worden zodat er hier geen wanhopige juweliers meer op hun berovers kunnen schieten maar als er geld aan verdiend kan worden door de "juiste" kliek is alles toegelaten.
Knuppel is offline  
Oud 28 oktober 2002, 10:17   #8
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Inderdaad. Geen scrupules. Laat ons vooral aan onszelf denken. De wapenwetgeving moet in eigen land nog verstrengd worden zodat er hier geen wanhopige juweliers meer op hun berovers kunnen schieten maar als er geld aan verdiend kan worden door de "juiste" kliek is alles toegelaten.
Een goed gemikte voltreffer

Groetjes van Duym
Duym is offline  
Oud 28 oktober 2002, 10:47   #9
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

misschien kunnen we even een paar groenen roepen, ook al zijn er hier heel weinig :o, groentje, herman!!!!!

Thomas
Thomas Hx is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be