![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() On Sat, 25 Nov 2006 22:15:33 +0100, "Koen Godderis"
<koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: >Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. > >http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html > > Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of frans? |
![]() |
#2 |
|
![]() "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 25 Nov 2006 22:15:33 +0100, "Koen Godderis" > <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: > >>Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. >> >>http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html >> >> > Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of > frans? Euhhhh euhhhh belgisch. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#3 |
|
![]() "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 25 Nov 2006 22:15:33 +0100, "Koen Godderis" > <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: > >>Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. >> >>http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html >> >> > Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of > frans? België? Ik ken enkel nog Vlaanderen. België bestaat enkel nog in de hoofdjes van enkele linkse profiteurs die dit land bevolken (verzieken). Koen |
![]() |
#4 |
|
![]() Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html |
![]() |
#5 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. Als je van deze armtierige 17% een trend naar verandering maakt, dan neem je toch wel je dromen voor werkelijkheid! Vooral na al de jaren dat Le Pen al op de barricade staat... Draai het of keer het zoals je wilt: Frankrijk is al altijd een land geweest met een erg links georiënteerde bevolking. En rechts krijgt er alleen een kans "per ongeluk", of met linkse camouflage. hedwig |
![]() |
#6 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. Ja, die Le Pen. Een echte staatsman, een sieraad voor x-rechts.... > http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html De Telegraaf? Dat is "een nog ergere 'kwaliteitskrant' dan HLN", liet ik me vertellen. Omar |
![]() |
#7 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Sat, 25 Nov 2006 22:15:33 +0100, "Koen Godderis" > > <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: > > > >>Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. > >> > >>http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...strengere_rege ls_voor_immigranten.html > >> > >> > > Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of > > frans? > > > België? > > Ik ken enkel nog Vlaanderen. Wees dan principieel en weiger belastingen te betalen. U zou er mijn bewondering voor oogsten. Dat meen ik. > België bestaat enkel nog in de hoofdjes van enkele linkse profiteurs die dit > land bevolken (verzieken). Waarop wacht u om de politiek in te stappen? En bedenk dit: er is eenvoudigweg geen meerderheid om uw verfoeide België op te heffen. De burger ligt er niet wakker van. Wat blijft er dus nog over, Koen? Juist: de gewapende revolte. U houdt ons toch op de hoogte, hé. Omar |
![]() |
#8 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] > Euhhhh euhhhh. Het is niet netjes om tijdens een orgasme te posten, mijnheer Kahn. U deed mij denken aan het schoolhoofd uit "Forrest Gump" (voor Uncle: een vehikel van een film overigens, ofschoon ik het chapiter over FG als lange afstandsloper hilarisch vond). Omar |
![]() |
#9 |
|
![]() "hedwig" <hed.eem@scarlet(puntje)be> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu worden. > > Als je van deze armtierige 17% een trend naar verandering maakt, dan neem je > toch wel je dromen voor werkelijkheid! De ziekte in deze nieuwsgroep. > Vooral na al de jaren dat Le Pen al op de barricade staat... > Draai het of keer het zoals je wilt: Frankrijk is al altijd een land geweest > met een erg links georiënteerde bevolking. > En rechts krijgt er alleen een kans "per ongeluk", of met linkse camouflage. > > hedwig Zou u dat laatste eens willen uitleggen? Omar |
![]() |
#10 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> >> "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > On Sat, 25 Nov 2006 22:15:33 +0100, "Koen Godderis" >> > <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: >> > >> >>Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu > worden. >> >> >> >>>http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...strengere_rege > ls_voor_immigranten.html >> >> >> >> >> > Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of >> > frans? >> >> >> België? >> >> Ik ken enkel nog Vlaanderen. > > Wees dan principieel en weiger belastingen te betalen. U zou er mijn > bewondering voor oogsten. Dat meen ik. > >> België bestaat enkel nog in de hoofdjes van enkele linkse profiteurs die > dit >> land bevolken (verzieken). > > Waarop wacht u om de politiek in te stappen? > En bedenk dit: er is eenvoudigweg geen meerderheid om uw verfoeide België > op > te heffen. > De burger ligt er niet wakker van. > > Wat blijft er dus nog over, Koen? Juist: de gewapende revolte. > > U houdt ons toch op de hoogte, hé. > > Omar > > Als dat zo doorgaat zal het zijn zoals dat steeds in de geschiedenis is gegaan: gewapender hand. Het is eeuwen zo geweest, en opeens in de 21ste E zou zoiets ophouden? Oorlogen zijn van alle tijden. En als het te ver komt wordt dat hier een burgeroorlog. Zie Joegoslavië, Irak, etc ... Je kunt niet zeggen dat de regeringen van de voorbije jaren het niet gezocht hebben. Koen |
![]() |
#11 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu >> worden. > > Ja, die Le Pen. Een echte staatsman, een sieraad voor x-rechts.... > >> > http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html > > De Telegraaf? Dat is "een nog ergere 'kwaliteitskrant' dan HLN", liet ik > me > vertellen. > > Omar > > Heb jij thuis niets te zeggen of zo, dat je hier vanuit de anonimiteit je frustraties kwijt moet? Een identiteitscrisis? Koen |
![]() |
#12 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu > >> worden. > > > > Ja, die Le Pen. Een echte staatsman, een sieraad voor x-rechts.... > > > >> > > http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html > > > > De Telegraaf? Dat is "een nog ergere 'kwaliteitskrant' dan HLN", liet ik > > me > > vertellen. > > > > Omar > > > > > > Heb jij thuis niets te zeggen of zo, dat je hier vanuit de anonimiteit je > frustraties kwijt moet? > Een identiteitscrisis? > Koen Is het dan de bedoeling dat iemand die berichten plaatst in een nieuwsgroep zijn of haar volledige identiteit openbaar maakt? Uit wat ik hier gelezen hebt, bent u wijd en zijd bekend en dat is blijkbaar uw keuze geweest. Uit wat ik gelezen heb, bent u zelfstandige en baat u een schoenenzaak (?) uit in Kortemark. Dat u nog klanten over de vloer krijgt, lijkt mij dan ook een wonder.... Omar |
![]() |
#13 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu >> >> worden. >> > >> > Ja, die Le Pen. Een echte staatsman, een sieraad voor x-rechts.... >> > >> >> >> > > http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html >> > >> > De Telegraaf? Dat is "een nog ergere 'kwaliteitskrant' dan HLN", liet >> > ik >> > me >> > vertellen. >> > >> > Omar >> > >> > >> >> Heb jij thuis niets te zeggen of zo, dat je hier vanuit de anonimiteit je >> frustraties kwijt moet? >> Een identiteitscrisis? >> Koen > > Is het dan de bedoeling dat iemand die berichten plaatst in een > nieuwsgroep > zijn of haar volledige identiteit openbaar maakt? > > Uit wat ik hier gelezen hebt, bent u wijd en zijd bekend en dat is > blijkbaar > uw keuze geweest. Uit wat ik gelezen heb, bent u zelfstandige en baat u > een > schoenenzaak (?) uit in Kortemark. Dat u nog klanten over de vloer krijgt, > lijkt mij dan ook een wonder.... > > Omar > > > Ik had het over het feit dat uit wat jij schrijft blijkt dat je thuis ni veel te zeggen hebt. Je moet daar allerhande andere zaken niet bijhalen die hier toch al 100 keer gezegd zijn. Koen |
![]() |
#14 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> >> Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu > >> >> worden. > >> > > >> > Ja, die Le Pen. Een echte staatsman, een sieraad voor x-rechts.... > >> > > >> >> > >> > > > http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html > >> > > >> > De Telegraaf? Dat is "een nog ergere 'kwaliteitskrant' dan HLN", liet > >> > ik > >> > me > >> > vertellen. > >> > > >> > Omar > >> > > >> > > >> > >> Heb jij thuis niets te zeggen of zo, dat je hier vanuit de anonimiteit je > >> frustraties kwijt moet? > >> Een identiteitscrisis? > >> Koen > > > > Is het dan de bedoeling dat iemand die berichten plaatst in een > > nieuwsgroep > > zijn of haar volledige identiteit openbaar maakt? > > > > Uit wat ik hier gelezen hebt, bent u wijd en zijd bekend en dat is > > blijkbaar > > uw keuze geweest. Uit wat ik gelezen heb, bent u zelfstandige en baat u > > een > > schoenenzaak (?) uit in Kortemark. Dat u nog klanten over de vloer krijgt, > > lijkt mij dan ook een wonder.... > > > > Omar > > > > > > > > Ik had het over het feit dat uit wat jij schrijft blijkt dat je thuis ni > veel te zeggen hebt. Weduwnaar zijnde, is het hier inderdaad soms veel te stil. > Je moet daar allerhande andere zaken niet bijhalen die hier toch al 100 keer > gezegd zijn. Dat zal ik onthouden tot het moment dat u ons wéér vergast op een door u reeds 1000 keer ingetrapte deur. Omar |
