![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik weet het,dit is niet zo een vriendelijke topic...
Ben net thuis van Firenze en heb met lede ogen moeten kijken naar het toenemend aantal Marokkanen aldaar. Ik moet nogal regelmatig reizen in heel europa en zie diezelfde trend overal zich doorzetten... En ja,ook de Italianen klagen over het wangedrag over deze mensen.handtassen stelen,stelen... Je ziet ook meer en meer kopvodden door de straten dwalen... Maar met al die immigratie vraag ik me toch af of er nog genoeg mensen leven in het land van oorsprong om dat land toch nog iets in stand te houden? Tja,misschien moet ik toch is overwegen om naar Marokko te reizen om aldaar wat vastgoed te kopen vermits de groeiende leegstand ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() de laatste keer dat ik in Italië was viel het mij hoe'n enorm aantal negers daar op straat dingens aan het verkopen is, nu die mensen storen niet zo echt, maar het is toch opmerkelijk: historische bruggen waren omgetoverd tot echte markten waar dat je alle nep-handtassen van Louis Vutton, CD's, DVD's etc. kon kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een domme vraag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Gek he,dat weinigen zich daar aan storen. ![]() Een zwarte aanzie ik als mijn gelijke,tenzij hij ook de islam(jakkes) aanhangt. Van zwarten klaagt men niet aldaar.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat er in Marroko veel meer geboortes zijn. Hier is een gezin met drie kinderen uitzonderlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat er in Italië op een bevolking van ongeveer 50 miljoen minder dan 1 miljoen islamieten zijn, of minder dan 2% van de bevolking. Hier in Belgenland zijn ze al met 4% en in Frankrijk vormen ze geloof ik al meer dan 10% van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() What's wrong with the world, mama
People livin' like they ain't got no mamas I think the whole world addicted to the drama Only attracted to things that'll bring you trauma Overseas, yeah, we try to stop terrorism But we still got terrorists here livin' In the USA, the big CIA The Bloods and The Crips and the KKK But if you only have love for your own race Then you only leave space to discriminate And to discriminate only generates hate And when you hate then you're bound to get irate, yeah Badness is what you demonstrate And that's exactly how anger works and operates Nigga, you gotta have love just to set it straight Take control of your mind and meditate Let your soul gravitate to the love, y'all, y'all People killin', people dyin' Children hurt and you hear them cryin' Can you practice what you preach And would you turn the other cheek Father, Father, Father help us Send us some guidance from above 'Cause people got me, got me questionin' Where is the love (Love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) Where is the love The love, the love It just ain't the same, always unchanged New days are strange, is the world insane If love and peace is so strong Why are there pieces of love that don't belong Nations droppin' bombs Chemical gasses fillin' lungs of little ones With the ongoin' sufferin' as the youth die young So ask yourself is the lovin' really gone So I could ask myself really what is goin' wrong In this world that we livin' in people keep on givin' in Makin' wrong decisions, only visions of them dividends Not respectin' each other, deny thy brother A war is goin' on but the reason's undercover The truth is kept secret, it's swept under the rug If you never know truth then you never know love Where's the love, y'all, come on (I don't know) Where's the truth, y'all, come on (I don't know) Where's the love, y'all People killin', people dyin' Children hurt and you hear them cryin' Can you practice what you preach And would you turn the other cheek Father, Father, Father help us Send us some guidance from above 'Cause people got me, got me questionin' Where is the love (Love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) Where is the love The love, the love I feel the weight of the world on my shoulder As I'm gettin' older, y'all, people gets colder Most of us only care about money makin' Selfishness got us followin' in the wrong direction Wrong information always shown by the media Negative images is the main criteria Infecting the young minds faster than bacteria Kids act like what they see in the cinema Yo', whatever happened to the values of humanity Whatever happened to the fairness in equality Instead in spreading love we spreading animosity Lack of understanding, leading lives away from unity That's the reason why sometimes I'm feelin' under That's the reason why sometimes I'm feelin' down There's no wonder why sometimes I'm feelin' under Gotta keep my faith alive till love is found People killin', people dyin' Children hurt and you hear them cryin' Can you practice what you preach And would you turn the other cheek Father, Father, Father help us Send us some guidance from above 'Cause people got me, got me questionin' Where is the love (Love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) Where is the love (The love) steek dat maar in je kop getverdekkeme |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik wist dat het een goede zaak was hem naar hier te halen!
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Mad drone , die mannen zijn al veel te ver heen in hun racisme.
In marokko hebben ze wel last van "brain drain" universiteits mensen die naar het westen vluchten.Maar voor de rest , de islamtische wereld bestaat wel meer dan uit een land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Van 'arab News' 30 juli 2002
http://www.arabnews.com/Article.asp?ID=16666 deze link naar het artikel bestaat niet meer. Maar ik had er een copietje op m'n HD. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ge kunt hier nu ook songteksten vinden. Nu nog het Russisch en Chinees volkslied en ge zijt compleet. Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw, Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan: De legerbenden sneven, een volk zal nooit vergaan. De vijand trekt te velde, omringd van doodsgevaar. Wij lachen met zijn woede, de Vlaamse Leeuw is daar Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Wee hem, de onbezonnen', die vals en vol verraad, De Vlaamse Leeuw komt strelen en trouweloos hem slaat. Geen enkle handbeweging die hij uit 't oog verliest: En voelt hij zich getroffen, hij stelt zijn maan en briest. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Het wraaksein is gegeven, hij is hun tergen moe; Met vuur in't oog, met woede springt hij den vijand toe. Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk En zegepralend grijnst hij op's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() CRABAN heeft wel een zalige post natuurlijk
ze zitten daar met hetzelfde probleem als wij hier , wel een verschil die hun enigste interesse is zoveel mogelijk geld te verdienen, en hier proberen de marrokanen op hun beurt zoveel mogelijk van de staat te trekken .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |