![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ze kunnen nog altijd hier terecht:
http://www.voedselbank.nl/ Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! |
![]() |
#2 |
|
![]() Sandisk wrote:
> Ze kunnen nog altijd hier terecht: > http://www.voedselbank.nl/ > > Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? -- Vr.Gr. Jahira Het hoofd is rond om ideeen te circuleren. (Luiz Ignacio Lula da Silva) |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani
<[email protected]> wrote: >Sandisk wrote: > >> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >> http://www.voedselbank.nl/ >> >> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? Nee hoor. Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#4 |
|
![]() <niekie> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani > <[email protected]> wrote: > > >Sandisk wrote: > > > >> Ze kunnen nog altijd hier terecht: > >> http://www.voedselbank.nl/ > >> > >> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > > > >Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? > Nee hoor. > Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus > zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. Hier nog een zo'n 1 liner... Mag ik een bron waarin de CDA-stemmers het bestaan van de voedselbanken ontkent? -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
![]() |
#5 |
|
![]() niekie <>
wrote: > On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani > <[email protected]> wrote: > >>Sandisk wrote: >>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>> http://www.voedselbank.nl/ >>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? > Nee hoor. > Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus > zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > Met vriendelijke groet, > Niekie Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. -- Vr.Gr. Jahira Het hoofd is rond om ideeen te circuleren. (Luiz Ignacio Lula da Silva) |
![]() |
#6 |
|
![]() "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > <niekie> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >> <[email protected]> wrote: >> >> >Sandisk wrote: >> > >> >> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >> >> http://www.voedselbank.nl/ >> >> >> >> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >> > >> >Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >> Nee hoor. >> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > > Hier nog een zo'n 1 liner... Mag ik een bron waarin de CDA-stemmers het > bestaan van de voedselbanken ontkent? > -- > > -RzR- > --------------------- > Marijnissen for president > --------------------- > Balkenende loopt alle dagen te verkondigen dat er geen armoede bestaat in Nederland..... Die lul heeft een enorm blad voor z'n kop! |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani
<[email protected]> wrote: >niekie <> > wrote: > >> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >> <[email protected]> wrote: >> >>>Sandisk wrote: > >>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>> http://www.voedselbank.nl/ > >>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >> Nee hoor. >> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! Dus waarom nu weer CDA stemmen ? Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als er weer een CDA in de regering komt. CDA. Men noemt zich christelijk. Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood aanbiedt?? Dat is met het CDA niet het geval. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#8 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 00:52:10 +0100, "Razor1971"
<[email protected]> wrote: > >"Sandisk" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> >> "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > <niekie> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >> >> <[email protected]> wrote: >> >> >> >> >Sandisk wrote: >> >> > >> >> >> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >> >> >> http://www.voedselbank.nl/ >> >> >> >> >> >> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >> >> > >> >> >Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >> >> Nee hoor. >> >> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >> >> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. >> > >> > Hier nog een zo'n 1 liner... Mag ik een bron waarin de CDA-stemmers het >> > bestaan van de voedselbanken ontkent? >> > -- >> > >> > -RzR- >> > --------------------- >> > Marijnissen for president >> > --------------------- >> > >> Balkenende loopt alle dagen te verkondigen dat er geen armoede bestaat in >> Nederland..... >> Die lul heeft een enorm blad voor z'n kop! > >Balkenende heeft gezegd dat de voedsel bank is ingevoerd in 1999 onder Wim >Cock tijdens het *hoogconjectuur*. Maar die bron kan ik zeker wel weer >vergeten? Ingevoerd ja. Maar uitgegroeid naar heel veel voedselbanken onder bewind Balkellende. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#9 |
|
![]() "Sandisk" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > <niekie> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani > >> <[email protected]> wrote: > >> > >> >Sandisk wrote: > >> > > >> >> Ze kunnen nog altijd hier terecht: > >> >> http://www.voedselbank.nl/ > >> >> > >> >> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >> > > >> >Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? > >> Nee hoor. > >> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus > >> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > > > > Hier nog een zo'n 1 liner... Mag ik een bron waarin de CDA-stemmers het > > bestaan van de voedselbanken ontkent? > > -- > > > > -RzR- > > --------------------- > > Marijnissen for president > > --------------------- > > > Balkenende loopt alle dagen te verkondigen dat er geen armoede bestaat in > Nederland..... > Die lul heeft een enorm blad voor z'n kop! Balkenende heeft gezegd dat de voedsel bank is ingevoerd in 1999 onder Wim Cock tijdens het *hoogconjectuur*. Maar die bron kan ik zeker wel weer vergeten? -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
![]() |
#10 |
|
![]() <niekie> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 19 Nov 2006 00:52:10 +0100, "Razor1971" > <[email protected]> wrote: > > > > >"Sandisk" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]. .. > >> > >> "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > <niekie> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> >> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani > >> >> <[email protected]> wrote: > >> >> > >> >> >Sandisk wrote: > >> >> > > >> >> >> Ze kunnen nog altijd hier terecht: > >> >> >> http://www.voedselbank.nl/ > >> >> >> > >> >> >> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >> >> > > >> >> >Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? > >> >> Nee hoor. > >> >> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus > >> >> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > >> > > >> > Hier nog een zo'n 1 liner... Mag ik een bron waarin de CDA-stemmers het > >> > bestaan van de voedselbanken ontkent? > >> > -- > >> > > >> > -RzR- > >> > --------------------- > >> > Marijnissen for president << kinderlijk hoor.. U is simplist? > >> > --------------------- > >> > > >> Balkenende loopt alle dagen te verkondigen dat er geen armoede bestaat in > >> Nederland..... > >> Die lul heeft een enorm blad voor z'n kop! > > > >Balkenende heeft gezegd dat de voedsel bank is ingevoerd in 1999 onder Wim > >Cock tijdens het *hoogconjectuur*. Maar die bron kan ik zeker wel weer > >vergeten? > Ingevoerd ja. > Maar uitgegroeid naar heel veel voedselbanken onder bewind > Balkellende. Ingevoerd tijdens het *hoogconjectuur*, Niekie... Krijg ik nog antwoord op mijn 1 liner? -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
![]() |
#11 |
|
![]() <niekie> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani > <[email protected]> wrote: > >>niekie <> >> wrote: >> >>> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>>Sandisk wrote: >> >>>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>>> http://www.voedselbank.nl/ >> >>>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >> >>>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >>> Nee hoor. >>> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >>> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. >> >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >> >>Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >>omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >>Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >>Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >>ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. > > De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt > zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! > Dus waarom nu weer CDA stemmen ? > Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) > al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als > er weer een CDA in de regering komt. > CDA. Men noemt zich christelijk. > Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood > aanbiedt?? > Dat is met het CDA niet het geval. > > > Met vriendelijke groet, > Niekie Het is belangrijker als christen te leven dan "zogenaamd" christen te zijn. |
![]() |
#12 |
|
![]() niekie <>
wrote: > On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani > <[email protected]> wrote: >>niekie <> >> wrote: >>> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >>> <[email protected]> wrote: >>>>Sandisk wrote: >>>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>>> http://www.voedselbank.nl/ >>>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >>>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >>> Nee hoor. >>> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >>> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >>Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >>omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >>Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >>Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >>ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. > De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt > zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! > Dus waarom nu weer CDA stemmen ? Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat CDA stemmers er voor gezorgd hebben dat er meer mensen genoodzaakt zijn om bij een voedselbank te moeten aankloppen...maar het lijkt wel of jij tegen voedselbanken bent..vind jij het geen nobel particulier initiatief? > Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) > al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als > er weer een CDA in de regering komt. Als we de pot zouden blijven verteren en er verder niets zou gebeuren dan is Nederland over een paar jaar failliet en kan iedereen naar de Duitse of Belgische voedselbank..iedereen die wat kan rekenen beseft dat.... > CDA. Men noemt zich christelijk. > Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood > aanbiedt?? > Dat is met het CDA niet het geval. Ik ben geen Christen en weet niet wat een Christen volgens zijn geloof zou moeten doen..maar in mijn optiek en geloof moet iedereen die brood over heeft brood aanbieden aan iemand die honger heeft, dus daar hoef je geen Christen voor te zijn... de CDA visie komt het meest overeen met mijn visie en daarom heb ik er op gestemd.. > Met vriendelijke groet, > Niekie -- Vr.Gr. Jahira Het hoofd is rond om ideeen te circuleren. (Luiz Ignacio Lula da Silva) |
![]() |
#13 |
|
![]() On Sat, 18 Nov 2006 23:48:30 +0000 (UTC), Jahira Remani
<[email protected]> wrote: >niekie <> > wrote: > >> On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani >> <[email protected]> wrote: > >>>niekie <> >>> wrote: > >>>> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>Sandisk wrote: > >>>>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>>>> http://www.voedselbank.nl/ > >>>>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >>>>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >>>> Nee hoor. >>>> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >>>> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > >>>> Met vriendelijke groet, >>>> Niekie > >>>Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >>>omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >>>Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >>>Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >>>ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. > >> De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt >> zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! >> Dus waarom nu weer CDA stemmen ? > >Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat CDA stemmers er voor gezorgd >hebben dat er meer mensen genoodzaakt zijn om bij een voedselbank te >moeten aankloppen Wel degelijk want zij (en jij) hebben gezorgd voor het beleid van de afgelopen jaren >...maar het lijkt wel of jij tegen voedselbanken >bent.. Ja ik ben tegen voedselbanken op zo'n manier dat het schandalig is dat ze er moeten zijn >vind jij het geen nobel particulier initiatief? Nobel wel ja maar daarom niet minder triest > > >> Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) >> al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als >> er weer een CDA in de regering komt. > >Als we de pot zouden blijven verteren en er verder niets zou gebeuren >dan is Nederland over een paar jaar failliet en kan iedereen naar de >Duitse of Belgische voedselbank..iedereen die wat kan rekenen beseft >dat.... Pot verteren ? Hoe kom je daarbij ? Nederland is een rijk land en daarom is het zo triest dat er in onze samenleving mensen zijn die niets hebben om te verteren. > > >> CDA. Men noemt zich christelijk. >> Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood >> aanbiedt?? >> Dat is met het CDA niet het geval. > >Ik ben geen Christen en weet niet wat een Christen volgens zijn geloof >zou moeten doen..maar in mijn optiek en geloof moet iedereen die brood >over heeft brood aanbieden aan iemand die honger heeft, dus daar hoef je >geen Christen voor te zijn... Ach dus de christenpartij zorgt voor armoede en schuift het dan op anderen die hun brood (in plaats van CDA brood) maar moeten delen. >de CDA visie komt het meest overeen met mijn visie en daarom heb ik er >op gestemd.. En wat is jouw visie dan precies ? > > >> Met vriendelijke groet, >> Niekie Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#14 |
|
![]() "Sandisk" <[email protected]> schreef > Ze kunnen nog altijd hier terecht: > http://www.voedselbank.nl/ > Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > Ja en dan roepen ze: "Eli, Eli, lama sabaqtami"......... |
![]() |
#15 |
|
![]() niekie <>
wrote: > On Sat, 18 Nov 2006 23:48:30 +0000 (UTC), Jahira Remani > <[email protected]> wrote: >>niekie <> >> wrote: >>> On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani >>> <[email protected]> wrote: >>>>niekie <> >>>> wrote: >>>>> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>Sandisk wrote: >>>>>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>>>>> http://www.voedselbank.nl/ >>>>>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >>>>>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >>>>> Nee hoor. >>>>> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >>>>> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. >>>>> Met vriendelijke groet, >>>>> Niekie >>>>Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >>>>omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >>>>Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >>>>Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >>>>ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. >>> De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt >>> zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! >>> Dus waarom nu weer CDA stemmen ? >>Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat CDA stemmers er voor gezorgd >>hebben dat er meer mensen genoodzaakt zijn om bij een voedselbank te >>moeten aankloppen > Wel degelijk want zij (en jij) hebben gezorgd voor het beleid van de > afgelopen jaren Ik denk eerder dat dat het resultaat is van eerder beleid wat nu weer rechtgezet moet worden... >>...maar het lijkt wel of jij tegen voedselbanken >>bent.. > Ja ik ben tegen voedselbanken op zo'n manier dat het schandalig is dat > ze er moeten zijn >>vind jij het geen nobel particulier initiatief? > Nobel wel ja maar daarom niet minder triest Wat zou jij anders willen doen en hoe? >>> Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) >>> al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als >>> er weer een CDA in de regering komt. >>Als we de pot zouden blijven verteren en er verder niets zou gebeuren >>dan is Nederland over een paar jaar failliet en kan iedereen naar de >>Duitse of Belgische voedselbank..iedereen die wat kan rekenen beseft >>dat.... > Pot verteren ? Hoe kom je daarbij ? > Nederland is een rijk land en daarom is het zo triest dat er in onze > samenleving mensen zijn die niets hebben om te verteren. Hmm..Nederland was rijk..maar we hebben al teveel verteerd...als het aardgas op is, is het met Nederland gedaan indien er niets veranderd wordt. De belastingdruk tot 30000 euro is minder dan 7 procent..1 van de laagste ter wereld..de rest zijn sociale lasten..dat kan niet volgehouden worden.. >>> CDA. Men noemt zich christelijk. >>> Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood >>> aanbiedt?? >>> Dat is met het CDA niet het geval. >>Ik ben geen Christen en weet niet wat een Christen volgens zijn geloof >>zou moeten doen..maar in mijn optiek en geloof moet iedereen die brood >>over heeft brood aanbieden aan iemand die honger heeft, dus daar hoef je >>geen Christen voor te zijn... > Ach dus de christenpartij zorgt voor armoede en schuift het dan op > anderen die hun brood (in plaats van CDA brood) maar moeten delen. Ik begrijp je hier niet helemaal, ik stem niet op het CDA omdat het een Christelijke partij is...ik ben Moslim, geen Christen... Het schijnt dat in jouw gedachte het CDA als Christelijke partij armoede in Nederland veroorzaakt heeft maar dat vind ik een beetje kortzichtig...het is een resultaat veroorzaakt door het Nederlandse volk zelf..die op bepaalde partijen en idealen gestemd heeft waarvan nu blijkt dat het niet volgehouden kan worden..dan moet men de moed hebben om dat recht te zetten...en niet door blijven modderen... >>de CDA visie komt het meest overeen met mijn visie en daarom heb ik er >>op gestemd.. > En wat is jouw visie dan precies ? Ongeveer de CDA visie..enig idee wat die visie is? PS, het is heerlijk weer en ik ga nu even aan het strand wandelen..verder antwoord kan een uurtje op zich laten wachten.. -- Vr.Gr. Jahira Het hoofd is rond om ideeen te circuleren. (Luiz Ignacio Lula da Silva) |
![]() |
#16 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 00:28:04 +0000 (UTC), Jahira Remani
<[email protected]> wrote: >niekie <> > wrote: > >> On Sat, 18 Nov 2006 23:48:30 +0000 (UTC), Jahira Remani >> <[email protected]> wrote: > >>>niekie <> >>> wrote: > >>>> On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani >>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>niekie <> >>>>> wrote: > >>>>>> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>>>Sandisk wrote: > >>>>>>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>>>>>> http://www.voedselbank.nl/ > >>>>>>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >>>>>>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >>>>>> Nee hoor. >>>>>> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >>>>>> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > >>>>>> Met vriendelijke groet, >>>>>> Niekie > >>>>>Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >>>>>omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >>>>>Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >>>>>Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >>>>>ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. > >>>> De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt >>>> zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! >>>> Dus waarom nu weer CDA stemmen ? > >>>Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat CDA stemmers er voor gezorgd >>>hebben dat er meer mensen genoodzaakt zijn om bij een voedselbank te >>>moeten aankloppen > >> Wel degelijk want zij (en jij) hebben gezorgd voor het beleid van de >> afgelopen jaren > >Ik denk eerder dat dat het resultaat is van eerder beleid wat nu weer >rechtgezet moet worden... Wat nu weer rechtgezet moet worden ???? Hoe lang zit het CDA nu alweer in de regering en is het zeker wat dat betreft alleen maar slechter geworden ? > >>>...maar het lijkt wel of jij tegen voedselbanken >>>bent.. >> Ja ik ben tegen voedselbanken op zo'n manier dat het schandalig is dat >> ze er moeten zijn >>>vind jij het geen nobel particulier initiatief? > >> Nobel wel ja maar daarom niet minder triest > >Wat zou jij anders willen doen en hoe? Een linkse regering ! > >>>> Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) >>>> al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als >>>> er weer een CDA in de regering komt. > >>>Als we de pot zouden blijven verteren en er verder niets zou gebeuren >>>dan is Nederland over een paar jaar failliet en kan iedereen naar de >>>Duitse of Belgische voedselbank..iedereen die wat kan rekenen beseft >>>dat.... > >> Pot verteren ? Hoe kom je daarbij ? >> Nederland is een rijk land en daarom is het zo triest dat er in onze >> samenleving mensen zijn die niets hebben om te verteren. > >Hmm..Nederland was rijk..maar we hebben al teveel verteerd...als het >aardgas op is, is het met Nederland gedaan indien er niets veranderd >wordt. Ach jij denkt dat de hele Nederlandse Economie afhankelijk is van aardgas. >De belastingdruk tot 30000 euro is minder dan 7 procent..1 van de >laagste ter wereld..de rest zijn sociale lasten..dat kan niet >volgehouden worden.. Wil je hier even duidelijkheid over scheppen ? > >>>> CDA. Men noemt zich christelijk. >>>> Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood >>>> aanbiedt?? >>>> Dat is met het CDA niet het geval. > >>>Ik ben geen Christen en weet niet wat een Christen volgens zijn geloof >>>zou moeten doen..maar in mijn optiek en geloof moet iedereen die brood >>>over heeft brood aanbieden aan iemand die honger heeft, dus daar hoef je >>>geen Christen voor te zijn... Nee, daar hoef je geen christen voor te zijn maar dar moet je wel een sociaal hart voor hebben. >> Ach dus de christenpartij zorgt voor armoede en schuift het dan op >> anderen die hun brood (in plaats van CDA brood) maar moeten delen. > >Ik begrijp je hier niet helemaal, ik stem niet op het CDA omdat het een >Christelijke partij is...ik ben Moslim, geen Christen... Ik ben geen van beide maar wel sociaal. >Het schijnt dat in jouw gedachte het CDA als Christelijke partij armoede >in Nederland veroorzaakt heeft maar dat vind ik een beetje >kortzichtig...het is een resultaat veroorzaakt door het Nederlandse volk >zelf..die op bepaalde partijen en idealen gestemd heeft waarvan nu >blijkt dat het niet volgehouden kan worden.. Juist CDA en VVD stemmers hebben Nederland aangedaan wat er nu passeert. Heel veel Armoede, Een anti-Moslim Hetze, Knielen naar die "kut"-Amerikaan Bush. >an moet men de moed hebben om dat recht te zetten...en niet door blijven modderen... En gemodderd is er de afgelopen jaren. > >>>de CDA visie komt het meest overeen met mijn visie en daarom heb ik er >>>op gestemd.. >> En wat is jouw visie dan precies ? > >Ongeveer de CDA visie..enig idee wat die visie is? Ja, de visie van de afgelopen jaren die mij er bijna toe brengt Nederland maar te verlaten. > > >PS, het is heerlijk weer en ik ga nu even aan het strand >wandelen..verder antwoord kan een uurtje op zich laten wachten.. Weet je ? Volgens mij ben jij geen Moslim. Want een Moslim zal nooit CDA stemmen ! Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#17 |
|
![]() niekie <>
wrote: > On Sun, 19 Nov 2006 00:28:04 +0000 (UTC), Jahira Remani > <[email protected]> wrote: >>niekie <> >> wrote: >>> On Sat, 18 Nov 2006 23:48:30 +0000 (UTC), Jahira Remani >>> <[email protected]> wrote: >>>>niekie <> >>>> wrote: >>>>> On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>niekie <> >>>>>> wrote: >>>>>>> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>Sandisk wrote: >>>>>>>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>>>>>>> http://www.voedselbank.nl/ >>>>>>>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! >>>>>>>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >>>>>>> Nee hoor. >>>>>>> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >>>>>>> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. >>>>>>> Met vriendelijke groet, >>>>>>> Niekie >>>>>>Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >>>>>>omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. >>>>>>Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >>>>>>Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >>>>>>ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. >>>>> De CDA stemmers hebben er voor gezorgd dat er meer mensen genoodzaakt >>>>> zijn bij een voedselbank te moeten aankloppen. Dat is triest ! >>>>> Dus waarom nu weer CDA stemmen ? >>>>Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat CDA stemmers er voor gezorgd >>>>hebben dat er meer mensen genoodzaakt zijn om bij een voedselbank te >>>>moeten aankloppen >>> Wel degelijk want zij (en jij) hebben gezorgd voor het beleid van de >>> afgelopen jaren >>Ik denk eerder dat dat het resultaat is van eerder beleid wat nu weer >>rechtgezet moet worden... > Wat nu weer rechtgezet moet worden ???? > Hoe lang zit het CDA nu alweer in de regering en is het zeker wat dat > betreft alleen maar slechter geworden ? Het CDA zit sinds 2002 weer in de regering en zat van 1994 tot 2002 in de oppositie...maar dat heeft er eigenlijk niet zoveel mee te maken..het Nederlandse volk krijgt de regering waar het op stemt...als het jarenlange beleid van het Nederlandse volk op een gegeven moment fout gaat dan moet dat weer rechtgezet worden...als jij daar het CDA als zwarte piet voor wilt aanwijzen dan ben je in mijn optiek een beetje kortzichtig... >>>>...maar het lijkt wel of jij tegen voedselbanken >>>>bent.. >>> Ja ik ben tegen voedselbanken op zo'n manier dat het schandalig is dat >>> ze er moeten zijn >>>>vind jij het geen nobel particulier initiatief? >>> Nobel wel ja maar daarom niet minder triest >>Wat zou jij anders willen doen en hoe? > Een linkse regering ! En wat zou die "linkse" regering dan anders kunnen doen dan nu...meer belasting om de samenleving op de been te houden?...verdere nivelering, tot er niet meer geniveleerd kan worden?..en dan....? >>>>> Dan hebben wij straks nog meer voedselbanken nodig dan er nu (helaas) >>>>> al zijn. Want het beleid van de afgelopen jaren zal dan doorgaan (als >>>>> er weer een CDA in de regering komt. >>>>Als we de pot zouden blijven verteren en er verder niets zou gebeuren >>>>dan is Nederland over een paar jaar failliet en kan iedereen naar de >>>>Duitse of Belgische voedselbank..iedereen die wat kan rekenen beseft >>>>dat.... >>> Pot verteren ? Hoe kom je daarbij ? >>> Nederland is een rijk land en daarom is het zo triest dat er in onze >>> samenleving mensen zijn die niets hebben om te verteren. >>Hmm..Nederland was rijk..maar we hebben al teveel verteerd...als het >>aardgas op is, is het met Nederland gedaan indien er niets veranderd >>wordt. > Ach jij denkt dat de hele Nederlandse Economie afhankelijk is van > aardgas. Nee, maar wel een groot gedeelte...heb je er wel eens over gedacht wat er gebeurt als we de zelfde levenstijl aanhouden en er geen aardgas inkomsten meer zijn? >>De belastingdruk tot 30000 euro is minder dan 7 procent..1 van de >>laagste ter wereld..de rest zijn sociale lasten..dat kan niet >>volgehouden worden.. > Wil je hier even duidelijkheid over scheppen ? Als jij tot 30000 euro per jaar in loondienst verdient dan betaaal je maar pakweg 7 procent belasting (ik geloof ongeveer 4 procent voor de 1e 17000 en 9 procent voor de rest..boven 30000 euro betaal je 42/52 procent..(meer als de helft belasting)..de lage belasting tot 30000 euro is nodig omdat door de sociale lasten anders de concurentie positie ondermijnd wordt...wat kan een land met 7 procent belasting doen..(de rest is verzegd aan de sociale lasten) Ik ken iemand die in Zuid Afrika woont en een stamrecht uitkering in Nederland geniet...hij laat zich 30000 euro per jaar uitbetalen en omdat hij in het buitenland woont worden er natuurlijk geen sociale lasten afgetrokken want sociale lasten en sociale uitkeringen zijn alleen voor Nederlands ingezetenen,...hij betaald 7 procent belasting in Nederland...een leven als een prins... >>>>> CDA. Men noemt zich christelijk. >>>>> Is het niet zo dat een christen iemand die honger heeft zijn brood >>>>> aanbiedt?? >>>>> Dat is met het CDA niet het geval. >>>>Ik ben geen Christen en weet niet wat een Christen volgens zijn geloof >>>>zou moeten doen..maar in mijn optiek en geloof moet iedereen die brood >>>>over heeft brood aanbieden aan iemand die honger heeft, dus daar hoef je >>>>geen Christen voor te zijn... > Nee, daar hoef je geen christen voor te zijn maar dar moet je wel een > sociaal hart voor hebben. Wanneer heb je een sociaal hart...? wat is voor jou de definitie van het hebben van een sociaal hart.. >>> Ach dus de christenpartij zorgt voor armoede en schuift het dan op >>> anderen die hun brood (in plaats van CDA brood) maar moeten delen. >>Ik begrijp je hier niet helemaal, ik stem niet op het CDA omdat het een >>Christelijke partij is...ik ben Moslim, geen Christen... > Ik ben geen van beide maar wel sociaal. >>Het schijnt dat in jouw gedachte het CDA als Christelijke partij armoede >>in Nederland veroorzaakt heeft maar dat vind ik een beetje >>kortzichtig...het is een resultaat veroorzaakt door het Nederlandse volk >>zelf..die op bepaalde partijen en idealen gestemd heeft waarvan nu >>blijkt dat het niet volgehouden kan worden.. > Juist CDA en VVD stemmers hebben Nederland aangedaan wat er nu > passeert. Heel veel Armoede, Een anti-Moslim Hetze, Knielen naar die > "kut"-Amerikaan Bush. Ik geloof niet dat een anti-Moslim hetze een resultaat van CDA beleid is..ik denk dat ze het juist nog een beetje binnen te perken hebben weten te houden maar dat het in de toekomst erger wordt.. >>an moet men de moed hebben om dat recht te zetten...en niet door blijven modderen... > En gemodderd is er de afgelopen jaren. Juist, maar niet alleen de afgelopen 4 jaar... >>>>de CDA visie komt het meest overeen met mijn visie en daarom heb ik er >>>>op gestemd.. >>> En wat is jouw visie dan precies ? >>Ongeveer de CDA visie..enig idee wat die visie is? > Ja, de visie van de afgelopen jaren die mij er bijna toe brengt > Nederland maar te verlaten. ![]() 130000 van 2006...en vrijwel mijn hele familie is nu weg uit Nederland...de grootste drijfveer was de anti-moslim hetze die volgens mij uit gaat monden in iets vreselijks.... >>PS, het is heerlijk weer en ik ga nu even aan het strand >>wandelen..verder antwoord kan een uurtje op zich laten wachten.. > Weet je ? Volgens mij ben jij geen Moslim. > Want een Moslim zal nooit CDA stemmen ! ![]() waarom denk je dat een Moslim geen CDA zou stemmen.. Ik kan je nog sterker vertellen...als klein meisje heb ik zelfs op de school van de bijbel en een Christelijke scholen gemeenschap gezeten omdat er in die tijd in onze buurt (Noordoostpolder) geen Islamitische scholen waren en mijn ouders het belangrijk vonden dat ik toch naar een "school van het boek" ging (zoals ze zelf ook gegaan waren)...ik hoefde alleen geen godsdienst les te volgen...(maar was natuurlijk wel onderhevig aan constante bekerings pogingen) Maar wat zou een Moslim dan moeten stemmen volgens jou en waarom? -- Vr.Gr. Jahira Het hoofd is rond om ideeen te circuleren. (Luiz Ignacio Lula da Silva) |
![]() |
#18 |
|
![]() On Sat, 18 Nov 2006 23:13:14 +0000 (UTC), Jahira Remani
<[email protected]> wrote: >niekie <> > wrote: > >> On Sat, 18 Nov 2006 22:50:06 +0000 (UTC), Jahira Remani >> <[email protected]> wrote: >> >>>Sandisk wrote: > >>>> Ze kunnen nog altijd hier terecht: >>>> http://www.voedselbank.nl/ > >>>> Hoewel....ik hoop dat ze er geweigerd worden! > >>>Alleen SP stemmers worden zonder vragen aangenomen? >> Nee hoor. >> Maar CDA-stemmers ontkennen nu eenmaal dat er voedselbanken zijn dus >> zullen zij het lef niet hebben om er aan te kloppen. > >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Voedselbanken zijn voor mensen die het nodig hebben...die door >omstandigheden genoodzaakt zijn daar aan te kloppen...dat is triest.. In Nederland hebben alleen supermarkten en 'armoedebestrijders' (leedparasieten) voedselbanken nodig. >Maar CDA stemmer of niet, er mag geen onderscheid zijn... >Het is prijzenswaardig dat dit soort particuliere initiatieven >ontwikkeld worden om armoede in Nederland te bestrijden.. Sinds supermarkten moeten betalen om van hun oude producten af te komen zie je, wat een toeval, overal voedselbanken ontstaan. Voorheen ging al dat spul nl als varkensvoer de deur uit, maar dat is inmiddels verboten. -- Zeg nee tegen Europa en moord en doodslag, oorlog en hongersnood zal het gevolg zijn, aldus CDA & VVD vorig jaar. Nederland zei massaal nee en het ging daarna beter dan ooit. Stem SP en moord en doodslag, oorlog en hongersnood zal het gevolg zijn, aldus CDA & VVD nu. Drie keer raden aan wie u het best uw stem kunt geven.... "Lievebeheersbeestjes" |