![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe meer ik die forums volg, hoe akeliger ik ze vind.
@ seba; ik ben ook al overvallen geweest door Marokkanen. @ mad_drone; ik ben al overvallen geweest door Marokkanen (of Turken), maar ook al door blanken. @ mich. oscoop; volgens zijn post ook. Wie nog? Er is blijkbaar nood aan een NULTOLERANTIE vanwege politie en gerecht. Wanneer en hoe kan er een einde aan deze miserie komen?
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn vader, tijdens overval op straat een mesteek in arm en hoofd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn dochter (16): op tram: portefeuille, pas, abonnement, zakgeld
mijn dochter: fiets bewust vernield (banden doorgesneden) mijn moeder (70): handtas, nog eens apart 2de maal portefeuille + 's nachts klemgereden. buurman van mijn moeder: (geestelijk mindervalide man) in elkaar geslagen, tanden met wortel en al uitgeklopt, duim en vingers gebroken, kaak gebroken, portefeuille + gsm gepikt. mijn vriendin (45): handtas mijn broer (40) : dochters (10+12) belaagd in zwembad De Ster( ja, toen die bewuste zomer) mijn buurman: klemgereden en auto beschadigd (stonden er met vier op te springen) ikzelf: auto beschadigd ja allemaal door jeweetwel. bedreigingen heb ik niet meegeteld. verder (daders onbekend): 3 x fiets gestolen van dochters
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() ben gelukkiglijk nog nooit overvallen geweest, enkel reeds geconfronteerd geweest met inbrekers bij mij thuis, we hebben ze op heterdaad kunnen betrappen, (2 van de 4 althans) en ja, t'waren mensen van belgische nationaliteit, de eene noemde Habib en de andere Noufti, beiden woonachtig te Anderlecht.... gééne frank schadevergoeding gezien, wél naar gerecht kunnen gaan voor proces (halve dag congé moete voor pakken) en mogen zeggen "ja, meneer de rechter het waren den dienen en den dienen"... maar kosten van braak aan deur en venster plus kosten van goederen die gestolen waren zelf kunnen betalen !
![]()
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Overvallen door blanke in de buurt van het schipperskwartier. Niks gepikt geweest, niks geen verwondingen, niet weggelopen. Enkel kerel beetje bij elkaar getimmerd. Hoe het komt? Ik weet het niet... Normaal ben ik tegen geweld, waarschijnlijk had ik wat gedronken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() By the way: ik voel me nog altijd even veilig als voordien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
spijtige aan de zaak is dat diegenen die het onveiligheidsgevoel veroorzaken hunne portemonée te plat is om de schade die ze aanrichten te herstellen ! Persoonlijk vind ik de schuld inlossen door ze een paar toeken op hun b*kkes te verkopen een slecht alternatief, (hoe leuk ik het ook mag vinden), uw ruiten blijven stuk, ze zouden die mannen moeten doen opdraaien voor de kosten, door in t'prison dooskes te plakken of zoiets ! ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me eerder bedreigt door de figuren die de wet gebruiken om mensen te pluimen, daar niet van.
Ikzelf ben nog nooit overvallen(en wil dat zou houden),of bestolen, door wie of wat dan ook, alleen de fiscus heeft dat privilege.En ze dulden geen concurentie. Misschien is het zoals enkele mensen het opmerkten, ik zie er niet overvalbaar uit. Och, dozekes plakken kost de staat meer dan wat het op kan brengen. Naar mijn mening, tijd om de steenkoolmijnen terug te openen.
![]() |
#9 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het voorbeeld dat ik gaf van mijn buurman (vent van meer dan 1m90, in gezelschap van een andere boom van een collega) waren ze niet IN hun auto blijven zitten toen die vier marokkanen op de motorkap sprongen en de voorruit in wilden kloppen. Ze zijn dus uitgestapt en hebben er ieder twee vastgepakt en erafgegooid. Gevolg: er werd klacht TEGEN hen ingediend door de twee lieverdjes (ze waren o zo gewond) en de beide heren (de autochtonen dus) DIE IN EERSTE INSTANTIE WERDEN VRIJGESPROKEN, werden in het beroep (dat de marokkaanse arme sukkelaars hadden ingespannen) uiteindelijk WEL SCHULDIG BEVONDEN. Mijn buurman en zijn collega hebben het nu voor het Hof van Straatsburg gebracht, uitspraak moet nog volgen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() het verbaast jullie waarschijnlijk dat ik ervan hou om 's nachts in om het even welke buurt alleen rond te strompelen...
( kan vrij snel lopen, betwijfel of ik dit nodig zal hebben ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ik er goed over nadenk ben ik zelf en ook al enkele van mijn gezinsleden het slachtoffer geworden van diefstal in huis en buitenshuis, enkele van mijn kinderen ook.
't leven is ne struggle. 'k hem bijna altijd ne zo goed als lege portefeuille op zak sindsdien. Men geld zit op een andere veilige plaats. 'k moet eerst gaan z**ken als ik geld wil uitgeven. Ik kan moeilijk in mijn broek gaan scharrelen als een lieftallige verkoopster mij zegt dat het 35 euro is he ze zouden een verkeerd gedacht hebben.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() [size=6]geen persoonlijke aanvallen[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een portefeuille-tip die ik ooit van iemand gehoord heb :
Zorg ervoor dat je steeds een oude portefeuille met weinig geld en een paar waardeloze papieren bij de hand hebt. Bij overval of de lieftallige vraag naar je "geld" kan je dan vol overtuiging je portefeuille ontmiddellijk afgeven!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. vandalisme op mijn wagen : een Fiat
![]() 2. overval met bedreiging van mes door een paar vriendelijke jongens, wouden enkel wat geld... geen gsm of bankkaart... 3. inbraak in appartement met kleine voorwerpen als horloges en cd en cd rom, playstation
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Het verband tussen criminaliteit en het onveiligheidsgevoel is bijzonder klein (tot zelfs verwaarloosbaar)
Zeer interessant om lezen in dit verband is 'Anatomie en oorzaken van het wantrouwen' van M.Elchardus en W.Smits (op www.liberales.be vindt u een bespreking terug van dit boek) Fraude, wit-was-praktijken, ... zijn in mijn ogen een net iets groter probleem dan kruimeldiefstal (hoe onprettig dit laatste vaak ook mag zijn)
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Deze lijst wordt indrukwekkend hé linkse broeders, wat verzwijgen jullie nog?
![]() Nultolerantie moet inderdaad zeer dringend ingevoerd worden in Vlaanderen. ![]() Autochtone criminelen in de gevangenis, allochtone criminelen met een c-130 naar hun thuisland.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |