![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Acht Turken opgepakt na schietpartij aan vzw in Antwerpen
De politie heeft woensdagavond acht personen opgepakt die mogelijk betrokken waren bij een schietpartij in de Pothoekstraat in Antwerpen. Ze worden in de loop van donderdag voor de onderzoeksrechter geleid, meldt het Antwerpse parket. Bij de schietpartij vielen geen gewonden. Het incident begon als een vechtpartij in een vzw en verplaatste zich daarna naar buiten. Daar begon iemand plots in het wilde weg te schieten. De politie snelde ter plaatse en kon daar al een persoon in de kraag vatten. Hij werd door getuigen aangeduid als de schutter. Er is ook sprake dat er mogelijk nog een tweede persoon geschoten heeft. In de Stuivenbergwijk werden even later nog drie kerels gevat en kort daarna nog eens vier. Het gaat om zeven Turken en een Nederlander van Turkse afkomst. Ze worden in de loop van de dag voor de onderzoeksrechter geleid. Het parket vordert hun aanhouding wegens poging doodslag, inbreuken op de wapenwet en opzettelijke slagen en verwondingen. De tenlasteleggingen zijn niet voor alle acht dezelfde, maar zijn afhankelijk van hun vermeende aandeel in de feiten. Wat de aanleiding voor de schietpartij was, wordt nog onderzocht. (belga/hln) Wanneer komt er eens een grondig nazicht van al deze vzw's?
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() zijn ze daar al niet mee bezig?
ik heb er toch al enkele weten gesloten worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Nog niet genoeg blijkbaar.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk was het de turkse nederlander die niet opgepakt is (forumlid )
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat VZW's beter gecontroleerd moeten worden, ben ik zeker voorstander van, maar enkel de islamitische ruikt zwaar naar xenofobie. Vlaamse nationalistische cafe's hebben een even enge naam als die VZW cafe's. Het zit in die vlaams nationalistische cafes vol mensen die aanslagen willen plegen om hun "onafhankelijke staat" te verkrijgen. Gevaarlijke gekken lopen daar rond!
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of mocht ik dat feit niet meer naar boven halen? Zelfs geweld wordt hier veroordeeld op 2 rijvakken. Als een vlaming in het rond schiet mogen er geen maatregelen worden genomen maar als nen moslim dat doet plots schieten maatregelen tekort ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gij hier steeds zo'n zaken mag doen van de moderators hier,onvoorstelbaar. Toch raar;ik lees hier de paar posts van de mensen en ik zie nergens iemand zaken zeggen over religie? ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 24 november 2006 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ik denk dat de mods er niets in zien dat ik een vergelijking maak. U blijkbaar wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Bazil gaat alles over het VB. In zijn ogen is iedereen die zich 'Vlaming' voelt, VB'er of niet, krapuul. Alles wat in deze maatschappij verkeert gaat, is de schuld van de 'Vlamingen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga basilfuk gewoon negeren.
Er zijn een hele hoop VZW's die gewoon een dekmantel zijn voor puur winstbejag of politieke machtgeilheid. Rzoezi in Mechelen is een perfect voorbeeld. Zelfs na herhaaldelijke bewijzen voor drugshandel en blatante overtredingen op verschillende andere wetten zoals wapens, tewerkstelling en overlast. Toch kan deze "VZW" redelijk ongestoord verder gaan met het verdelen van drugs, voornamelijk cannabis en het illegaal tewerkstellen van ondergedoken illegalen. terwijl dat heel Mechelen en omstreken dit weet, en de politie en bij staat met politiek gebonden handen en voeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() ik woon naast zo'n Turkse VZW en buiten zes bakken duvel per week uitkuisen gebeurd er niet veel... dat er mss ongure types tussenzitten in sommige VZW's ga ik niet ontkennen. Dat daar controle op moet zijn is niet meer dan logisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor praktisch alle VB'ers gaat alles over de islam, is dat dan beter?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus stop met dat dom gedoe over het vb en de islam want dat heeft hier met deze topic geen fluit te maken. En bazil blo;hou uw domme vergelijkingen maar voor uw eigen want die slaan nergens op en we weten al dat je het vb haat,je moet hier niet alle topics komen verkloten. Mama heeft viskes gebakken.Doe iets nuttigs,ga gaan werken,weet ik veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar zit het probleem... een VZW dient niet om winst te maken en het geld te "transfereren" zodat er geen winst overblijft ! ! ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
naar verluidt zijn er wel een heel pak in de grootsteden als Antwerpen Brussel en Mechelen en Gent... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |