![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Erg triest dat zo veel van die mensen die straks onze
stemmen tellen stiekem valselijk stemmen bij asociale partijen neer zullen gaan leggen. Denkt u dat iemand dat goed zal controleren? Elk kort moment waarbij er even niet goed opgelet wordt zal zelfs de papieren stem zogenaamd 'per ongeluk' bij een verkeerde partij belanden. Dat is ook de essentie van het probleem: De meest betrouwbare mensen stemmen niet op het CDA, op de VVD of op de PvdA. Blijkens ook hun gedrag en houding bij bijv. de bouwfraude. De peilingen zijn waarschijnlijk betrouwbaarder metingen dan de verkiezingen zelf. Trust no-one. |
![]() |
#2 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 14:18:34 +0000 (UTC), "zy" <suzy@.> wrote:
>Erg triest dat zo veel van die mensen die straks onze >stemmen tellen stiekem valselijk stemmen bij asociale >partijen neer zullen gaan leggen. Da's nogal een bewering. Bron? Feiten? Geen vermoedens, graag, maar feiten. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 14:18:34 +0000 (UTC), "zy" <suzy@.> wrote:
>Erg triest dat zo veel van die mensen die straks onze >stemmen tellen stiekem valselijk stemmen bij asociale >partijen neer zullen gaan leggen. Je doelt denk ik op de computers die de uitslag uit gaan spuwen? Want er word nog wel door mensen geteld maar dat is een minderheid. Persoonlijk zie ik dat liever, want de partijen staan met elkaar te tellen en dan let niemand beter op, want als partij wil je echt je eigen stemmen goed hebben. Plus dat het controleerbaar is achteraf. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
![]() |
#4 |
|
![]() FNn wrote:
> On Sun, 19 Nov 2006 14:18:34 +0000 (UTC), "zy" <suzy@.> wrote: > Je doelt denk ik op de computers die de uitslag uit gaan spuwen? Nee. Ik doel op alle vormen van stemmen tellen. > Persoonlijk zie ik dat liever, want de partijen staan met elkaar te > tellen en dan let niemand beter op, want als partij wil je echt je > eigen stemmen goed hebben. Plus dat het controleerbaar is achteraf. Geen van die lieden gaat achteraf controleren. Zijn ze te lui voor. Bovendien bevalt de uitslag allicht toch wel. Zogenaamd nipt winnen. Beetje draaien, beetje rommelen. Als het maar niet opvalt. Ik zeg u: Ik heb er zelf bij gezeten. Niet te vertrouwen. |
![]() |
#5 |
|
![]() "zy" <suzy@.> schreef in bericht news:[email protected]... > Erg triest dat zo veel van die mensen die straks onze > stemmen tellen stiekem valselijk stemmen bij asociale > partijen neer zullen gaan leggen. > > Denkt u dat iemand dat goed zal controleren? > Elk kort moment waarbij er even niet goed opgelet wordt > zal zelfs de papieren stem zogenaamd 'per ongeluk' > bij een verkeerde partij belanden. Of per ongeluk bij de 'goede' partijen belanden, of maakt dat niets uit? > Dat is ook de essentie van het probleem: > De meest betrouwbare mensen stemmen niet op het CDA, > op de VVD of op de PvdA. Blijkens ook hun gedrag en > houding bij bijv. de bouwfraude. > > De peilingen zijn waarschijnlijk betrouwbaarder > metingen dan de verkiezingen zelf. > Trust no-one. Een mening van een handje vol mensen is betrouwbaarder? Laat me raden je gaat op de SP stemmen? -- -RzR- -------------------------- Balkie for president http://tinyurl.com/yc9ekg -------------------------- |
![]() |
#6 |
|
![]() "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "zy" <suzy@.> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Erg triest dat zo veel van die mensen die straks onze >> stemmen tellen stiekem valselijk stemmen bij asociale >> partijen neer zullen gaan leggen. >> >> Denkt u dat iemand dat goed zal controleren? >> Elk kort moment waarbij er even niet goed opgelet wordt >> zal zelfs de papieren stem zogenaamd 'per ongeluk' >> bij een verkeerde partij belanden. > > Of per ongeluk bij de 'goede' partijen belanden, of maakt dat niets uit? > >> Dat is ook de essentie van het probleem: >> De meest betrouwbare mensen stemmen niet op het CDA, >> op de VVD of op de PvdA. Blijkens ook hun gedrag en >> houding bij bijv. de bouwfraude. >> >> De peilingen zijn waarschijnlijk betrouwbaarder >> metingen dan de verkiezingen zelf. >> Trust no-one. > > Een mening van een handje vol mensen is betrouwbaarder? Laat me raden je > gaat op de SP stemmen? Nou dan zou hij tenminste dat wel goed gedaan hebben. |
![]() |
#7 |
|
![]() "zy" <suzy@.> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik zeg u: Ik heb er zelf bij gezeten. Niet te vertrouwen. Zelfkennis dus..... Joep -- Posted by news://news.nb.nu |