![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de vooravond heeft zich op de Jan Sobieskilaan in Laken een ontploffing voorgedaan, ter hoogte van de Koloniale Brug. Volgens de woordvoerder van de Brusselse brandweer, Francis Boileau, werd de ontploffing veroorzaakt door een ineengeknutseld explosief, in de vorm van een butaanfles. De woordvoerder beklemtoonde dat het explosief"niet krachtig was".
Naar aanleiding van de ontploffing, kreeg de brandweer slechts één telefoontje van een ongeruste buurtbewoner. De ontmijningsdienst van het leger kwam ter plaatse. Volgens Boileau nam nog niemand de verantwoordelijkheid op zich voor de ontploffing. Een ongerust lid van de B.U.B.zei''ik dacht dadelijk aan een bom onder ons vorstendom''. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Den Albert zal nogal gebibberd hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was allicht het enige telefoontje van een 'ongeruste buurtbewoner'...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de wakkere burger is op zijn hoede ![]() je moet geen relletjes veroorzaken als het niet nodig is ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp wel dat Albert ongerust was. Vergeet niet dat hij in Laken misschien in een mooi huis woont, maar in een rotbuurt (erger dan Borgerhout en Schaarbeek).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik moet Antoon gelijk geven,doch ik wil er nog aan toevoegen dat Albert zijn woonplaats niet heeft gekozen,in tegenstelling tot anderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De Koning heeft niet eens dezelfde rechten dan jij, en dan nog klagen dat-ie teveel macht heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die buurt langs het kanaal is trouwens belange niet zo erg als ge denkt. Nogal multicultureel, dat wel.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb meer rechten ......maar ook meer plichten.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil w�*t graag de dag meemaken dat jij jouw favorieten in de adelstand verheft en de geadelden zo aan jou bindt. Ik wil jou nog een eredotoraat zien krijgen als zoon van jouw eigen vader. En, last but not least, ik wil jou de kans zien krijgen om ooit koning te worden.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Er was deze morgen weer een ontploffing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zou hier verantwoordelijk voor kunnen zijn? En wat voor motieven zouden ze hebben? Waarom vertelt de overheid niets over de acties die worden ondernomen om ze te vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik wist niet dat er sprake was van een bom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het niet weten? Er was nergens sprake van. Vandaar mijn nieuwsierigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() De eerste keer dat ik er iets van hoor. Was het een grote explosie?
![]() |
#19 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hmmm....da begint hier op e complot theorie te lijken........maar wat als de daders Blood & Honor zijn ? ![]() Groots opgezet spel om het blok te kelderen of om media sensatie.....in alle geval wordt er door de media geen heksenjacht georganiseerd...tmoest eens ne blokker zijn........
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wacht het onderzoek eerst af... of weet jij al meer ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |