![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 't Alibaba bestuur zag dat het goed was:
.... maar verbrandde hun eigen posterieur een beetje? -> Een voorbeeld van bemoeizucht van de lokale overheid, blijkbaar zonder vraag of zelfs inbreng van de doelgroep want niet één (1) aanvraag zag het licht. "Leuven wou groenere alternatieven stimuleren, zoals elektrische kussens of infraroodverwarming, maar daar was geen interesse voor." https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02...r-alternatiev/ 't Is geen sneer hè, Dadee. Wij zien dat soort gedrag hier soms ook.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom geen elektrische stoelen in de Leuvense raadzaal?
Af en toe een klein schokje bij absurde beslissingen. Moet kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Met dank aan ongedierteleider Putin voor de tip.)
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die groene (en de helft van de Vlaamse sossen die ook te groen zijn) zijn afgrijselijke bemoeizuchtigen Keizer-kosters (voor wie dat historisch begrip kent)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3000VDC met 50A moet net genoeg zijn.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet één persoon was geïnteresseerd in de aanvraag, terwijl de schepen pretendeert dat ze 't wel allemaal eerst aftoetsen.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() defenistratie niet enkel een mooi woord ook een bijzonder vermakelijke activiteit als het politiek bestel niet doet wat het zou moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is lekkerder dan rauwe ongebakken.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De perfecte democratie. Bij elke vergadering, een pannel van 10 goed gekozen observatoren. En natuurlijk een scorebord. Bij elke "dit is idioot" per kop, punten op het scorebord. En als er 7 observatoren tegelijk 1 kieken aanduiden....
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve dan dat Leuven er zeer vuil bij ligt.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge gaat u zetten om een fris pintje te drinken en voor ge het weet zijn uw eiwitten in uwen balzak aan het stollen.
ik moet daar al niet van weten bij -10 in mijn auto laat staan dat ik op zoiets zou gaan willen zitten in een cafe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het betekent vooral dat het stadsbestuur de capaciteiten niet heeft om prioriteiten te stellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge weet niet wat ge mist, zo wat warmte in die regio's ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dat stuifmeel van u kan dat geen kwaad meer aanrichten. Viriele mannen houden die regio beter wat frisser.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 februari 2025 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is dat wel het plan. Alle mannen die op café gaan steriliseren. Wat goeie medemannen die hunnen Leuvense burgervader volgen, die gaan niet op cafe, maar naar de shisjabar of theehuis.