![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://www.nu.nl/news/904862/36/Kabi...gend_jaar.html
WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE EEN WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL EN WAT DOEN WE 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! NAAR AZIE !!! |
![]() |
#2 |
|
![]() D®ßu©©akE schreef:
> http://www.nu.nl/news/904862/36/Kabi...gend_jaar.html > > > WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE > EEN WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR > HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. > > > EN WAT DOEN WE > > 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! > > > ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! > > > NAAR AZIE !!! |
![]() |
#3 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> wrote:
> EN WAT DOEN WE 'We'? Jij zou in ieder geval de caps lock toets wat rust mogen gunnen. |
![]() |
#4 |
|
![]() surodje wrote:
> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen we. |
![]() |
#5 |
|
![]() Very grumpy old man schreef:
> surodje wrote: > > >> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. > > Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen we. grapjas |
![]() |
#6 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > http://www.nu.nl/news/904862/36/Kabi...gend_jaar.html > > WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE > EEN WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR > HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL > > > EN WAT DOEN WE > > 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! > > > ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! > > > NAAR AZIE !!! Wel eens in een Indiase stad gereden? Zelfs met de fiets sta je daar in de file. |
![]() |
#7 |
|
![]() surodje wrote:
> Very grumpy old man schreef: >> surodje wrote: >> >> >>> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. >> >> Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen we. > > grapjas JA, WANT GEMIDDELD VALT ER WELALTIJD EEN BOUWVAKKER TE PLETTER BIJ DE AANBOUW VAN EEN PHOENIX WIJK!!!! BIJ DE ABN AMRO TOREN ZIJN ER TWEE TE PLETTER GEVALLEN!!! DUS BOUW MEER !!!! GOED VOOR 1. MEER HUIZEN 2. MINDER MENSEN 3. GOEDKOPERE HUIZEN |
![]() |
#8 |
|
![]() Orac schreef:
> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> http://www.nu.nl/news/904862/36/Kabi...gend_jaar.html >> >> WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE >> EEN WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR >> HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL >> >> >> EN WAT DOEN WE >> >> 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! >> >> >> ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! >> >> >> NAAR AZIE !!! > > Wel eens in een Indiase stad gereden? Zelfs met de fiets sta je daar in de > file. > Er zijn ook nog landen waar je een uurtje of 4 over een autoweg kunt rijden zonder iemand tegen te komen. Canada bijvoorbeeld. |
![]() |
#9 |
|
![]() D®ßu©©akE schreef:
> surodje wrote: >> Very grumpy old man schreef: >>> surodje wrote: >>> >>> >>>> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. >>> >>> Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen we. >> >> grapjas > JA, WANT GEMIDDELD VALT ER WELALTIJD EEN BOUWVAKKER TE PLETTER BIJ DE > AANBOUW VAN EEN PHOENIX WIJK!!!! > > BIJ DE ABN AMRO TOREN ZIJN ER TWEE TE PLETTER GEVALLEN!!! > > DUS BOUW MEER !!!! > > GOED VOOR > > 1. MEER HUIZEN > 2. MINDER MENSEN > 3. GOEDKOPERE HUIZEN Bedankt voor deze verhelderende bijdrage Dokter Buccake. |
![]() |
#10 |
|
![]() "surodje" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Orac schreef: >> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> http://www.nu.nl/news/904862/36/Kabi...gend_jaar.html >>> >>> WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE >>> EEN WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR >>> HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL >>> >>> >>> EN WAT DOEN WE >>> >>> 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! >>> >>> >>> ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! >>> >>> >>> NAAR AZIE !!! >> >> Wel eens in een Indiase stad gereden? Zelfs met de fiets sta je daar in >> de file. > > Er zijn ook nog landen waar je een uurtje of 4 over een autoweg kunt > rijden zonder iemand tegen te komen. Canada bijvoorbeeld. Ligt niet in Azie hoor. |
![]() |
#11 |
|
![]() surodje wrote:
> Very grumpy old man schreef: > >> surodje wrote: >> >> >>> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. >> >> >> Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen we. > > > grapjas Het staat er toch duidejlijk. |
![]() |
#12 |
|
![]() On Sat, 02 Dec 2006 16:00:47 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]>
wrote: >PHOENIX WIJK!!!! Phoenix wijk? Ken ik niet ![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Hans schreef:
> On Sat, 02 Dec 2006 16:00:47 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]> > wrote: > >> PHOENIX WIJK!!!! > > Phoenix wijk? > Ken ik niet ![]() Beetje inlevingsvermogen graag. Ik moest het ook 5 keer lezen voordat ik het begreep. |
![]() |
#14 |
|
![]() Very grumpy old man wrote:
> surodje wrote: >> Very grumpy old man schreef: >> >>> surodje wrote: >>> >>> >>>> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. >>> >>> >>> Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen we. >> >> >> grapjas > > Het staat er toch duidejlijk. very old grumpy guy JayJBee "Het staat er toch echt!" |
![]() |
#15 |
|
![]() Very grumpy old man wrote:
> surodje wrote: >> Very grumpy old man schreef: >> >>> surodje wrote: >>> >>> >>>> Ne het land is niet vol. Er worden te weinig huizen gebouwt. >>> >>> >>> Ah, met het bouwen van meer huizen neemt de bevolking af begrijpen >>> we. >> >> >> grapjas > > Het staat er toch duidejlijk. Hoe staat het er? |
![]() |
#16 |
|
![]() D®ßu©©akE <D�*flu©©[email protected]> wrote:
> WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE EEN > WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL > > > EN WAT DOEN WE > > 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! > > > ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! > > > NAAR AZIE !!! Tokyo? Daar wonen ze ongeveer alsof heel Nederland op Texel woont. -- gr, Martin Koolhoven www.nbeetjeverliefd.nl |
![]() |
#17 |
|
![]() VUILE RACIST NEDERLAND IS NIET VAN JOU,,,ALS JE EEN STUK GROND HEBT MAG JE
DAAR DE BAAS OVER ZIJN,MAAR DAT BEN JE NIET HAHAHAHAHAHAH,,,,ROT MAAR SNEL OP UIT NL WANT MENSEN ZOALS JIJ VERPESTE DE SFEER HAHAHAHAHHAHAAH VUILE NEDERLANDSE RASCIST DWAT JE BENT HAD JE MAAR MOET ZORGEN DAT WILDERS MEER STEMMEM KREEG MAAR DAT IS NET EEN PIPO DE CLOWN ALS JOU UITSPRAKEN....IK KOTS EN WALG VAN JOU SOORT MENSEN EN HOOP DAT JE SNEL JE EIGEN LAND ZAL VERLATEN "Martin Koolhoven" <[email protected]> wrote in message news:1hpvm6r.y6ndeb83a8qoN%[email protected] T... > D®ßu©©akE <DÆ?u©©[email protected]> wrote: > > > WE STAAN GODVERDOMME MET ZIJN ALLEN 3 UUR PER DAG IN DE FILE EEN > > WACHTLIJST VOOR EEN HUURHUIS IS 7 JAAR HET LAND IS POKKEVOL EN POKKEVOL > > > > > > EN WAT DOEN WE > > > > 26000 GELUKSZOEKERS ERBIJ EN DE GRENZEN OPEN VOOR ALLE POLEN!!!!! > > > > > > ALS DIT ZO DOORGAAT GA IK EMIGREREN !!!!!! > > > > > > NAAR AZIE !!! > > Tokyo? Daar wonen ze ongeveer alsof heel Nederland op Texel woont. > > -- > gr, > Martin Koolhoven > www.nbeetjeverliefd.nl |