![]() |
#15 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > >> Euhhhh euhhhh. > > Het is niet netjes om tijdens een orgasme te posten, mijnheer Kahn. > > U deed mij denken aan het schoolhoofd uit "Forrest Gump" (voor Uncle: een > vehikel van een film overigens, ofschoon ik het chapiter over FG als lange > afstandsloper hilarisch vond). > Pech gehad. Daar verspeelt uncletje zijn toch zo kostbare tijd niet aan. Die ziet alleen maar naar Bunuel, Kurosawa, Fellini en soms al eens Peter Greenaway. Niet dat ie er iets van begrijpt, want nauwelijks de openingscredits voorbij ligt ie reeds met open mond te slapen, maar het staat wel elitair. JC |
![]() |
#16 |
|
![]() Olivier schreef:
> Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of > frans? Heel simpel: Engels als Europese of zelfs wereldtaal, gedaan met het taalgezeik. |
![]() |
#17 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> >>> "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> > On Sat, 25 Nov 2006 22:15:33 +0100, "Koen Godderis" >>> > <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: >>> > >>> >>Le Pen staat op 17% in de peilingen, en er zijn er nog die het beu >> worden. >>> >> >>> >>>>http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...strengere_rege >> ls_voor_immigranten.html >>> >> >>> >> >>> > Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of >>> > frans? >>> >>> >>> België? >>> >>> Ik ken enkel nog Vlaanderen. >> >> Wees dan principieel en weiger belastingen te betalen. U zou er mijn >> bewondering voor oogsten. Dat meen ik. >> >>> België bestaat enkel nog in de hoofdjes van enkele linkse profiteurs die >> dit >>> land bevolken (verzieken). >> >> Waarop wacht u om de politiek in te stappen? >> En bedenk dit: er is eenvoudigweg geen meerderheid om uw verfoeide België >> op >> te heffen. >> De burger ligt er niet wakker van. >> >> Wat blijft er dus nog over, Koen? Juist: de gewapende revolte. >> >> U houdt ons toch op de hoogte, hé. >> >> Omar >> >> > > Als dat zo doorgaat zal het zijn zoals dat steeds in de geschiedenis is > gegaan: gewapender hand. > > Het is eeuwen zo geweest, en opeens in de 21ste E zou zoiets ophouden? > > Oorlogen zijn van alle tijden. En als het te ver komt wordt dat hier een > burgeroorlog. > > Zie Joegoslavië, Irak, etc ... > > Je kunt niet zeggen dat de regeringen van de voorbije jaren het niet > gezocht hebben. > > Koen > Eenvoudig, de taal van de streek waarin ze wonen, rekening houdend met de politiek vastgestelde taalgrens. Vava |
![]() |
#18 |
|
![]() "The_Kit" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Olivier schreef: > >> Welke taal zouden ze dan in België moeten leren? Nederlands, Duits of >> frans? > > Heel simpel: Engels als Europese of zelfs wereldtaal, gedaan met het > taalgezeik. Al de verschillende culturen op die manier vernietigen??? Iedereen verplichten verschillende talen te leren, dat komt alleen de persoon die ze kent ten goede. |
![]() |
#19 |
|
![]() Omar N.B. schreef: > http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...migranten.html > > De Telegraaf? Dat is "een nog ergere 'kwaliteitskrant' dan HLN", liet ik me > vertellen. > Eerst zelf lezen en dan kan je je eigen opinie erover kwijt. Persoonlijk is er maar een Nederlandstalige krant die ik de moeite waard vind om te lezen, met name het NRC handelsblad. De titel dekt de lading niet: je moet het niet vergelijken met de Tijd alhier. Maar ik kan je de papieren versie zeker aanbevelen! De Telegraaf vind ik persoonlijk van gemiddeld kwaliteit, maar nog steeds beter als de Nieuwe Gazet, HLN en consoorten. Maar de media is in NL ook stukken progressiever dan bij ons. Alex |
![]() |
#20 |
|
![]() vava schreef: > > Al de verschillende culturen op die manier vernietigen??? Iedereen > verplichten verschillende talen te leren, dat komt alleen de persoon die ze > kent ten goede. Jaja: hoeveel talen spreek jij ? Niet iedereen heeft de nodige aanleg om *verschillende* talen te leren. "Iedereen verplichten" laat me op een pijnlijke manier denken aan Oost-Duitsland: iedereen werd verplicht de wereldtaal Russisch te leren op school. Tot de muur instortte en toen was het fabeltje gedaan. Natuurlijk heb je gelijk dat een brede talenkennis positief is. Maar het verplichten kan men niet, tenzij betrokkene verhuist: dan is hij / zij wel verplicht de taal te spreken van de regio waar hij of zij woont. Lijkt me de evidentie zelve, behalve in Vlaanderen dan... Alex |