![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven .
En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! |
![]() |
#2 |
|
![]() "Observer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . > En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. > > Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort > te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! > > De ministerpresident verdient belachelijk weinig. vrgr David |
![]() |
#3 |
|
![]() "david dirkse" <[email protected]>:
> De ministerpresident verdient belachelijk weinig. Dat moet wel zo zijn, want ik zag hem laatst bij de Voedselbank. Hij droeg een grote zonnebril, maar ik herkende hem aan zijn onverstaanbaarheid veroorzaakt door ingeslikte lettergrepen. Sirob |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 12:41:35 +0100, "david dirkse"
<[email protected]> wrote: > >"Observer" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] ... >> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >> >> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! >> >> > >De ministerpresident verdient belachelijk weinig. >vrgr >David > Kan hij zijn gezinnetje niet goed onderhouden dan ? Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#5 |
|
![]() david dirkse heeft ons zojuist aangekondigd :
> "Observer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >> >> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! >> >> > > De ministerpresident verdient belachelijk weinig. > vrgr > David >Dat is een mening ,mkaar er zijn ook mensen die vinden >de ministerpresident verdient belachelijk veel! |
![]() |
#6 |
|
![]() niekie <>:
> Kan hij zijn gezinnetje niet goed onderhouden dan ? Prijsverhogingen in Eroscentrum Zeeuwse Meisjes, zo werd mij gemeld door een kennis uit Pruimendijke (Z). Xavier Bollander |
![]() |
#7 |
|
![]() "david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] t.nl... > > "Observer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >> >> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! >> >> > > De ministerpresident verdient belachelijk weinig. > vrgr > David Als hij belachelijk weing verdiend, wat verdien ik dan? Om te huilen? |
![]() |
#8 |
|
![]() "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht news:[email protected]... > > "david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] t.nl... >> >> "Observer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >>> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >>> >>> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >>> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! >>> >>> >> >> De ministerpresident verdient belachelijk weinig. >> vrgr >> David > > Als hij belachelijk weing verdiend, wat verdien ik dan? > Om te huilen? hoeveel uren werk je per week? Staat je privacy permanent onder druk? Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? Hoe is de staat van de bedrading in je hersenpan? vrgr david |
![]() |
#9 |
|
![]() In message from "david dirkse" <[email protected]>, whom wrote on Sun, 19
Nov 2006 12:41:35 +0100 : > >"Observer" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] ... >> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >> >> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! >> >> > >De ministerpresident verdient belachelijk weinig. Precies, en daarom behoord hij ook belachelijk weinig te krijgen. ! |
![]() |
#10 |
|
![]() >>>> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven .
>>>> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >>>> >>>> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >>>> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! >>>> >>>> >>> >>> De ministerpresident verdient belachelijk weinig. >>> vrgr >>> David >> >> Als hij belachelijk weing verdiend, wat verdien ik dan? >> Om te huilen? > hoeveel uren werk je per week? Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar te komen? > Staat je privacy permanent onder druk? Uiteraard. Van ons allemaal.. > Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben enorme verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van 300.000 euro. Moeten die dus allemaal opslag hebben? > Hoe is de staat van de bedrading in je hersenpan? > vrgr > david Aangezien balkenende ver onder normaal scoort denk ik dat de meeste mensen een betere bedrading hebben. Te bedenken dat we het leiderschap van nederland aan een zwakzinnige hebben gegeven is toch niet te geloven? Wie vertrouwt het huishoudboekje toe aan een imbecieltje? Niemand toch? |
![]() |
#11 |
|
![]() "Eva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>>> Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >>>>> En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. >>>>> >>>>> Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >>>>> te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! Hoezo ons...spreek voor jezelf >>>> De ministerpresident verdient belachelijk weinig. >>>> vrgr >>>> David >>> >>> Als hij belachelijk weing verdiend, wat verdien ik dan? >>> Om te huilen? >> hoeveel uren werk je per week? > > Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar te > komen? Een beetje arbeider? 40 uur per week >> Staat je privacy permanent onder druk? > > Uiteraard. Van ons allemaal.. Lekker hè >> Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? > > Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben enorme > verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van 300.000 euro. Moeten > die dus allemaal opslag hebben? Nee, wat is enorm? >> Hoe is de staat van de bedrading in je hersenpan? >> vrgr >> david > > Aangezien balkenende ver onder normaal scoort denk ik dat de meeste mensen > een betere bedrading hebben. > Te bedenken dat we het leiderschap van nederland aan een zwakzinnige > hebben > gegeven is toch niet te geloven? Wie vertrouwt het huishoudboekje toe aan > een imbecieltje? Niemand toch? Nee Bos wint niet...waar maak je je dan druk om?? |
![]() |
#12 |
|
![]() >> Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar te
>> komen? > > Een beetje arbeider? 40 uur per week En die verdient ook 170 euro per week en heeft een riant aantal vakantiedagen? >>> Staat je privacy permanent onder druk? >> >> Uiteraard. Van ons allemaal.. > > Lekker hè Niet echt. Wat vind je er lekker aan? >>> Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? >> >> Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben enorme >> verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van 300.000 euro. >> Moeten die dus allemaal opslag hebben? > > Nee, wat is enorm? Heel groot en heel veel. >>> Hoe is de staat van de bedrading in je hersenpan? >>> vrgr >>> david >> >> Aangezien balkenende ver onder normaal scoort denk ik dat de meeste >> mensen een betere bedrading hebben. >> Te bedenken dat we het leiderschap van nederland aan een zwakzinnige >> hebben >> gegeven is toch niet te geloven? Wie vertrouwt het huishoudboekje >> toe aan een imbecieltje? Niemand toch? > > Nee Bos wint niet...waar maak je je dan druk om?? Bos? Wie heeft het over bos? Ik heb het over balkenende. Je weet wel de saaie man zonder fantasie maar wel met een hele mouw met leugens paraat. Die man dus.. |
![]() |
#13 |
|
![]() "Eva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>> Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar te >>> komen? >> >> Een beetje arbeider? 40 uur per week > > En die verdient ook 170 euro per week en heeft een riant aantal > vakantiedagen? Voor 170 euro komt niemand zijn/haar bed uit, denk je wel? >>>> Staat je privacy permanent onder druk? >>> >>> Uiteraard. Van ons allemaal.. >> >> Lekker hè > > Niet echt. Wat vind je er lekker aan? Ik vind het hele privacy-gezever overdreven >>>> Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? >>> >>> Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben enorme >>> verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van 300.000 euro. >>> Moeten die dus allemaal opslag hebben? >> >> Nee, wat is enorm? > > Heel groot en heel veel. Niet tov Balkenende >>>> Hoe is de staat van de bedrading in je hersenpan? >>>> vrgr >>>> david >>> >>> Aangezien balkenende ver onder normaal scoort denk ik dat de meeste >>> mensen een betere bedrading hebben. >>> Te bedenken dat we het leiderschap van nederland aan een zwakzinnige >>> hebben >>> gegeven is toch niet te geloven? Wie vertrouwt het huishoudboekje >>> toe aan een imbecieltje? Niemand toch? >> >> Nee Bos wint niet...waar maak je je dan druk om?? > > Bos? Wie heeft het over bos? Ik heb het over balkenende. Je weet wel de > saaie man zonder fantasie maar wel met een hele mouw met leugens paraat. > Die > man dus.. Balkenende leugens? Hij en anderen hebben vooraf gezegd dat ze heel moeilijke maatregelen gingen nemen...geen leugens dus Dat de meerderheid daar dan toch op stemde...tja...ik kan me voorstellen dat heel veel mensen daar niet blij mee zijn. Zelfs dat veel mensen daar spijt van hebben....maar blijkbaar hebben nog steeds heel veel mensen geen vertrouwen in een links kabinet...ondanks(?) Balkenende |
![]() |
#14 |
|
![]() >>>> Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar
>>>> te komen? >>> >>> Een beetje arbeider? 40 uur per week >> >> En die verdient ook 170 euro per week en heeft een riant aantal >> vakantiedagen? > > Voor 170 euro komt niemand zijn/haar bed uit, denk je wel? Oeps, moet natuurlijk 170 euro per uur zijn. Maar dat had je zelf ook al door denk ik.. > Ik vind het hele privacy-gezever overdreven Ik ook. Tot er een machtswisseling komt en ze je van je bed lichten. De wijze les uit de tweede wereldoorlog en de jodenvervolging.. >>>>> Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? >>>> >>>> Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben enorme >>>> verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van 300.000 euro. >>>> Moeten die dus allemaal opslag hebben? >>> >>> Nee, wat is enorm? >> >> Heel groot en heel veel. > > Niet tov Balkenende Dus een kraandrijver heeft minder verantwoordleijkheden? Of een chauffeur van een volle bus? En kan een vrachtwagen geen kettingkotsing veroorzaken? En wat verdient de chauffeur van een tankwagen vol met lpg? Balkenende is maar en miezerig mannetje met een veel te grote mond. De rest van het kabinet en de massa ambtenaren maken het beleid. >> Bos? Wie heeft het over bos? Ik heb het over balkenende. Je weet wel >> de saaie man zonder fantasie maar wel met een hele mouw met leugens >> paraat. Die >> man dus.. > > Balkenende leugens? > Hij en anderen hebben vooraf gezegd dat ze heel moeilijke maatregelen > gingen nemen...geen leugens dus > Dat de meerderheid daar dan toch op stemde...tja...ik kan me > voorstellen dat heel veel mensen daar niet blij mee zijn. > Zelfs dat veel mensen daar spijt van hebben....maar blijkbaar hebben > nog steeds heel veel mensen geen vertrouwen in een links > kabinet...ondanks(?) Balkenende En ik verbaas me over zoveel domheid. Alles is beter dan een volgend kabinet van het cda en de vvd.. |
![]() |
#15 |
|
![]() "Eva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>>> Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar >>>>> te komen? >>>> >>>> Een beetje arbeider? 40 uur per week >>> >>> En die verdient ook 170 euro per week en heeft een riant aantal >>> vakantiedagen? >> >> Voor 170 euro komt niemand zijn/haar bed uit, denk je wel? > > Oeps, moet natuurlijk 170 euro per uur zijn. Maar dat had je zelf ook al > door denk ik.. Jawel....ehhh...met een beetje doorwerken moet dat kunnen..:o)) >> Ik vind het hele privacy-gezever overdreven > > Ik ook. Tot er een machtswisseling komt en ze je van je bed lichten. De > wijze les uit de tweede wereldoorlog en de jodenvervolging.. Machtswisseling? Oei, dan stem ik zeker geen SP... Je maakt ook niet echt reclame...:o)) >>>>>> Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? >>>>> >>>>> Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben enorme >>>>> verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van 300.000 euro. >>>>> Moeten die dus allemaal opslag hebben? >>>> >>>> Nee, wat is enorm? >>> >>> Heel groot en heel veel. >> >> Niet tov Balkenende > > Dus een kraandrijver heeft minder verantwoordleijkheden? Of een chauffeur > van een volle bus? En kan een vrachtwagen geen kettingkotsing veroorzaken? > En wat verdient de chauffeur van een tankwagen vol met lpg? > Balkenende is maar en miezerig mannetje met een veel te grote mond. De > rest > van het kabinet en de massa ambtenaren maken het beleid. Neeeeee, degene met een veel te grote mond is Bos....Balkenende regeert mede het land...Bos heeft nog niks gepresteerd...en Jan M in principe ook nog niet. Je hoeft het niet Balkenende eens te zijn, maar hij heeft natuurlijk meer verantwoordelijkheden dan een kraandrijver en een buschauffeur/tankwagenchauffeur. >>> Bos? Wie heeft het over bos? Ik heb het over balkenende. Je weet