![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. De partij streeft
immers het 'goede' voor ieder levend wezen na. "We vertrekken vanuit de moraal", aldus Van der Sluis. "Helaas staat het nog steeds verkeerd in het woordenboek, als een christelijke waarde. In feite staat het gewoon voor menselijkheid." 'Mens zijn. Rust, nadenken, weten en alleen handelen als het goed is, voor zoveel mogelijk mensen', zo staat het uitgewerkt in het programma. "En voor dieren, ook. Ik snap dat we vlees eten, maar zeven keer per week? En het kopen onder de kostprijs? Daarmee toon je geen respect voor deze wezens." Niet in elke kieskring op te stemmen (wel in Amsterdam), maar mensen die het hier mee eens zijn is dit de goede keus Lijst 24 Vr gr Jaap |
![]() |
#2 |
|
![]() "Jaap Boomsma" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. De partij streeft > immers het 'goede' voor ieder levend wezen na. "We vertrekken vanuit de > moraal", aldus Van der Sluis. "Helaas staat het nog steeds verkeerd in het > woordenboek, als een christelijke waarde. In feite staat het gewoon voor > menselijkheid." 'Mens zijn. Rust, nadenken, weten en alleen handelen als het > goed is, voor zoveel mogelijk mensen', zo staat het uitgewerkt in het > programma. "En voor dieren, ook. Ik snap dat we vlees eten, maar zeven keer > per week? En het kopen onder de kostprijs? Daarmee toon je geen respect voor > deze wezens." > > Niet in elke kieskring op te stemmen (wel in Amsterdam), maar mensen die het > hier mee eens zijn is dit de goede keus Lijst 24 > > Vr gr Jaap Beste Jaap, Het gaat om landelijke verkiezingen en niet om splinters uit Amsterdam of Tjietsterkeradeel....Ga morgen naar de Chinees en bestel Babi Pangang. Joep -- Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#3 |
|
![]() Joepie wrote:
> >"Jaap Boomsma" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. De partij streeft >> immers het 'goede' voor ieder levend wezen na. "We vertrekken vanuit de >> moraal", aldus Van der Sluis. "Helaas staat het nog steeds verkeerd in het >> woordenboek, als een christelijke waarde. In feite staat het gewoon voor >> menselijkheid." 'Mens zijn. Rust, nadenken, weten en alleen handelen als het >> goed is, voor zoveel mogelijk mensen', zo staat het uitgewerkt in het >> programma. "En voor dieren, ook. Ik snap dat we vlees eten, maar zeven keer >> per week? En het kopen onder de kostprijs? Daarmee toon je geen respect voor >> deze wezens." >> >> Niet in elke kieskring op te stemmen (wel in Amsterdam), maar mensen die het >> hier mee eens zijn is dit de goede keus Lijst 24 >> >> Vr gr Jaap > >Beste Jaap, > >Het gaat om landelijke verkiezingen en niet om splinters uit Amsterdam >of Tjietsterkeradeel....Ga morgen naar de Chinees en bestel Babi Pangang. > >Joep Niet zeuren, Joep. Luister naar Rita: http://youtube.com/watch?v=Gu0UHLKDp...nde%20politiek (Ja, na zo'n honderd keer de posiboodschap van JP bekeken te hebben http://www.youtube.com/watch?v=y0_FrWF_Uno was ik nu aan een andere postivo toe. Ze hebben iets hypnotiserends... Wat hebben we toch een heerlijk kabinet, een heerlijk land... ja, het leven is een feest.) |
![]() |
#4 |
|
![]() "Joepie" <J@pie> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Jaap Boomsma" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. De partij streeft > > immers het 'goede' voor ieder levend wezen na. "We vertrekken vanuit de > > moraal", aldus Van der Sluis. "Helaas staat het nog steeds verkeerd in het > > woordenboek, als een christelijke waarde. In feite staat het gewoon voor > > menselijkheid." 'Mens zijn. Rust, nadenken, weten en alleen handelen als het > > goed is, voor zoveel mogelijk mensen', zo staat het uitgewerkt in het > > programma. "En voor dieren, ook. Ik snap dat we vlees eten, maar zeven keer > > per week? En het kopen onder de kostprijs? Daarmee toon je geen respect voor > > deze wezens." > > > > Niet in elke kieskring op te stemmen (wel in Amsterdam), maar mensen die het > > hier mee eens zijn is dit de goede keus Lijst 24 > > > > Vr gr Jaap > > Beste Jaap, > > Het gaat om landelijke verkiezingen en niet om splinters uit Amsterdam > of Tjietsterkeradeel....Ga morgen naar de Chinees en bestel Babi Pangang. Ik heb een tijdje in china gewoond dus bedankt voor het lekkere eten. Maar de kritiek is onterecht aangezien het inderdaad meedoen aan de landelijke verkiezingen betreft. En als ik het goed begrijp gaat het maar om een zeteltje in de tweede kamer dus dan zijn dorpjes als Amsterdam wel genoeg uiteindelijk bestaat (op dit moment)) b.v. een PvdA juist uit kiezers van dorpjes als Rotterdam en Amsterdam, hoewel de PvdA dat natuurlijk geen dorpjes noemt maar bolwerken,hoe ze daar aan komen is mij ook een raadsel ,misschien willen ze de mensen daar laten werken met een bolhoed?. Vr.gr Jaap > Joep > > > -- > Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#5 |
|
![]() Jaap Boomsma wrote:
> Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. Ik heb die figuur ontmoet. Een zielig persoon, die gelooft in samenzweringsverhalen. Totaal niet serieus te nemen. Schat 'm in op 400-800 stemmen. |
![]() |
#6 |
|
![]() yew betcha schreef: > Jaap Boomsma wrote: > > > Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. > > Ik heb die figuur ontmoet. Jij komt nogal wat mensen tegen tijdens het codekloppen' > Een zielig persoon, die gelooft in > samenzweringsverhalen. Jij toch ook? >Totaal niet serieus te nemen. Vrees niet Wilbert, wij nemen je allang niet meer serieus. Allen jouw holmaatje 'Ed' en de fantaste uit Oostgroningen doen dat nog. > > Schat 'm in op 400-800 stemmen. Ben jij taxateur? |
![]() |
#7 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jaap Boomsma wrote: > > > Goed nieuws, de komst van Het Zeteltje? Op papier wel. > > Ik heb die figuur ontmoet. Een zielig persoon, die gelooft in > samenzweringsverhalen. Totaal niet serieus te nemen. > > Schat 'm in op 400-800 stemmen. Neem ik van je aan, maar toch ondanks dat het een waardeloze partij is horen de mensen dat wel te weten, en moet de media daar toch aandacht aan schenken,aangezien bij de verkiezing toch iedereen op nul begint. Vr.gr. Jaap |