![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik stelde me deze week een vraagje
was het niet agalev die opkwam tegen 'pesten op het werk'? Nu, ongeveer 1 jaar na de dood van die postbode, door 'pesten op het werk' doet agalev een open verklaring dat ze voorstander zijn van pesten op het werk. Mieke Vogels wil haar collega Louis Michel even gaan pesten omdat hij iets doet wat haar niet aanstaat. Ik wil het hier niet hebben over Nepal, maar denken jullie niet dat het een beetje ongewoon is dat een partij die zogezegd opkomt voor pacifisme een open stelling inneemt voor pesten op het werk ? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Straks gaan de mensen nog denken dat de groene partij even hypocriet is als al de andere. Dat zou niet politiek correct zijn om dat te denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom wil je het niet hebben over Nepal?
Of is dat niet de aanleiding voor het "pesten op het werk" van de groenen? Pest Louis Michel dan niemand met de verkoop van wapens aan dat land? Of is die "pesterij" geoorloofd omdat het ver genoeg van ons bed is? |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() wel, ik wou het gewoon even hebben over het feit dat agalev zo achterbaks is van eerst op te komen tegen pesten op het werk en nu zelf een openbare oproep doet voor pesten ...
lijkt me wel hypocriet, over nepal bestaat al een topic, maar ik zou wel even willen stellen dat er in Nepal gevochten wordt tegen een maoistische beweging die kindsoldaten gebruikt Die willen terug naar de politiek van mao, een van de vreselijkste heersers in de geschiedenis. Dan mogen ze van mij nog veel meer wapens leveren aan de regering. En dan nog, als wij het niet doen doet iemand anders het dus kunnen we evengoed eens aan onszelf denken en de werkgelegenheid hier bevorderen. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het regeringsleger mag, omdat het anti-maoïstisch is, rustig de kindjes afknallen met fijngeöliede minimi's wat jou betreft. ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Groetjes van Duym ![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() misschien kunnen we even een paar groenen roepen, ook al zijn er hier heel weinig :o, groentje, herman!!!!!
Thomas |
![]() |