wel >>> de saaie man zonder fantasie maar wel met een hele mouw met leugens >>> paraat. Die >>> man dus.. >> >> Balkenende leugens? >> Hij en anderen hebben vooraf gezegd dat ze heel moeilijke maatregelen >> gingen nemen...geen leugens dus >> Dat de meerderheid daar dan toch op stemde...tja...ik kan me >> voorstellen dat heel veel mensen daar niet blij mee zijn. >> Zelfs dat veel mensen daar spijt van hebben....maar blijkbaar hebben >> nog steeds heel veel mensen geen vertrouwen in een links >> kabinet...ondanks(?) Balkenende > > En ik verbaas me over zoveel domheid. Alles is beter dan een volgend > kabinet > van het cda en de vvd.. Alweer zoiets...jij vindt alles beter dan een volgens kabinet cda-vvd... Niet iedereen is in dezelfde positie/heeft dezelfde prioriteiten als jij.. Wat heeft dat nou met domheid te maken... Trouwens wie heeft het over cda-vvd? |
![]() |
#16 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 12:40:43 +0100, "Observer" <[email protected]>
wrote: >Balkende heeft zichzelf ? 300.000,- verhoging gegeven . >En het volk kan schrapen want daar komt het geld vandaan. > >Balkenende zei dat hij ingehuurd was om het financieringstekort >te verminderen. Ingehuurd? Niet door ons in ieder geval ! > Hij weet denk ik niet eens wie jullie zijn. |
![]() |
#17 |
|
![]() >>>>>> Hoeveel uren moet een arbeider komen om aan 300.000 euro per jaar
>>>>>> te komen? >>>>> >>>>> Een beetje arbeider? 40 uur per week >>>> >>>> En die verdient ook 170 euro per week en heeft een riant aantal >>>> vakantiedagen? >>> >>> Voor 170 euro komt niemand zijn/haar bed uit, denk je wel? >> >> Oeps, moet natuurlijk 170 euro per uur zijn. Maar dat had je zelf >> ook al door denk ik.. > > Jawel....ehhh...met een beetje doorwerken moet dat kunnen..:o)) > >>> Ik vind het hele privacy-gezever overdreven >> >> Ik ook. Tot er een machtswisseling komt en ze je van je bed lichten. >> De wijze les uit de tweede wereldoorlog en de jodenvervolging.. > > Machtswisseling? Oei, dan stem ik zeker geen SP... > Je maakt ook niet echt reclame...:o)) Ja ja maar je snapt wel wat ik bedoel. Een vijandelijk regiem dat het wel erg aardig vindt dat er van iedereen in nederland een uitgebreide file beschikbaar is.. Voor de sp ben ik niet bang maar als ik aan de vvd denk dan weet ik het niet zo zeker.. >>>>>>> Hoe verstrekkend zijn de gevolgen van je beslissingen? >>>>>> >>>>>> Van de meeste mensen nogal verstrekkend. Veel mensen hebben >>>>>> enorme verantwoordelijkheden maar verdienen een fractie van >>>>>> 300.000 euro. Moeten die dus allemaal opslag hebben? >>>>> >>>>> Nee, wat is enorm? >>>> >>>> Heel groot en heel veel. >>> >>> Niet tov Balkenende >> >> Dus een kraandrijver heeft minder verantwoordleijkheden? Of een >> chauffeur van een volle bus? En kan een vrachtwagen geen >> kettingkotsing veroorzaken? En wat verdient de chauffeur van een >> tankwagen vol met lpg? >> Balkenende is maar en miezerig mannetje met een veel te grote mond. >> De rest >> van het kabinet en de massa ambtenaren maken het beleid. > > Neeeeee, degene met een veel te grote mond is Bos....Balkenende > regeert mede het land...Bos heeft nog niks gepresteerd...en Jan M in > principe ook nog niet. > Je hoeft het niet Balkenende eens te zijn, maar hij heeft natuurlijk > meer verantwoordelijkheden dan een kraandrijver en een > buschauffeur/tankwagenchauffeur. Meer beslissingsbevoegdheid misschien. Maar meer verantwoordelijkheden? En als dat dan zo zou zijn hoe sta je er dan tegenover dat je een onverantwoordelijk mens als balkenende de boel laat besturen? En hoe vind je het dat het de afgelopen jaren op vele manieren en niveaus mis is gelopen? >> En ik verbaas me over zoveel domheid. Alles is beter dan een volgend >> kabinet >> van het cda en de vvd.. > > Alweer zoiets...jij vindt alles beter dan een volgens kabinet > cda-vvd... Niet iedereen is in dezelfde positie/heeft dezelfde > prioriteiten als jij.. Wat heeft dat nou met domheid te maken... > > Trouwens wie heeft het over cda-vvd? Niemand gelukkig. De vvd wordt gestraft en het cda niet. Onbegrijpelijk. Ik denk dat ze een namaak-aureooltje rond hun hoofd hebben. Zo eentje met een stukje draad. Het cda heeft zich ontpopt als een rechtse partij zonder mededogen en dat heeft helemaal niets met geloof te maken.. |